Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår er 2 mnd, og kan plutselig bryte ut i det som høres ut som et skrekkslagent hyl. Når jeg har sett henne gjøre det, kommer det samtidig som moro-refleksen - hun slår ut med armene og blir stiv i kroppen.

Mannen min sier at hun av og til plutselig hyler når han bærer henne, og han merker ikke at hun skvetter. Han sier det virker som om hun plutselig blir veldig redd. Uten at det er noen brå lyd eller bevegelse.

Jeg er ofte den eneste som klarer å roe henne da. Hun lar seg trøste ila noen minutter, med smokk, bæring og en rolig stemme.

Ellers utvikler hun seg helt normalt, mye øyekontakt, smil og samhandling. Er det noen fler som har opplevd det med så liten baby? Blir jo redd for at det skal være noe galt, at hun "hallusinerer", har angst eller noe annet. 

Anonymkode: 3498d...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, babyen min kunne høres ut som en stukken gris, men ingenting galt fysisk eller psykisk :) 

Anonymkode: 8730c...bb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jada, babyen min kunne høres ut som en stukken gris, men ingenting galt fysisk eller psykisk :) 

Anonymkode: 8730c...bb5

Ok, og det kunne komme helt ut av det blå og plutselig liksom?

Ts

Anonymkode: 3498d...2a4

Skrevet

Det kan jo være nesten hva som helst. Kanskje luftsmerter, de kan komme kjapt og forsvinne like fort. Kanskje klør hun på nesen uten at hun kan gi beskjed. Who knows. Mine har også holdt på sånn. Vi trøster bare til baby finner roen igjen🥰

dersom vi er usikker på om det er redsel (vår er litt større) passer vi alltid på å holde baby selv. Vi lar ikke besteforeldre eller tanter prøve å trøste dersom vi er usikker på om baby faktisk er redd dem. Da skal baby få være med en av oss foreldre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...