AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Del Skrevet 25. oktober 2021 Noen som har tatt influensavaksine i år og kan si noe om de merket noen bivirkninger? Evt. når etter vaksinen? Anonymkode: 6687c...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lineffs Skrevet 25. oktober 2021 #2 Del Skrevet 25. oktober 2021 Har aldri tatt influensavaksinen fordi jeg føler ikke jeg har hatt behov for det. Har alt for godt immunforsvar til å begynne å tulle med disse vaksinene. Har aldri hatt influensa eller de typiske lungebetennelse, halsbetennelse osv.. Veit det ikke var det du spurte om, men jeg skjønner ikke hvorfor normalt friske mennesker skal ta sånne vaksiner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har tatt influensavaksine i år og kan si noe om de merket noen bivirkninger? Evt. når etter vaksinen? Anonymkode: 6687c...7ce Min far rapporterte om lett hodepine og slapphet, som gikk over etter et par dager. Anonymkode: 93ff8...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Del Skrevet 25. oktober 2021 lineffs skrev (Akkurat nå): Har aldri tatt influensavaksinen fordi jeg føler ikke jeg har hatt behov for det. Har alt for godt immunforsvar til å begynne å tulle med disse vaksinene. Har aldri hatt influensa eller de typiske lungebetennelse, halsbetennelse osv.. Veit det ikke var det du spurte om, men jeg skjønner ikke hvorfor normalt friske mennesker skal ta sånne vaksiner.. Vi har plutselig fått alvorlig kreftdiagnose i familien, og er anbefalt å ta vaksinen sånn at vi ikke risikerer å dra med oss noe sånt til den det gjelder. Jeg har heller aldri tatt tidligere. Anonymkode: 6687c...7ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Del Skrevet 25. oktober 2021 Min bestemor merket for øvrig ingenting. Anonymkode: 93ff8...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lineffs Skrevet 25. oktober 2021 #6 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har plutselig fått alvorlig kreftdiagnose i familien, og er anbefalt å ta vaksinen sånn at vi ikke risikerer å dra med oss noe sånt til den det gjelder. Jeg har heller aldri tatt tidligere. Anonymkode: 6687c...7ce Det er på en måte forståelig, men man kan jo forsåvidt drasse med seg massevis av virus, bakterier og grums selv om man er vaksinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. oktober 2021 #7 Del Skrevet 25. oktober 2021 lineffs skrev (2 minutter siden): Har aldri tatt influensavaksinen fordi jeg føler ikke jeg har hatt behov for det. Har alt for godt immunforsvar til å begynne å tulle med disse vaksinene. Har aldri hatt influensa eller de typiske lungebetennelse, halsbetennelse osv.. Veit det ikke var det du spurte om, men jeg skjønner ikke hvorfor normalt friske mennesker skal ta sånne vaksiner.. Det var jo OVERHODET ikke spørsmålet!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lineffs Skrevet 25. oktober 2021 #8 Del Skrevet 25. oktober 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Det var jo OVERHODET ikke spørsmålet!! Jeg syns jeg klarte fint å poengtere det selv i min kommentar takk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Del Skrevet 25. oktober 2021 lineffs skrev (2 minutter siden): Det er på en måte forståelig, men man kan jo forsåvidt drasse med seg massevis av virus, bakterier og grums selv om man er vaksinert. Det kan man. Men i en sånn situasjon velger jeg å gjøre det jeg kan for å minimere sjansen for det mer alvorlige. Anonymkode: 6687c...7ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Del Skrevet 25. oktober 2021 Min gravide søster på 31 år tok den nå, og ligger med feber og "influensalignende" form.. Vært syk i 3 dager, 5 dager siden hun tok vaksinen. Anonymkode: 5f382...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min far rapporterte om lett hodepine og slapphet, som gikk over etter et par dager. Anonymkode: 93ff8...b08 Takk! Anonymkode: 6687c...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min bestemor merket for øvrig ingenting. Anonymkode: 93ff8...b08 Tusen takk! Anonymkode: 6687c...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min gravide søster på 31 år tok den nå, og ligger med feber og "influensalignende" form.. Vært syk i 3 dager, 5 dager siden hun tok vaksinen. Anonymkode: 5f382...52f Uffda.... God bedring til henne! Takk for svar! Anonymkode: 6687c...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. oktober 2021 #14 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen som har tatt influensavaksine i år og kan si noe om de merket noen bivirkninger? Evt. når etter vaksinen? Anonymkode: 6687c...7ce Min far på 70+ har tatt den i mange år, og har aldri merket noen bivirkninger av influensavaksinen, ei heller denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg har tatt den, min mor og søster har også tatt den. Merket overhodet ingenting. Min søster fikk bittelitt vondt i armen når hun lå på den, jeg merker at det er litt varmt og det var litt hardt der vaksinen ble satt forrige mandag. Ellers overhodet ingen bivirkninger på noen av oss. Andre som har tatt den som jeg kjenner har heller ikke blitt spesielt dårligere. Anonymkode: f2c91...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg var litt øm på stikkstedet den første natta og morgenen etter. Kjente ellers lite. Er 40 år. Anonymkode: 8d9d9...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Del Skrevet 25. oktober 2021 lineffs skrev (17 minutter siden): Har aldri tatt influensavaksinen fordi jeg føler ikke jeg har hatt behov for det. Har alt for godt immunforsvar til å begynne å tulle med disse vaksinene. Har aldri hatt influensa eller de typiske lungebetennelse, halsbetennelse osv.. Veit det ikke var det du spurte om, men jeg skjønner ikke hvorfor normalt friske mennesker skal ta sånne vaksiner.. 🙄 og hva vet du forøvrig om ts sin helse egentlig!🤔 •• ts,, jeg har ikke tatt årets vaksine ennå, men jeg har ikke fått andre bivirkninger enn litt slapphet og manglende energi en ukes tid de siste fire åren! Anonymkode: 89fb1...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 25. oktober 2021 #18 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg og mannen min tok influensavaksinen. Jeg følte meg litt «småsyk» i nesten en uke, altså jeg frøys en del og følte jeg brygget på noe men så gikk det over. Litt ømt i armen de stakk også men ikke noe mer Mannen min merket ikke så mye til det, han var trøtt et par dager bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tok den forrige uke. Følte meg varm og sliten og hadde litt vondt i kroppen de påfølgende to ettermiddagene. Ikke vondt i armen. Jeg har tatt den hvert år i mange år, reagerte noe sterkere på årets vaksine enn jeg bruker å gjøre. Anonymkode: 75499...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg merker null og niks av den influensavaksinen. Anonymkode: 9d8e0...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå