Gå til innhold

Barnehagen klager over at jeg henter ETT-TO minutter over stengetid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal le eller grine. I går rakk jeg innom barnehagen akkurat på sekundet 16.30 (Som er da barnehagen stenger), men fikk fortsatt tilsnakk for jeg måtte kle på barnet i gangen. Hva sier man til sånt?

Anonymkode: a741f...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må jo hente før de stenger? Aå de kan låse døra 16.30.

Anonymkode: 4f202...8fd

Aå = så

Anonymkode: 4f202...8fd

Skrevet

Altså, er det åpent til 16.30, må man regne med at noen barn hentes nettopp 16.30. 

Hvem som skal dekke regninga, burde ikke være foreldrene sitt problem. Foreldrene har allerede betalt for hele åpningstiden. 

Anonymkode: 9e16b...373

• Liker 6
Skrevet

Stakkars unger som må være helt til stengetid.

• Liker 39
Skrevet
bjesum skrev (1 minutt siden):

Du sier unnskyld. Vakten til den ansatte slutter sannsynligvis 16:30. 

Det er da ikke hennes problem?! Det der ble jo taes med arbeidsgiver, og ikke hat på foreldrebetaling som ønsker å bruke plassen sin. 

• Liker 2
Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Hvis du kommer i det øyeblikket de skal stenge er du jo for sent ute - du skal være ute av døra til det tidspunktet.

Det hjelper ikke den ansatte at det er et engangstilfelle hvis hen skal rekke noe etter jobb.

Ja, akkurat sånn sier vi hvis det kommer pasienter i ubeleielig tid på psyk også 😂 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er da ikke hennes problem?! Det der ble jo taes med arbeidsgiver, og ikke hat på foreldrebetaling som ønsker å bruke plassen sin. 

Hæ?

• Liker 30
Skrevet
altflyter skrev (1 minutt siden):

De skal kunne låse døren og gå når barnehagen stenger. Når du kommer 16:30 så kommer du faktisk for sent. Vis respekt for de ansattes tid! 

Minner meg om da jeg jobbet i butikk og kunder kom løpende inn i butikken mens jeg tok ned gitteret 🙈

Vis nå litt respekt for betalende kunder. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn jeg forstår det, er dette noe som stadig skjer, og da forstår jeg du fikk tilsnakk, selv om du kom akkurat. Du viser lite respekt for de som tar seg av det viktigste du har!

Anonymkode: cc61d...8a1

• Liker 26
Skrevet

Hvis dette er første gangen det skjedde, så unnskylder du deg og sier at det ikke skal skje igjen. Sånt skjer, det kan de ansatte også forstå, men samtidig har de lov å være irritert. Kanskje skal de noe etter jobb? Kanskje må de rekke en spesifikk buss. Kanskje skal de i et møte. Da er de avhengig av å få dra. De må jo gå runden sin, sjekke at alt er låst, lys slås av, søpla er kastet, ting de kanskje ikke fikk til hvis barnet var der. Lær fra det og gå videre.

Hvis dette har skjedd flere ganger er det du som er problemet, og må finne ut hvorfor dette skjer igjen og igjen. Det er uakseptabelt at det skjer flere ganger.

Det blir som, nevnt før meg, å løpe inn på butikken mens gitteret fortsatt er oppe bare akkurat nok til at kunden kommer inn. Det skal låses til et visst tidspunkt. Da er det ditt ansvar å være ut døra FØR det tidspunktet nås. Det handler om respekt.

Anonymkode: 9fe0e...cb6

• Liker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...