Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bredbåndstelefoni fra Telenor? Fungerer det bra? Stabilt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den er vel ganske dyr, er den ikke?

Skrevet

Jeg har en 15-åring som driver med LAN,han påstår at det er "ping",som visst betyr hakking,på Telenor sitt bredbånd.

Vi har annen leverandør

Skrevet

Telenor suger uansett. Hvis du har mulighet, bytt til en annen leverandør. Gjelder bredbånd, mobil og fast telefon. Det finnes mange andre leverandører som er både billigere og bedre.

Skrevet

telenor er det dyreste og dårligste bredbåndtilbudet, har du ingen mulighet for annen leverandør ?

"ping" er forresten en kommando som brukes for å sjekke om maskinen får kontakt med mottaker, har aldri hørt om akkurat denne kommandoen i forhold til hacking

Skrevet

Ping kommandoen har ingenting med hacking å gjøre. Den brukes for 1) å sjekke om det er forbindelse og 2) gi en indikasjon på responstiden mellom brukermaskin og en server.Responstiden er viktig for online-spill og, vil jeg tro, IP-telefoni.

Forøvrig er jeg en telenorkunde. Kan ikke si at jeg har har noen problemer med det de tilbyr. Godt mulig at prisen er noe høyere, men etter fire og et halvt år med ADSL-modem har jeg enda tilgode å oppleve nedetid.

Skrevet

det var en bedre beskrivelse av ping ja, jeg var trøtt :ler:

Gjest Trådstarter (gjest)
Skrevet

Jeg er fornøyd med telenor. De er ikke dyrere, og jeg tror ikke de er dårligere heller, gitt. Har prøvd Nextgentels IP-telefoni tidligere, og dte var helt forferdelig - men kanksje det er bedre nå.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Telenors IP-telefon er ganske dyr, så sant ikke de du ringer til også har telenors bredbånstelefoni.

Endret av Rattleshake
Skrevet

Er det du eller guttungen som skal bruke telefonigreiene?

Hvilken leverandør er det du har nå?

Hva med Skype(gratis iptelefon mellom pc'er)? Er glimrende til lyd-samtaler via nettet. Forutsetter at man da har microfon tilkoblet pc'n, men en sånn får man kjøpt nesten hvor som helst til rundt 50 lappen...

.

Skrevet

jeg har fra Tafjord,er veldig fornøyd.(jeg er ikke trådstarter) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...