Gå til innhold

Daten drikker vin og spiser middag me en annen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kort fortalt så har jeg vært på et par dater med en kar. Kommunikasjon har endret seg etter sist date, men har tar enda kontakt daglig. Greia er litt at nå i helgen sender han snæp at han sitter to kvelder på rad med en annen dame å drikker vin og spiser middag ilag, hos han. Hun er der langt ut på natta. Jeg tolker det som at han har fonne en ny når vi ikke har avtalt en ny date og at det var hannes måte å si på en feig måte at han var gådd videre. Men skjønner ikke hvorfor han fortsatt tar kontakt.

Hvordan hadde dere tolket dette ? 

Anonymkode: 44501...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at det kan føler usikkert og sikkert ikke spesiellt gøy å få slike bilder av daten. Jeg hadde faktisk bare spurt han jeg......på en litt sånn «ikke sjalu måte»😋 Oppplevde akkurat samme for litt siden, en jeg datet sendte bilde av maten sin fra en restaurant og i bakgrunnen så jeg at det satt en dame på andre siden av bordet som hadde lange negler med neglelakk. Tror jeg bare svarte noe sånt som «nam det så godt ut. Koselig! Er du ute med noen venner?

Da svarte han noe sånn « ja det var kjempegodt. Er uten med familien å feirer pappa sin 60 årsdag»

Så da fikk jeg svaret mitt kunne jeg la det ligge😋

Så rådet er bare spør😃

Anonymkode: 19f56...877

• Liker 4
Skrevet

Oi, tricky... Skjønner at du har dratt den konklusjonen eller tolker det slikt, ja. Spørsmålet er jo også om du vil på ny date med han? Hvis du vil det, hadde jeg spurt om ny date, og kanskje dratt med de snapene i samme slengen ala "Hey, takk for sist date. Kunne du tenke deg å møtes igjen for et par øl/middag? Fikk intrykk av at du kanskje dater ei annen nå pga de snapene du sendte i helgen, men tenkte at det skader jo ikke å høre" 😊 Altså, noe i den duren. Eventuelt også bare spørre om ny date UTEN å nevne snapene, men heller spørre litt løst og ledig om hva han gjorde sist helg når dere er på date. Kan jo også bare være en god venninne, men han burde jo kanskje være litt forsiktig å sende avgårde noe sånt til daten sin tidlig i datingfasen. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei.

Kort fortalt så har jeg vært på et par dater med en kar. Kommunikasjon har endret seg etter sist date, men har tar enda kontakt daglig. Greia er litt at nå i helgen sender han snæp at han sitter to kvelder på rad med en annen dame å drikker vin og spiser middag ilag, hos han. Hun er der langt ut på natta. Jeg tolker det som at han har fonne en ny når vi ikke har avtalt en ny date og at det var hannes måte å si på en feig måte at han var gådd videre. Men skjønner ikke hvorfor han fortsatt tar kontakt.

Hvordan hadde dere tolket dette ? 

Han holder deg på gress til han vet hvordan det går med den andre dama. Han er kanskje interessert i dere begge, noe som er ganske vanlig for mange i starten av datingfasen.

Anonymkode: f00a1...92d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Han holder deg på gress til han vet hvordan det går med den andre dama. Han er kanskje interessert i dere begge, noe som er ganske vanlig for mange i starten av datingfasen.

Jeg hadde spurt han omtrent slik. Hva i alle dager er det som feiler det syke sinnet ditt :) Dele dette med meg? Lykke til videre din idiot :) Så bare avsluttet alt sammen der og da. Virker som mennesker i dag ikke har noen hemninger.

• Liker 1
Skrevet

Om han er intressert i meg også så lurer jeg på hvordan han deler med meg at han er med andre jenter ? 🤔 Det virker jo mot sin hensikt spør du meg.

Skrevet

Slett han og ikke gi han mer oppmerksomhet. Han er en idiot 

Anonymkode: 76d17...2b8

• Liker 2
Skrevet

Jeg var ute med min søster. 

Anonymkode: b2adc...35d

Skrevet

Ingen er vel så hjernedød at de snapper bilder av dater, til en date. 

Spør han!

Anonymkode: 87209...9de

• Liker 1
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Jeg hadde spurt han omtrent slik. Hva i alle dager er det som feiler det syke sinnet ditt :) Dele dette med meg? Lykke til videre din idiot :) Så bare avsluttet alt sammen der og da. Virker som mennesker i dag ikke har noen hemninger.

Var veldig spesielt å sende det til henne ja.

Skrevet

Dårlig tegn at han dater andre, men kan være han prøver å gjøre deg sjalu - hvem virker mest interessert av dere?
Om det var et familimedlem, burde han ha sagt det til deg for å unngå å gjøre deg bekymret

Anonymkode: 1b72b...4d4

Skrevet

Kanskje du bare ikke husker at han fortalte at søstera skulle komme på besøk. De fleste unnlater å fortelle om at de kjører dobbelt løp.

Skrevet

Ikke gå rundt grøten i hvertfall - det skinner alltid igjennom. 

Vil du ha svar, så spør. 

Skrevet

Min næreste venn, som jeg var forlover for, er en kvinne, om jeg hadde snappet et bilde av at vi hang sammen så hadde ikke det betydd at vi datet. Hadde jeg vært på date, spesielt en tidligfase date, hadde jeg aldri snappet det til folk, spesielt ikke noen jeg dater/datet før…

Anonymkode: de2b8...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...