Gå til innhold

Bahamas eller Maldivene? Flotteste strender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært heldig og reist mye men har ennå ikke vært i Maldivene. Jeg har vært flere steder i Bahamas og ingen andre strender har målt seg med strendene i Exuma, Long Island med fler.. 
Jeg vurderer å besøke Maldivene men kunne tenkt meg å høre med noen som har vært i Bahamas om det kan sammenlignes? Og da mener jeg ikke Nassau, men Out Islands. 

Anonymkode: 6234b...292

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært begge steder og kan sammenligne? Noen som har vært på Maldivene da? 

Skrevet

Ikke vært noen av de stedene, men hva med Zanzibar eller Seychellene om du vil ha fantastiske strender? Mauritius var heller ikke verst, men ikke så flott som de to fleste jeg nevnte.

Eller Madagaskar? da får du i tillegg fantastisk dyreliv og spennende kultur! Strendene der overasket positivt! 

Elsker det indiske hav, slår det jeg har sett av Karibien! 

Anonymkode: 47598...06c

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Aruba har verdens 4.flotteste strand. Jeg har vært der, og det er HELT fantastisk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ikke vært noen av de stedene, men hva med Zanzibar eller Seychellene om du vil ha fantastiske strender? Mauritius var heller ikke verst, men ikke så flott som de to fleste jeg nevnte.

Eller Madagaskar? da får du i tillegg fantastisk dyreliv og spennende kultur! Strendene der overasket positivt! 

Elsker det indiske hav, slår det jeg har sett av Karibien! 

Anonymkode: 47598...06c

Jeg har vært både på Seychellene og Zanzibar. Synes sanden og klarheten i vannet var bedre på outislands i Bahamas. 
Vurderer derfor Maldivene mest pga reisetidspunkt (vinterhalvåret) men lurer på om sanden er hvit (men kornete). Høres sikkert supersær ut men er litt nøye på strender. 😅 Trenger ikke nødvendigvis masse luksus ellers bare naturen og strendene og vannet er bra. 

Skrevet

Jeg har vært på Maldivene. Veldig fine strender der jeg var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...