AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Heisann Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få orgasme under penetrering? Er ganske ny på dette her med sex..🤪 Anonymkode: 4d186...5c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 En kjempestor penis? Anonymkode: db1c3...4bd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 - Stimulere klitoris samtidig - Ikke stresse for å få orgasme - Slappe av - Kose seg osv Anonymkode: 162d3...58f 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Press deg mot han, få han langt inn i deg, slik at klitoris stimuleres kontinuerlig. Ikke bare inn/ ut, da er det mindre stimuli. Vær aktiv selv i bevegelsene. Anonymkode: e0716...95e 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Har nok hatt et par hundre samleier men får sjeldent orgasme av kun penetrering. Har ikke knekt koden. Så håper det dukker opp noen triks her. Anonymkode: b390c...e82 6
lineffs Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har nok hatt et par hundre samleier men får sjeldent orgasme av kun penetrering. Har ikke knekt koden. Så håper det dukker opp noen triks her. Anonymkode: b390c...e82 Samme her!🤞 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Ri han. Ikke opp og ned, men frem og tilbake mens du gnir deg inntil han. Da blir g-punktet og klitoris stimulert samtidig. Jeg kommer som et skudd hver eneste gang. Anonymkode: df96a...07b 11
_Malene Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Bruk bekkenbunnen aktivt. Jeg får orgasme om jeg strammer musklene der nede 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Bruk hånda på deg selv samtidig selvsagt 🙂 I misjonær feks, hvis mannen løfter kroppen litt Anonymkode: 370a5...7a4 3
artigmedsex Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 Det er mange komponenter som øker sjansen for et skikkelig klimaks og vaginal orgasme. Det starter med at man er hormonelt forberedt og har et kosthold som lar kroppen produsere flust med nevrotransmittere som dopamin og serotonin. Litt jordbær, en kiwi og en mørk sjokolade et par timer før gir ekstra boost. Så må du være avslappet og fri fra prestasjonsangst. Snakk med partneren om ting du vil vedkommende skal gjøre, hvor lenge du vil det skal vare, om man skal prøve noe nytt, eller om du ønsker å bli dominert, ydmyket, spanket osv. Det du vet tenner, det må du be om. Folk er ikke tankelesere. Når det kommer til det fysiske så trenger kvinner stimulering av alle erogene soner, vekselsvis og noen av de samtidige., såkalt klitourivaginal stimulering. Altså klito-uri-vaginal. Les mer om forskningen: https://www.nature.com/articles/nrurol.2014.193.epdf Dersom partneren har nok med å stimulere kun seg selv så må du bidra selv. Ta med womanizer, eller fingre deg selv, mens du klyper brystvortene, og få han i det minste til å bite deg i øreflippen. Multistimulering gjennom hele samleie er viktig, også må det vare lenge nok til at kvinnen når toppen. Mannen må derfor lære å holde igjen, og kun få lov å komme samtidig, eller sist. 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 _Malene skrev (1 time siden): Bruk bekkenbunnen aktivt. Jeg får orgasme om jeg strammer musklene der nede 👉Stram musklene i benene, ikke ligg som et slakt. Anonymkode: bc1aa...5d8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 Hvor mye har mannens anatomi å si? F.eks hvor mye polstring han har over pubisbenet/penisroten? Anonymkode: b390c...e82
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvor mye har mannens anatomi å si? F.eks hvor mye polstring han har over pubisbenet/penisroten? Anonymkode: b390c...e82 Det har faktisk litt å si! Men mer som en bonus med litt kjøtt og ‘polstring enn uten;) Anonymkode: 9e897...894
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 Start med CAT position, og stram til. Så langt den eneste stillingen jeg har lykkes med for å få orgasme ved penetrering alene. Mer klitoris enn vaginal, men det er i alle fall en start Anonymkode: 8b912...7e1
