AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Er så utålmodig i denne prøveprosessen 🙄 Er bare 5 dpo i dag. Er det mulig å få en positiv test da, er det noen som har fått det? Har lyst til å teste ☺️ Er det noen som vet hva som skjer i kroppen rundt 5 dpo dersom et egg er blitt befruktet? Jeg kjenner på noen rare strekninger i livmorområdet, som stikninger spesielt på høyre side nedre del av magen. Men også rett under rumpeballene?! Kan ikke huske at det er noe jeg pleier å kjenne i perioden mellom eggløsning og mens. Kan det være noe som skjer? Hilsen utålmodig Anonymkode: 2a669...b60
Neutral90 Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Egget har blitt en blastocyst på dag 5, den har ikke festet seg i livmoren da. Den fester seg eventuelt dag 6-8 og hcg kan påvises noen dager etter det igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Just now, Neutral90 said: Egget har blitt en blastocyst på dag 5, den har ikke festet seg i livmoren da. Den fester seg eventuelt dag 6-8 og hcg kan påvises noen dager etter det igjen. Dette. Kroppen vet ikke selv om det er et befruktet egg der før det fester seg i livmoren og begynner å produsere graviditetshormoner. 5dpo kjenner du bare symptomer på at du har hatt eggløsning. Anonymkode: 0b93d...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 9 dpo kveld🙋🏻♀️ Egget fester seg normalt mellom 6-9 dpo har jeg lest. I dagene rett etter eggløsning er egget på vei ned gjennom egglederne, og dersom et har blitt befruktet holder det på å dele seg mangfoldige ganger på veien ned. Anonymkode: 0d58e...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Tidligste test, 9dpo. Bare jeg som så streken Anonymkode: 7b84d...2c8
Brud2014 Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Tidligste positive test hos meg var 8 dpo. Testet negativt 6 dpo, testet ikke 7 dpo.
Daisy'sDuckling Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 8 dpo (i alle fall følge EL testing)✨ Jeg syntes å skimte en utrolig svak strek på 7 dpo på kvelden. La ut bilde på tolkningstråden, og der var det flere som så det samme🙊 Ganske sikker på at jeg hadde festesmerter på 6 dpo, hvis EL kom ca 24 timer etter positiv test. Men implantasjon er normalt sett alt fra 6-12 dpo, så det kan jo variere veldig. Masse lykke til🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå