AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Kjæresten min elsker det når jeg masserer området mellom pungen og anus. En favorittaktivitet for oss er at jeg suger ham mens jeg ligger på ryggen og han står på alle fire over meg. Da kan jeg suge mens hendene er frie til å massere ham bak pungen. Han nyter det veldig. Nå vil jeg finne andre ting å gjøre. Jeg vil at han skal ha det så deilig som overhodet mulig... Hvordan kan jeg på best mulig måte stimulere penis og området bak pungen samtidig? Andre forslag? Anonymkode: 3be24...62f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Slikk der pungen er festet, mot lårene, der går det mange herlige nervetråder. Anonymkode: 63886...5d9 1
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjæresten min elsker det når jeg masserer området mellom pungen og anus. En favorittaktivitet for oss er at jeg suger ham mens jeg ligger på ryggen og han står på alle fire over meg. Da kan jeg suge mens hendene er frie til å massere ham bak pungen. Han nyter det veldig. Nå vil jeg finne andre ting å gjøre. Jeg vil at han skal ha det så deilig som overhodet mulig... Hvordan kan jeg på best mulig måte stimulere penis og området bak pungen samtidig? Andre forslag? Anonymkode: 3be24...62f Digger det å ha balla hengende fritt, med penisen i en varm og våt munn. Men jeg blir ofte så kåt at jeg må ha et par fingre i vaginaen, men det skaper jo bare en mere ivrig kvinne. Du kan gjerne rive og slite i skinnet, jeg liker den etterbrennende følelse av å bli strekt. Men det tåler ikke så mye slag eller knips, eller direkte klemming av ballene. Klem heller ovenfor ballene, så de ligger i en sekk, da kan du løfte deg etter det ballegrepet. Handsfree orgasme? du kan faktisk ronke ballene så han får utløsning av det. Og du kan stimulere med tungespissen sideveis og på langs av strengen (frenulumet), og helst unngå å berøre penisen med hender og tungen. Strengen er den mest følsomme på hele penisen, det burde enhver kvinne huske🙄 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 On 10/25/2021 at 11:47 PM, AnonymBruker said: Kjæresten min elsker det når jeg masserer området mellom pungen og anus. En favorittaktivitet for oss er at jeg suger ham mens jeg ligger på ryggen og han står på alle fire over meg. Da kan jeg suge mens hendene er frie til å massere ham bak pungen. Han nyter det veldig. Nå vil jeg finne andre ting å gjøre. Jeg vil at han skal ha det så deilig som overhodet mulig... Hvordan kan jeg på best mulig måte stimulere penis og området bak pungen samtidig? Andre forslag? Anonymkode: 3be24...62f Slikk fra pungen og bakover. Det er sykt deilig. Spesielt helt bakerst. Og fortsett ned mot rumpa - det er helt fantastisk. Anonymkode: fc742...649
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Hva med å spørre typen din hva han liker? Anonymkode: b8e45...a3d
Tony-S Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 23.47): Kjæresten min elsker det når jeg masserer området mellom pungen og anus. En favorittaktivitet for oss er at jeg suger ham mens jeg ligger på ryggen og han står på alle fire over meg. Da kan jeg suge mens hendene er frie til å massere ham bak pungen. Han nyter det veldig. Nå vil jeg finne andre ting å gjøre. Jeg vil at han skal ha det så deilig som overhodet mulig... Hvordan kan jeg på best mulig måte stimulere penis og området bak pungen samtidig? Andre forslag? Anonymkode: 3be24...62f Nr.1 Digger deg digger deg digger deg! Nr. 2 Den stillingen du beskriver er absolutt favoritt stilling nr1 når vi ikke snakker om penetrering. tror den er litt ufortjent lite benyttet..? Og i tillegg til de fordelene du nevner med denne stillingen er at «han» da også får full tilgang med både øyne, nese, munn, tunge og fingre til fitta «hennes». Med å nyte synet, lukte og smake mens han kan suge både klitt og lepper! Og Som om han ikke hadde «utavdegsjælopplevelse/nytelse» fra før av. Med en hånd som runker mens du kan bytte på å suge pikk og ballene som da «henger deilig fritt» som også er ekstra digg. Og så enda en hånd som kan kile, klemme, beføle og dra i ballene (steinene) som er en nytelse som IKKE kan beskrives. -Og for å toppe dette igjen så er du også på å beføler dette veldig følsomme området under ballene mot anus..!, -Digger deg Digger deg Digger deg.. Veldig! ..heldige gutt.. - Tips: Helt glatt barbert, Mye feks babyolje også trer du en elastisk «Cock Ring» over både pikk og baller helt til roten. Skal sitte stramt, men ikke FOR mye heller da. 😉 Da har han fått noen EKSTRA følsomme baller som er så digg at det nesten sitrer av nytelse HER av å tenke på det! Og det er bare lette «negl kiling» og lette touch sånn litt over alle steder samtidig på en måte.. som skal til. Bonus, Ringen holder igjen spruten hans og bygger da opp til en enda deiligere og kraftigere utløsning når DU lar den komme! 😜 ... og neste steg blir da langfinger bøyd, inn og 2-3 cm opp og presser på prostataen hans på veggen mot ballene. Gjør det lenge og bestemt nok så vil pikken automatisk pulsere og ejakulere til nye høyder av seg selv;) JA til flere jenter \ Kvinner som DEG! Endret 3. november 2021 av Tony-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå