AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg vurderer å få lagt inn et hakeimplantat og operere nesen. Har vært til konsultasjon her i Oslo, og fått gode innspill. Synes imidlertid det er dyrt, og sjekker mulighet for å gjøre det i Baltikum. Er det noen som har erfaring med dette og kan anbefale noen? Anonymkode: d3520...cb5 1
Chanchan Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Følger! Vil på plastikkshopping til Beograd selv. Litt lipo og neseoperasjon hadde ikke skadd 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 5 hours ago, Chanchan said: Følger! Vil på plastikkshopping til Beograd selv. Litt lipo og neseoperasjon hadde ikke skadd TS snakker om Baltikum (Estland, Latvia og Litauen), mens du snakker om Balkan... Anonymkode: f030e...c9c 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Dårlig ide!! Anonymkode: 7c4e8...99e 1
Chanchan Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 On 10/26/2021 at 10:20 AM, AnonymBruker said: TS snakker om Baltikum (Estland, Latvia og Litauen), mens du snakker om Balkan... Anonymkode: f030e...c9c Stemmer, derfor har vi interesseoverlapp og jeg vil følge tråden. Er det kontroversielt? 2
Polyester Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Det aller billigste for deg vil faktisk være å bli i Norge og akseptere at du er som du er, fin på din helt egen måte, akkurat som du skal være. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Chanchan skrev (10 minutter siden): Stemmer, derfor har vi interesseoverlapp og jeg vil følge tråden. Er det kontroversielt? Men hvis du skal til Serbia, hvordan hjelper det deg å vite navnet på klinikker i Latvia? Kanskje du også kan tenke deg å dra til Baltikum, men hvorfor nevnte du Beograd da? Ikke at det er noen big deal! 😛 Bare litt forvirrende. Anonymkode: a2a1b...646
Chanchan Skrevet 27. oktober 2021 #8 Skrevet 27. oktober 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis du skal til Serbia, hvordan hjelper det deg å vite navnet på klinikker i Latvia? Kanskje du også kan tenke deg å dra til Baltikum, men hvorfor nevnte du Beograd da? Ikke at det er noen big deal! 😛 Bare litt forvirrende. Anonymkode: a2a1b...646 Har hatt lyst på plastikktur til serbia men det er ikke akkurat fordi jeg har en personlig tilknytning til serbia spesifikt, er derfor interessert i å høre om andre gode, billige plastikkturistmål forstår forvirringen, virket som at du ville rette på meg fordi det kunne se ut som at jeg ikke kan forskjellen på baltikum og balkan. Men det er ikke tilfelle og var ikke meningen å fremstille det slik. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #9 Skrevet 27. oktober 2021 Om du ikke blir fornøyd eller får komplikasjoner i ettertid vil dette bli myyye dyrere enn å operere i Norge. Dette kan være lurt å tenke på. Samt mrsa. Er vel 4 stk jeg har lest om i det siste som har måtte operere bort ene brystet, stor del av lår osv. Endt opp med store skader etter infeksjon grunnet operasjon i utlandet. Da er det ikke verdt det selvom det er litt billigere. Anonymkode: bf3ff...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #10 Skrevet 27. oktober 2021 Chanchan skrev (24 minutter siden): Har hatt lyst på plastikktur til serbia men det er ikke akkurat fordi jeg har en personlig tilknytning til serbia spesifikt, er derfor interessert i å høre om andre gode, billige plastikkturistmål forstår forvirringen, virket som at du ville rette på meg fordi det kunne se ut som at jeg ikke kan forskjellen på baltikum og balkan. Men det er ikke tilfelle og var ikke meningen å fremstille det slik. Skjønner! 🙂 (var ikke jeg som rettet på deg da) Anonymkode: a2a1b...646 1
hunteragain Skrevet 27. oktober 2021 #11 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) De i Latvia skulle ha meg til å sende bilder av meg via e-post. Disse altså: https://www.nordesthetics.com/nb/ Endret 27. oktober 2021 av hunteragain 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 hunteragain skrev (På 27.10.2021 den 23.34): De i Latvia skulle ha meg til å sende bilder av meg via e-post. Disse altså: https://www.nordesthetics.com/nb/ Nordestehtics har helt super kundeservice. Har sendt bilder av meg dit og fått dekkende innspill og tilbud. Har bare lest godt om de, men det fins sikkert dårlige historier også. Det er en gruppe for kvinner som har vært der på facebook hvor det utveksles råd og erfaringer og anbefalinger om konkrete kirurger der folk er mest fornøyd med. Sjekk ut gruppen. Fins en gruppe for kun nordmenn også, si fra om noen skal reise i 2022/2023, hadde vært hyggelig å reist sammen da jeg skal dra alene slutten av 2022 eller vinter/vår 2023 Anonymkode: 900f1...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå