AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Ikke alltid jeg finner en cafe som har mikro jeg kan låne når jeg er på farten. Og baby liker absolutt ikke kald melk. Finnes det batteridrevne eller oppladdbare flaskevarmere? Anonymkode: e399b...9b4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Er det morsmelk eller erstatning? for med erstatning er det jo enkelt nok å ta med en termos med varmt vann og en med kaldt vann. evt så har du Denne Anonymkode: 05ebc...e49
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Ferdigblandet erstatning som kun trenger å varmes opp 😊 Anonymkode: e399b...9b4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg hadde en varmer som var en sånn pakning med væske i som man aktiverer med å "knekke" på et metallbit inni så stivnet væsken og ble varm. Den var altså formet som en lomme man puttet flasken oppi. Etter bruk måtte den kokes for å bli myk igjen. Ellers går det an å gi romtemperert ferdigblandet som andre skriver. Anonymkode: 6deb3...510
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alltid jeg finner en cafe som har mikro jeg kan låne når jeg er på farten. Og baby liker absolutt ikke kald melk. Finnes det batteridrevne eller oppladdbare flaskevarmere? Anonymkode: e399b...9b4 Batteridreven tror jeg ikke er å oppdrive. Har søkt overalt etter det. Vi bruker flaskevarmer fra prince lionheart. Varmes i kjele flr tur, og aktiveres når man skal bruke den ved å trykke på en knapp. Fungerer veldig bra hvis en ikke skal på altfor lange turer. Vi bruker den på turer som varer rundt 5 t. Anonymkode: c1300...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå