Gå til innhold

Hvilken veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

jeg skal h ny veske, og det står mellom disse: Hvilken hadde dere valgt? Prisen er ca. lik.

image.thumb.jpeg.c3fd3111bcd97ab0217b5493c10ffc78.jpeg
Den over er noe mindre, men tror skinnet holder seg pent lenger.

Den under er egentlig den jeg vil ha, men så ble jeg usikker på om den er litt for stor, samt at den ikke er like holdbar i lengden som den over.

image.thumb.jpeg.f7708e8ea554a0c2edbf2b993af4049b.jpeg

Anonymkode: c5dbe...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den øverste var finest, gitt at den kan brukes som den under. Ville nok ha tatt vekk den "bagasjelappen" da.

Anonymkode: 58b55...7f4

Skrevet

Til hvilket bruk? 

Har flere lignende YSL. Men er ulemper både med skulderrem (metall) og kalveskinn akkurat på disse variantene om det er til hverdagsbruk. Til middager og selskap fungerer de imidlertid utmerket, og løfter virkelig et antrekk. 

Anonymkode: 5fba5...5af

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns den øverste var finest, gitt at den kan brukes som den under. Ville nok ha tatt vekk den "bagasjelappen" da.

Anonymkode: 58b55...7f4

Takk:-)

Den kan brukes crossbody, og bagasjelappen går av😅 Har den samme i lys grå, og bagasjelappen tok jeg av med en gang☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til hvilket bruk? 

Har flere lignende YSL. Men er ulemper både med skulderrem (metall) og kalveskinn akkurat på disse variantene om det er til hverdagsbruk. Til middager og selskap fungerer de imidlertid utmerket, og løfter virkelig et antrekk. 

Jeg tenker den til hverdagsbruk:-) Sunset, den øverste er i såpass stivt lammeskinn at jeg tror den holder seg pent lenge☺️ Jeg har den unøyaktig grå nå, og sen er like pen selv om over ett år gammel.  Jeg har og en mest sort hw, og der begynner det sorte skalle noe av på lenken:-(

Skrevet

Ingen.

At noen bruker penger på slikt er helt uforstående for meg.

Anonymkode: 5e048...1af

• Liker 1
Skrevet
Helena83 skrev (1 minutt siden):

Den øverste :) 

Takk☺️

Skrevet

Den øverste av de to, men selv liker jeg vesker best uten logo. 

Anonymkode: 5e543...674

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker også som hun andre, lammeskinn vil være for skjør for hverdagsbruk. Men størrelsen på vesken er individuelt. Jeg trives best med mindre vesker, jeg merker selv at jeg prøver alltid ta den minste veska først og stappe alt i den. Og først hvis det ikke går, da vurder jeg en større veske. 😅

Anonymkode: dc62e...8ad

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tenker også som hun andre, lammeskinn vil være for skjør for hverdagsbruk. Men størrelsen på vesken er individuelt. Jeg trives best med mindre vesker, jeg merker selv at jeg prøver alltid ta den minste veska først og stappe alt i den. Og først hvis det ikke går, da vurder jeg en større veske. 😅

Ja, og jeg ville nok ikke valgt en veske med kjede-reim. Tenker, den kommer til å være ubehagelig og slite på klærne. 

Skrevet

den øverste er kjempefin 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, og jeg ville nok ikke valgt en veske med kjede-reim. Tenker, den kommer til å være ubehagelig og slite på klærne. 

Takk for svar:-) Jeg har flere av de med kjede-reim, og de sliter ikke på klærne eller er ubehagelige som jeg har oppdaget. Det er jo og skinn øverst på lenken der den går over skulderen:-)

Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

den øverste er kjempefin 😍

Takk❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den er faktisk ikke skjør selv om i lammeskinn, den er veldig stiv. Har samme veske i lys grått, holder seg supert og uten en ripe eller slitasje. Men den under er jeg usikker på, den er i mykt puffy lammeskinn, tror den vil bli slitt en del raskere. Har den som heter College og, og den er faktisk ganske slitt etter bruk i 2år.

Skrevet

Takk for svar alle sammen, da tror jeg jeg går for den øverste:-) 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg tenker den til hverdagsbruk:-) Sunset, den øverste er i såpass stivt lammeskinn at jeg tror den holder seg pent lenge☺️ Jeg har den unøyaktig grå nå, og sen er like pen selv om over ett år gammel.  Jeg har og en mest sort hw, og der begynner det sorte skalle noe av på lenken:-(

Stivt lam holder fint, også til hverdag. (er den canvas? da holder den i uansett) Jeg har slitt litt med at metallstroppen glir ned med en gang du har tykkere jakke/skjerf. Men om du har erfaring vet du jo hva det går i. Evt om du foretrekker cross-shoulder, noe jeg ikke takler 😅

Hadde helt ærlig valgt den nederste. Men ikke som eneste hverdagsveske, da man må passe så vanvittig godt på mykt skinn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Stivt lam holder fint, også til hverdag. (er den canvas? da holder den i uansett) Jeg har slitt litt med at metallstroppen glir ned med en gang du har tykkere jakke/skjerf. Men om du har erfaring vet du jo hva det går i. Evt om du foretrekker cross-shoulder, noe jeg ikke takler 😅

Hadde helt ærlig valgt den nederste. Men ikke som eneste hverdagsveske, da man må passe så vanvittig godt på mykt skinn. 

Jeg er usikker på om den er canvas, men den er stiv ihvertfall. Jeg må ha cross body, hater de som kun er over skulderen. 
Hmm, ja, den nederste er lekker og. Valgets kvaler😅

Skrevet

Likte den øverste best😊

Anonymkode: 76836...f3e

Skrevet

Øverste er finest. Den vil også holde seg lenger, samt at den passer til hverdags og fest☺️

Anonymkode: c1879...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...