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2021 #15 Skrevet 26. oktober 2021 artigmedsex skrev (7 timer siden): Det er mange komponenter som øker sjansen for et skikkelig klimaks og vaginal orgasme. Det starter med at man er hormonelt forberedt og har et kosthold som lar kroppen produsere flust med nevrotransmittere som dopamin og serotonin. Litt jordbær, en kiwi og en mørk sjokolade et par timer før gir ekstra boost. Så må du være avslappet og fri fra prestasjonsangst. Snakk med partneren om ting du vil vedkommende skal gjøre, hvor lenge du vil det skal vare, om man skal prøve noe nytt, eller om du ønsker å bli dominert, ydmyket, spanket osv. Det du vet tenner, det må du be om. Folk er ikke tankelesere. Når det kommer til det fysiske så trenger kvinner stimulering av alle erogene soner, vekselsvis og noen av de samtidige., såkalt klitourivaginal stimulering. Altså klito-uri-vaginal. Les mer om forskningen: https://www.nature.com/articles/nrurol.2014.193.epdf Dersom partneren har nok med å stimulere kun seg selv så må du bidra selv. Ta med womanizer, eller fingre deg selv, mens du klyper brystvortene, og få han i det minste til å bite deg i øreflippen. Multistimulering gjennom hele samleie er viktig, også må det vare lenge nok til at kvinnen når toppen. Mannen må derfor lære å holde igjen, og kun få lov å komme samtidig, eller sist. Bra skrevet mann! Men likevel tror jeg at de 80% av de som ikke får vaginal orgasme er helt normalt, det er nok fordi de ikke trener på det du skriver. Noen prøver, men prøver ikke godt nok. Noen bryr seg ikke, og tror ikke at trening hjelper. Og de fleste vet ikke at vaginale orgasmer er mye sterkere. Trening med knipeøvelser skaper også bedre blodsirkulasjon, som igjen gir bedre følelse på den indre klitten. Og man kan lure hjernen/orgasmen med impulser fra erogene soner, og skape et bekymringsløst miljø som overhodet mulig. Bekymringer er negativt fordi det skaper bare kaos, og sender bare orgasmen enda lengre unna. Det står jo skrevet i stein overalt på internett av sexologer... Mannen har også en jobb å gjøre, menn må bli flinkere til å forstå og hjelpe kvinnen som virkelig prøver. Så ikke tro at det er kuklengden som er avgjørende, det er lengden mellom øra... det er der det bekymringsløse og orgasmen skapes😇 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #16 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ri han. Ikke opp og ned, men frem og tilbake mens du gnir deg inntil han. Da blir g-punktet og klitoris stimulert samtidig. Jeg kommer som et skudd hver eneste gang. Anonymkode: df96a...07b Dette funker! Anonymkode: dff65...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #17 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En kjempestor penis? Anonymkode: db1c3...4bd -Nei, hjelper ikke. Har hatt sex med menn med både enorm penis og liten, ingen har klart å gi meg orgasme. Kun vibrator og slikking får til det. Anonymkode: 09d48...abe 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #18 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ri han. Ikke opp og ned, men frem og tilbake mens du gnir deg inntil han. Da blir g-punktet og klitoris stimulert samtidig. Jeg kommer som et skudd hver eneste gang. Anonymkode: df96a...07b Dette har jeg klart å få til to ganger. Men har ikke klart det siden...Er flere måneder siden jeg greide det, var ekstremt kåt i situasjonene. Har du noen tips til hvordan jeg kan få til dette oftere? Anonymkode: 09d48...abe
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #19 Skrevet 26. oktober 2021 Han må ta deg som en mann.. Kropper skal daske mot hverandre, finn en stilling der han kan peise på som er god for begge. Anonymkode: 444d8...c0a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #20 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette funker! Anonymkode: dff65...2f8 For meg og, men erfart at menn mister ereksjonen av slik gnikking, blir mindre friksjon for dem.. Anonymkode: e0716...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå