AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Er så engstelig.. Var hos legen idag etter at jeg fikk en liten mellomblødning ca 12 dager etter forrige mens. Jeg har alltid regelmessig mens.. Hadde sex med han jeg har holdt på med ca ei uke etter mensen, men han sier at han har kappet strengen. 3 dager etter der hadde jeg sex med en annen, han er ikke sterilesert. Da fikk jeg blødning 3 dager etter der. Legen min ville ta videre vurderinger for å utelukke fare. Jeg er så bekymret!! Jeg håper i beste fall at jeg er gravid, men livredd kreft. Noen opplevd dette? Jeg går ikke på prevensjon. Anonymkode: 2102c...821
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Det finnes ganske mange andre mulige årsaker til blødningene dine enn graviditet eller kreft Det kan være så enkelt som skjøre slimhinner, hormonelt krøll osv. Uansett Greit å få undersøkt nærmere, så det gjør jo legen din rett i. Men dette er nok helt uskyldig skal du se! Anonymkode: c7718...ed3 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Du opprører deg totalt uansvarlig. Får ikke håpe du er gravid! Anonymkode: b515c...a5b 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du opprører deg totalt uansvarlig. Får ikke håpe du er gravid! Anonymkode: b515c...a5b 🙄 Anonymkode: a1997...0c6 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du opprører deg totalt uansvarlig. Får ikke håpe du er gravid! Anonymkode: b515c...a5b Hva har du med hva jeg holder på med? Jeg er voksen og gjør det jeg føler for er greit. Hadde jeg formodning vært gravid, så hadde jeg tatt vare på det barnet i likhet med mine 2 andre. Anonymkode: 2102c...821 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 Du hadde sex med en person uten prevansjon, 10-11 dager etter menstruasjon? Yaiks. Anonymkode: db124...541 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Når tok du celleprøve sist? Det tar tid å utvikle kreft, så hvis det ikke er så lenge siden celleprøve og den var negativ, så ville jeg ha senket skuldrene Det er jo også mange som har meldt ifra om krøll i syklus etter covid-vaksina, så det kan jo være den som tuller litt med kroppen også. Ellers er det kanskje ikke mange dagene til du kan ta en graviditetstest for å utelukke graviditet? Anonymkode: 6bd25...78a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 Det er jo ikke sånn at en mellomblødning må bety enten gravid eller kreft. Fins andre årsaker og. Anonymkode: 76f07...e5e 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når tok du celleprøve sist? Det tar tid å utvikle kreft, så hvis det ikke er så lenge siden celleprøve og den var negativ, så ville jeg ha senket skuldrene Det er jo også mange som har meldt ifra om krøll i syklus etter covid-vaksina, så det kan jo være den som tuller litt med kroppen også. Ellers er det kanskje ikke mange dagene til du kan ta en graviditetstest for å utelukke graviditet? Anonymkode: 6bd25...78a Jeg tok celleprøve for 2år siden, den var fin. ☺ Bare aldri hatt en blødning midt i mnd med smerter dagen etter. Anonymkode: 2102c...821
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #11 Skrevet 26. oktober 2021 Hvordan klarer du å pule forskjellige menn flere ganger i uken, og i tillegg uten prevensjon? Du kan jo ende opp med kjønnssykdommer og hpv-virus om du ikke blir gravid Anonymkode: c2544...7bc 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 Det er som flere sier mange flere alternativer enn graviditet og kreft Det er ikke så lenge siden jeg fikk tatt en ekstra sjekk pga. mellomblødninger som var uvanlige for meg. Der ble konklusjonen "tilfeldig hormonkluss". Da vi prøvde å få barn ble jeg også oppmerksom på at jeg har en del smerter i mage og underliv mellom eggløsning og mens. Jeg la merke til det fordi jeg stadig håpet det betydde at jeg var gravid, men tror nok jeg har hatt det samme før og. På samme måte som et sterkt ønske om graviditet kan føre til at man oppdager smerter eller annet som kanskje kan være symptomer, kan nok frykt for graviditet eller kreft gjøre at man legger ekstra merke til ting. Jeg ville nok vært litt bekymret for kjønnsykdommer, som også kan gi symptomer, hvis du har en del ubeskyttet sex. Det vet du nok selv, og det er uansett din sak. Men det er også mer sannsynlig enn kreft. Og det er i så fall bra det blir oppdaget og behandlet. Anonymkode: 2c284...5ca
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det finnes ganske mange andre mulige årsaker til blødningene dine enn graviditet eller kreft Det kan være så enkelt som skjøre slimhinner, hormonelt krøll osv. Uansett Greit å få undersøkt nærmere, så det gjør jo legen din rett i. Men dette er nok helt uskyldig skal du se! Anonymkode: c7718...ed3 Dette. Veldig mange ting i mellom her. Anonymkode: 6aef6...181
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 Kan du ikke bare ta en graviditetstest? Anonymkode: 50868...a76
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #15 Skrevet 26. oktober 2021 Har du tatt koronavaksinen? Anonymkode: 4f0a9...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #16 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er som flere sier mange flere alternativer enn graviditet og kreft Det er ikke så lenge siden jeg fikk tatt en ekstra sjekk pga. mellomblødninger som var uvanlige for meg. Der ble konklusjonen "tilfeldig hormonkluss". Da vi prøvde å få barn ble jeg også oppmerksom på at jeg har en del smerter i mage og underliv mellom eggløsning og mens. Jeg la merke til det fordi jeg stadig håpet det betydde at jeg var gravid, men tror nok jeg har hatt det samme før og. På samme måte som et sterkt ønske om graviditet kan føre til at man oppdager smerter eller annet som kanskje kan være symptomer, kan nok frykt for graviditet eller kreft gjøre at man legger ekstra merke til ting. Jeg ville nok vært litt bekymret for kjønnsykdommer, som også kan gi symptomer, hvis du har en del ubeskyttet sex. Det vet du nok selv, og det er uansett din sak. Men det er også mer sannsynlig enn kreft. Og det er i så fall bra det blir oppdaget og behandlet. Anonymkode: 2c284...5ca Jeg testet meg for kjønnssykdommer igår, bl annet Clamydia, og det fikk jeg svaret på idag. Negativ😊 har blødd litt idag, men antar det er fra celleprøcen igår. Blør alltid litt etter det. Anonymkode: 2102c...821 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #17 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tatt koronavaksinen? Anonymkode: 4f0a9...9ab Ja, det har jeg😊 Anonymkode: 2102c...821
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #18 Skrevet 26. oktober 2021 Det er faktisk ikke heeelt uvanlig p blø ved eggløsning da. Jeg har flere venner som gjør det.. har faktisk gjort drt selv et par ganger også. Anonymkode: 4e2c5...0d9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #19 Skrevet 26. oktober 2021 Bruk kondom da om du må ligge rundt. Ikke mye redd for helsa di du. Anonymkode: 98f95...738
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #20 Skrevet 27. oktober 2021 Men bruk kondom når du har sex med forskjellige menn. Du vil kanskje ikke ha hiv eller andre skumle kjønnsykdommer… Anonymkode: 76f07...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå