Cyndaquil Skrevet 25. oktober 2021 #1 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ble tråden om Maren Andrea Hansen slettet? Den forsvant plutselig og står ikke under sjult for moderering Om slettet, hvorfor ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 25. oktober 2021 Beklager nå så jeg den lå på skjult for moderering 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 25. oktober 2021 #3 Del Skrevet 25. oktober 2021 Den står i tråden "Tråder som er skjult for moderering/vurdering" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 26. oktober 2021 #4 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg er knust. Maren Andrea er på mange måter en av de mest inspirerende kvinnene i Norge de siste årene. Hun har brutt ut av en streng religiøs sekt og tatt tilbake kontrollen over eget liv og kropp. Hun har prioritert helsa si og tatt av seg 45kg og nådd en sunn vekt, hun inspirerer andre til å ta tak i gjøre noe for helsa og kroppen sin. Hun brøt ut av ett toxic forhold og gjorde det hun selv ville. Kastet Handmaids Tale klærne, farget håret og tatoerte seg. Viste magen og var stolt av seg selv. Flere enn vi aner lever i giftige forhold og sekter her i landet. Og hun viste at man kunne bryte ut å være seg selv. Hun dristet seg og reiste langveis for å ta operasjoner for å fjerne hud på tross av at mange mente "nei nå bør du være fornøyd". Hun gjorde det 100% for seg selv ig ikke for å please andre. Å nå er hun plutselig tilbake igjen. Helt på scratch. Tilsynelatende helt uten forvarsel. Jeg synes det er helt forferdelig. Jeg er oppriktig knust. På hennes vegne og på vegne av de som er i samme situasjon og som nå kanskje ikke tror at de greier å bryte løs likevel. Jeg er sint og trist samtidig 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 26. oktober 2021 #5 Del Skrevet 26. oktober 2021 Gasellen skrev (6 timer siden): Jeg er knust. Maren Andrea er på mange måter en av de mest inspirerende kvinnene i Norge de siste årene. Hun har brutt ut av en streng religiøs sekt og tatt tilbake kontrollen over eget liv og kropp. Hun har prioritert helsa si og tatt av seg 45kg og nådd en sunn vekt, hun inspirerer andre til å ta tak i gjøre noe for helsa og kroppen sin. Hun brøt ut av ett toxic forhold og gjorde det hun selv ville. Kastet Handmaids Tale klærne, farget håret og tatoerte seg. Viste magen og var stolt av seg selv. Flere enn vi aner lever i giftige forhold og sekter her i landet. Og hun viste at man kunne bryte ut å være seg selv. Hun dristet seg og reiste langveis for å ta operasjoner for å fjerne hud på tross av at mange mente "nei nå bør du være fornøyd". Hun gjorde det 100% for seg selv ig ikke for å please andre. Å nå er hun plutselig tilbake igjen. Helt på scratch. Tilsynelatende helt uten forvarsel. Jeg synes det er helt forferdelig. Jeg er oppriktig knust. På hennes vegne og på vegne av de som er i samme situasjon og som nå kanskje ikke tror at de greier å bryte løs likevel. Jeg er sint og trist samtidig Seriøst ? Ringer det ikke en bjelle når retten har bestemt at barna har det best hos far ? Husk ting er ikke alltid dom de ser ut på sosiale media. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 26. oktober 2021 #6 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Nor skrev (25 minutter siden): Seriøst ? Ringer det ikke en bjelle når retten har bestemt at barna har det best hos far ? Husk ting er ikke alltid dom de ser ut på sosiale media. Er ikke dette vill spekulering?! Endret 26. oktober 2021 av BobbySocks 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. oktober 2021 #7 Del Skrevet 26. oktober 2021 Nor skrev (28 minutter siden): Seriøst ? Ringer det ikke en bjelle når retten har bestemt at barna har det best hos far ? Husk ting er ikke alltid dom de ser ut på sosiale media. Og hvordan i all verden vet du det? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 26. oktober 2021 The Kavorka skrev (23 timer siden): Den står i tråden "Tråder som er skjult for moderering/vurdering" Hei igjen. tråden har vært borte i 24 timer snart. Har dere valgt å slette den? Eller har dere den hemmelig for at de voldsomme engansjamentet ga dere mye arbeid ? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 26. oktober 2021 #9 Del Skrevet 26. oktober 2021 Nor skrev (1 time siden): Seriøst ? Ringer det ikke en bjelle når retten har bestemt at barna har det best hos far ? Husk ting er ikke alltid dom de ser ut på sosiale media. Jeg tenker at menn som manipulerer unge jenter på den måten Maren har blitt manipulert lett kan manipulere barnevern og kommune også. Husk at Maren ikke har utdannelse eller jobb feks pga livet hun har levd. Det sier seg selv at det kan brukes mot henne i en slik sak feks. I tillegg får jeg frysninger av at Maren sier i podcasten at hun hadde blitt fysisk avstraffet (han har vel sagt at både kvinner og barn skal tuktes) og at hun fikk en kald skulder fra "samfunnet sitt" når hun valgte å føde på sykehus. Hun fortalte at hun trengte blodoverføring etter fødselen og at hun hadde dødd hadde hun fødd alene hjemme i stua slik sekten ønsket. (Fødsel er skittent, nemlig så man må føde alene i ett bortgjemt rom) Da hadde hun fått i svar at hadde hun dødd hadde det vært guds vilje.. Husk at det her er snakk om 5 jenter som denne fyren skal tukte, nekte prevansjon til, finne kjærester til og herske over i årene som kommer 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. oktober 2021 #10 Del Skrevet 26. oktober 2021 Tråden skal gjennom vurdering av teamet og vil gjenåpnes onsdag. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamiah Skrevet 26. oktober 2021 #11 Del Skrevet 26. oktober 2021 Måne Rampelyset skrev (20 minutter siden): Tråden skal gjennom vurdering av teamet og vil gjenåpnes onsdag. Måne, admin. Da håper jeg at dere - i respekt for Maren fjerner hele tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 26. oktober 2021 Lamiah skrev (12 minutter siden): Da håper jeg at dere - i respekt for Maren fjerner hele tråden. Maren valgte å være en offentlig person/influencer. Med å være en offentlig person tar man risken at noen snakker om en. Det er en risiko man tar. Akkurat som St de i helsevesnet vet de risikerer at noen kaster opp på deg. Det er en del av jobben. maren var åpen om hvor glad hun var for å være fri, var med i podcast, var i aviser som vg. Alt omhandlet hvor glad hub var for å være fri fra ekstremt kristendom og tidligere liv. Så fra Lyn fra klar himmel gikk hun tilbake til livet hun sa hun ikke ville ha mer. Uten å ta seg noen minuttet til å gi følgerne sine 3 setninger med forklaring engang. Da blir det snakk da. Forventer du noe annet? når Maren valgte å gjøre det på denne måten uten å si et pip til følgerne sine , la hun opp til snakkis. At Maren og A la dåpsvideoen ut offentlig viste også at de ville lage en reaksjon. Så ikke vær så overasket 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 26. oktober 2021 #13 Del Skrevet 26. oktober 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Jeg tenker at menn som manipulerer unge jenter på den måten Maren har blitt manipulert lett kan manipulere barnevern og kommune også. Husk at Maren ikke har utdannelse eller jobb feks pga livet hun har levd. Det sier seg selv at det kan brukes mot henne i en slik sak feks. I tillegg får jeg frysninger av at Maren sier i podcasten at hun hadde blitt fysisk avstraffet (han har vel sagt at både kvinner og barn skal tuktes) og at hun fikk en kald skulder fra "samfunnet sitt" når hun valgte å føde på sykehus. Hun fortalte at hun trengte blodoverføring etter fødselen og at hun hadde dødd hadde hun fødd alene hjemme i stua slik sekten ønsket. (Fødsel er skittent, nemlig så man må føde alene i ett bortgjemt rom) Da hadde hun fått i svar at hadde hun dødd hadde det vært guds vilje.. Husk at det her er snakk om 5 jenter som denne fyren skal tukte, nekte prevansjon til, finne kjærester til og herske over i årene som kommer Retten mener noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 26. oktober 2021 #14 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Nor skrev (10 timer siden): Seriøst ? Ringer det ikke en bjelle når retten har bestemt at barna har det best hos far ? Husk ting er ikke alltid dom de ser ut på sosiale media. Det kan sikkert ringe noen bjeller hos både den ene og den andre. Men det beste for Maren, er nok å fortelle følgerne sine sannheten. Endret 27. oktober 2021 av Murstein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 27. oktober 2021 #15 Del Skrevet 27. oktober 2021 Lamiah skrev (8 timer siden): Da håper jeg at dere - i respekt for Maren fjerner hele tråden. Det vil nok bare bli laget en ny tråd, dessverre. Og, som andre har nevnt, så har hun lagt opp til snakkis selv... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 27. oktober 2021 #16 Del Skrevet 27. oktober 2021 Cyndaquil skrev (8 timer siden): Maren valgte å være en offentlig person/influencer. Med å være en offentlig person tar man risken at noen snakker om en. Det er en risiko man tar. Hun har til og med oppført "Offentlig Person" på instakontoen sin. Da bør det være like innafor å diskutere henne i forum som det er å diskutere Pilotfrue eller Sophie Elise. I tillegg har jo Maren i motsetning til "alle" andre influencere faktisk en interessant historie 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidtherin Skrevet 27. oktober 2021 #17 Del Skrevet 27. oktober 2021 Måne Rampelyset skrev (21 timer siden): Tråden skal gjennom vurdering av teamet og vil gjenåpnes onsdag. Måne, admin. Har dere tatt en vurdering? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 27. oktober 2021 Måne Rampelyset skrev (21 timer siden): Tråden skal gjennom vurdering av teamet og vil gjenåpnes onsdag. Måne, admin. Nå er det langt utpå onsdag. Forsatt ingen tråd. Noe ny oppdatering til oss? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. oktober 2021 #19 Del Skrevet 27. oktober 2021 Schmidtherin skrev (1 time siden): Har dere tatt en vurdering? Cyndaquil skrev (49 minutter siden): Nå er det langt utpå onsdag. Forsatt ingen tråd. Noe ny oppdatering til oss? Vi jobber med saken, den kommer ut innen et par timer. Tråden er forøvrig ryddet for diskusjon om Maren, dette hører ikke hjemme på Ris og Ros. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå