Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når byttet dere til sportsdel? Min lille er 4 måneder, men begynner å nærme seg 9 kg som er maks vekt for bag. Ser at flere anbefaler bytte til sportsdel når barna er 6 mndr. Er det farlig å bytte nå? Eller farligere å ikke bytte? 

Anonymkode: 7be11...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan baby ligge helt flatt i sportsdelen?

Så små skal jo helst ikke sitte, så det kommer jo an på sportsdelen.

Skrevet
Hedda-78 skrev (9 minutter siden):

Kan baby ligge helt flatt i sportsdelen?

Så små skal jo helst ikke sitte, så det kommer jo an på sportsdelen.

Den neste delen før sportsdelen kan minne om en vippestol. Men det står at barnet bør være 6 mndr før den brukes. (Bilde lånt av nettet) TS

FA4D9C38-9F9E-4DBF-88BD-CE9278F3E147.png

Skrevet

Byttet til sportsdel ved 4 mnd fordi ungen nektet å ligge i bagdelen. Vi har 3 innstillinger på ryggen og jeg brukte den nest nederste når ungen var våken og helt flatt ved søvn. 

Anonymkode: 43053...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Byttet til sportsdel ved 4 mnd fordi ungen nektet å ligge i bagdelen. Vi har 3 innstillinger på ryggen og jeg brukte den nest nederste når ungen var våken og helt flatt ved søvn. 

Anonymkode: 43053...cbc

Så barnet for deg da? Eller var h*n vendt utover?

Skrevet

Vi byttet rundt 4,5-5 mnd tror jeg det var, fordi lille hatet bagdelen. 

Anonymkode: a15e8...32e

Skrevet

Min begynte med sportsdel omtrent på den alderen. Kjøpte minimizer fra easygrow slik sportsdelen ble litt mer passelig😊

Anonymkode: 59b5e...2f8

Skrevet

Oj, har ikkje tenkt på at bagdel har maksvekt på baby 🙈 Nokon som veit kvifor? Vår har jo vore 9kg sidan 3 mnd, og er framleis som 7.5mnd i bagdelen 😂 Tenkte å bytte over til sportsdel no snart, men såå lettvint å sleppe så mykje påkledning nedi bagen..

Skrevet

Byttet nettopp til sportsdel til babyen min som nå er 7,5mnd :) sitter selvsagt vendt mot den som triller. 

Anonymkode: 34b00...b1a

Skrevet

Hvis sportsdelen kan legges helt flatt, så kan du nok bytte. Det har vel noe med at de under 6 mnd ikke har utviklet muskulaturen nok til å være i sitteposisjon så lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...