Gå til innhold

Kile noen, er det flørting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Er det?😅 Hvis man legger til komplimenter, god kjemi, god tone og alt - hva kan man da legge i denne kilingen? Er det for å komme nærmere på noe vis?
Skulle så gjerne forstått hva h*n vil når h*n kiler meg, spesielt når jeg egentlig ikke liker å kilt 😂 Men det vet jo vedkommende..🙊

Anonymkode: bab50...d21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er flørting så er det drepen for stemningen fra min side. Spesielt om det er en jeg ikke har truffet noe særlig. Skjedde på en date i sommer og han nekta å ta imot at jeg ikke likte det. Mulig forsøk på flørt, men 🤷‍♀️ Kanskje det var en måte for h*n å komme nær deg på.

• Liker 1
Skrevet
wandagirl skrev (1 minutt siden):

Om det er flørting så er det drepen for stemningen fra min side. Spesielt om det er en jeg ikke har truffet noe særlig. Skjedde på en date i sommer og han nekta å ta imot at jeg ikke likte det. Mulig forsøk på flørt, men 🤷‍♀️ Kanskje det var en måte for h*n å komme nær deg på.

Hm visste han at du ikke likte det? Oppfatta du det som flørt eller «noe mer»? Jeg for min del flirer og får den typiske  «ikke kil meg» fnisinga 😂 H*n har gjort det flere ganger i det siste 

Skrevet

Det er bare en tafatt måte å få kroppskontakt på, for en som antagelig ikke tør å holde rundt deg, og trekke deg inn. 

Anonymkode: 9a4c3...19f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er bare en tafatt måte å få kroppskontakt på, for en som antagelig ikke tør å holde rundt deg, og trekke deg inn. 

Anonymkode: 9a4c3...19f

Syns det er litt morro jeg 🙊😅 gjør det hvertfall mer lekent 🤪

Skrevet

Høres sånn ut ja 😊

Anonymkode: 91e7e...dee

Skrevet

Altså, i min verden hadde deg jo vært mordgrunn, jeg hater å bli kilt 🤯 Hvor gamle er dere? Er man under 20 - greit nok, det er det eller å dra jenta i flettene. Etter det er det en dealbreaker, ville mistet all interesse og antatt at fyren manglet sosiale antenner (spesielt når du ikke liker det).

Anonymkode: 49b85...7d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, i min verden hadde deg jo vært mordgrunn, jeg hater å bli kilt 🤯 Hvor gamle er dere? Er man under 20 - greit nok, det er det eller å dra jenta i flettene. Etter det er det en dealbreaker, ville mistet all interesse og antatt at fyren manglet sosiale antenner (spesielt når du ikke liker det).

Anonymkode: 49b85...7d1

Hehe over 20 😉 Altså jeg flirer jo når han gjør det, ikke mange som «liker» å bli kilt, men man reagerer vel forskjellig ☺️ Jeg blir ikke sur eller noe sånt, jeg bare begynner å le, veldig fnisete 😅 Han er litt spesiell ja, absolutt 🙊 ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...