AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Beste sjampo mot fett hår? Anonymkode: a286c...845
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Kerastase specifique bain divalent Anonymkode: 73075...eeb 2
Kenelz Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kerastase specifique bain divalent Anonymkode: 73075...eeb Det og ikke dusje håret oftere enn 2 ganger i uken. - Ikke bruk balsam/hårolje på hodebunn - Ikke fikle/lek/klø/massere med hodebunn når håret er tørt - Dropp tørrshampoo og andre tilsvarende produkter - Dusj gjerne håret i kaldt vann - Ha håret i strikk når den er oljete Hold ut! Tar tid før man ser resultater.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Kenelz skrev (45 minutter siden): Det og ikke dusje håret oftere enn 2 ganger i uken. - Ikke bruk balsam/hårolje på hodebunn - Ikke fikle/lek/klø/massere med hodebunn når håret er tørt - Dropp tørrshampoo og andre tilsvarende produkter - Dusj gjerne håret i kaldt vann - Ha håret i strikk når den er oljete Hold ut! Tar tid før man ser resultater. Ja, det tar jævlig lang tid. Så lang tid tok det at jeg bestemte meg for at dette her gidder jeg ikke. Livet er for kort til å gå rundt med fett hår i årevis og lukte funky fra huet. Jeg vasker håret mitt daglig og stortrives med det! Sunt og blankt hår! -Noen hodebunner slutter aldri å være fettete- Anonymkode: 3d504...863 4
Kenelz Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det tar jævlig lang tid. Så lang tid tok det at jeg bestemte meg for at dette her gidder jeg ikke. Livet er for kort til å gå rundt med fett hår i årevis og lukte funky fra huet. Jeg vasker håret mitt daglig og stortrives med det! Sunt og blankt hår! -Noen hodebunner slutter aldri å være fettete- Anonymkode: 3d504...863 Må nesten se bilde av håret ditt om jeg skal tro at den er sunt og blankt etter å ha blitt vasket hver dag
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Kenelz skrev (1 minutt siden): Må nesten se bilde av håret ditt om jeg skal tro at den er sunt og blankt etter å ha blitt vasket hver dag Send bilde av at håret ikke er fett når du er på fjerde dagen uten vask da.Det er virkelig ikke alle det funker for! Nordisk hår må ofte vaskes oftere fordi det er tynt og blir fort fett. Anonymkode: 8307a...b9b 2
Kenelz Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Send bilde av at håret ikke er fett når du er på fjerde dagen uten vask da.Det er virkelig ikke alle det funker for! Nordisk hår må ofte vaskes oftere fordi det er tynt og blir fort fett. Anonymkode: 8307a...b9b Nordisk hår er tykt, men har ikke mange hårstrå. Forteller ikke at det funker for alle sammen, men at håret er sunt etter å ha blitt dillet med hver dag har jeg lite tro på og spør derfor etter bilde
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Kenelz skrev (12 timer siden): Nordisk hår er tykt, men har ikke mange hårstrå. Forteller ikke at det funker for alle sammen, men at håret er sunt etter å ha blitt dillet med hver dag har jeg lite tro på og spør derfor etter bilde Jeg har typisk nordisk år og har nettopp vært hos frisøren, og da sa hun at typisk nordisk hår har masse tynne hårstrå. Anonymkode: 919a8...3ca 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 Kenelz skrev (12 timer siden): Må nesten se bilde av håret ditt om jeg skal tro at den er sunt og blankt etter å ha blitt vasket hver dag Håret mitt ER sunt og blankt selv om jeg vasker det hver dag ja. Som en annen her skriver så ser jeg mer ut som en uteligger på hodet hvis jeg IKKE vasker det. Håret mitt er sånn at selv om jeg mor formodning ikke vasker det en dag så må jeg likevel bløte det mye for at det skal ligge ordentlig, da Håret mitt blir tjafsete og tuggete etter en natt. Så da kan jeg like gjerne vaske det . Respekter at dette faktisk fungerer for enkelte fremfor å disse og påstå at jeg lyver. Anonymkode: 3d504...863 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har vært plaget med fett hår, og litt småsår, skorper i hodebunn. Kjøpte fungoral shampo på apoteket, og den funka som bare det, og håret holdt seg mye lenger fettfritt, opptil 4 dager, noe jeg aldri før har opplevd. Nå trenger jeg bare bruke den ca 1 gang i mnd for at det holder seg, bruker andre shampoer resten av mnd. Anonymkode: 052f0...c13
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #11 Skrevet 26. oktober 2021 Kenelz skrev (12 timer siden): Nordisk hår er tykt, men har ikke mange hårstrå. Nei, det er omvendt. AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har typisk nordisk år og har nettopp vært hos frisøren, og da sa hun at typisk nordisk hår har masse tynne hårstrå. Anonymkode: 919a8...3ca Stemmer. Anonymkode: d6cc6...659 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, det tar jævlig lang tid. Så lang tid tok det at jeg bestemte meg for at dette her gidder jeg ikke. Livet er for kort til å gå rundt med fett hår i årevis og lukte funky fra huet. Jeg vasker håret mitt daglig og stortrives med det! Sunt og blankt hår! -Noen hodebunner slutter aldri å være fettete- Anonymkode: 3d504...863 Enig! Vasker det ikke hver dag, men annenhver dag og håret mitt ser blankt og sunt ut. Anonymkode: 0e1b1...767
Kenelz Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har typisk nordisk år og har nettopp vært hos frisøren, og da sa hun at typisk nordisk hår har masse tynne hårstrå. Anonymkode: 919a8...3ca Her sa dem helt omvendt, og jeg har ikke nordisk hår da jeg ikke er norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå