Gå til innhold

Dere som skal på Halloween-party

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husk å lese denne artikkelen fra VG i dag før dere kler dere ut, så slipper dere å drite dere fullstendig ut. Hadde tenkt å kle meg ut som same, men det er visst ikke lov lenger. Tror jeg heller kler meg ut som Adolf Hitler, ingen som står opp for ham.

https://www.vg.no/forbruker/i/oW90gj/disse-kostymene-boer-du-unngaa-paa-halloween

Liker også bruken av nyordet «mangfoldsrepresentanter» i saken. Hver kommune bør få ansatt en egen mangfoldsrepresentant sponset gjennom skatteseddelen. Så har vi fått ordnet 400 nye offentlige arbeidsplasser samtidig, knallbra. Savner forøvrig intervju med mangfoldsrepresentant av type «hvit mann» i saken. Hvem står opp for disse?

Endret av Vuling
Videoannonse
Annonse
Gjest Cammomillo
Skrevet

Faen, nå utgår ortodoks jøde eller geisha kostyme. Kan jeg få noen forslag til hva jeg kan kle meg ut som? Kan jeg kle meg ut som en veganer?

Skrevet

Jeg skal kle meg ut som meg selv, da blir ingen krenket. Det kan hende jeg blir krenket da, men jeg får finne frem krenkekrakken så går det nok bra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo litt av at man ikke skal kle seg ut som «en gruppe som historisk sett har vært undertrykket» og så intervjuer de en mann som jevnlig kler seg ut som en kvinne.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...