Vannari Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Hadde firma inne for å pusse opp 1 rom. De la nye gipsplater i taket, sparklet og malte det. Malerjobben er ikke fint gjort. Det ser ut som det buler rundt omkring, men når jeg tar på det virker det fast. Klarer dere ut fra bildene å se hva som har skjedd her og hva de kan gjøre for å forbedre dette?
spinner Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Ser ut som de like gjerne kan gjøre det på nytt. Dette er verre en når jeg gjør slikt og jeg er ganske sjuskete. Håper du har med et seriøst firma å gjøre. Send skriftlig klage med en gang og vær forberedt på å fremme krav om tilbakebetaling i forliksrådet. Bilden viser ikke nøyaktig hva som har skjedd, emn det er opplagt flere feil ute og går. Det første viser vel en liten plate som er felt inn rundt lampa. Kanskje fordi de ikke merket og tok ut lampepunktet før montering og ødela plata mens de lette. Kulene på nederste tør jeg ikke tippe på hvordan oppsto. 10
Vannari Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Jeg har ikke betalt enda heldigvis. Jeg kunne også ha gjort dette bedre selv, så er ganske skuffa nå når jeg for en gangs skyld hyret et selskap. Lampen er ganske stor, så den firkanten er på størrelse med 2 gipsplater. Endret 25. oktober 2021 av Vannari Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Ikke betal for dette. Sparkle- og malejobben tør jeg nesten påstå at jeg som amatør hadde gjort bedre. Anonymkode: 8476c...f2d 6
Vannari Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke betal for dette. Sparkle- og malejobben tør jeg nesten påstå at jeg som amatør hadde gjort bedre. Anonymkode: 8476c...f2d Men hvorfor har det blitt så stygt? Kan det skje hvis sparkel ikke tørker godt nok før maling?
Aryamili Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Ser jo ut som et gammelt tak 😮 Hvis dette er gipsplater så har de lagt de på en merkelig måte og gjort en dårlig jobb med sparkling og pussing. Ser ærlig talt ut som en amatør har gjort det, skjønner ikke helt hva som har blitt gjort. 1
Aryamili Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Ser ut som de ikke har pusset nok ved sparkling? Man må vel sparkle og pusse ned flere ganger. Og malt for dårlig i tillegg, kanskje.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Polakker fra helvete som har gjort jobben? Evt en lærling.. Anonymkode: 309ac...266 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Når jobben blir så dårlig gjort så er det vanskelig å få dem inn igjen for å fikse det. Hvis dette var ok jobb å levere fra seg første gang, hvilken standard forholder de seg da til? Og blir det bedre ved fiksing? Anonymkode: a5ce5...d9a 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 Vannari skrev (2 timer siden): Hadde firma inne for å pusse opp 1 rom. De la nye gipsplater i taket, sparklet og malte det. Malerjobben er ikke fint gjort. Det ser ut som det buler rundt omkring, men når jeg tar på det virker det fast. Klarer dere ut fra bildene å se hva som har skjedd her og hva de kan gjøre for å forbedre dette? Det der må du ikke betale for!! Skjønner om du er skeptisk til å få inn de samme til å rette opp. Har opplevd lignende selv. Taket mitt så ut akkurat som ditt. Betalte ikke en krone. Fikk inn ny maler som fikset alt. Masse lykke til. Anonymkode: f5d04...c55 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Hvis dette er ny gips så er det en uuuutrolig dårlig jobb som du selvsagt ikke skal betale for. Ta kontakt med firmaet og krev at de ordner opp. Forhåpentligvis sender de inn en annen FLINK maler. Ser ikke ut som de har sparklet nok med det første (ser ut som ei remse nedover og horisontalt nederst på første bildet) og heller ikke flekksparklet de hakkene som viser i den blant annet. Og øverst på det øverste bildet ser det faktisk ut som det har blitt brukt grovsparkel eller at det er pusset med altfor grovt papir. Enig med brukeren over her som sier at det ser ut som et gammelt tak 😲 Stå på ditt, sånn skal det ikke være! Anonymkode: d139f...238 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 Huff synes synd på deg, hvordan kan noen si seg ferdig med en så dårlig jobb veldig fin lampe da! Hvor er den fra? Anonymkode: 6f4e9...0f9
Vannari Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Huff synes synd på deg, hvordan kan noen si seg ferdig med en så dårlig jobb veldig fin lampe da! Hvor er den fra? Anonymkode: 6f4e9...0f9 Enig. Blir oppgitt, for det er helt tydelig at dette ikke er godt nok. Lampen kjøpt på Lampehuset, den heter Gale trio. Veldig fornøyd med den 1
Gjest Cisne Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 Ligner på vannlekkasje. Elendig dårlig jobb. Hvilket firma var dette?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #15 Skrevet 26. oktober 2021 Cisne skrev (2 timer siden): Ligner på vannlekkasje. Elendig dårlig jobb. Hvilket firma var dette? Enig. De blærene hadde bekymret meg. Evnt er det malt over for tidlig ifh til tørketid. Men takmaling pleier vel å ha kort tørketid? Anonymkode: b0b07...f26 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #16 Skrevet 26. oktober 2021 Ikke betal! Vi har totalrenovert en etasje med helt nye gipstak, og det skal ikke på noen måte se slik ut som hos dere. Anonymkode: 23a32...5d3 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #17 Skrevet 26. oktober 2021 De som gjorde dette kan ikke være utdannet malere. Anonymkode: ab3d9...f74 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #18 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 21.18): Hvis dette er ny gips så er det en uuuutrolig dårlig jobb som du selvsagt ikke skal betale for. Ta kontakt med firmaet og krev at de ordner opp. Forhåpentligvis sender de inn en annen FLINK maler. Ser ikke ut som de har sparklet nok med det første (ser ut som ei remse nedover og horisontalt nederst på første bildet) og heller ikke flekksparklet de hakkene som viser i den blant annet. Og øverst på det øverste bildet ser det faktisk ut som det har blitt brukt grovsparkel eller at det er pusset med altfor grovt papir. Enig med brukeren over her som sier at det ser ut som et gammelt tak 😲 Stå på ditt, sånn skal det ikke være! Anonymkode: d139f...238 De har spaklet for mye og ikke pusset godt mellom hver runde. Er gode grunner til at murer er et eget fag 😊 Ts, dette er ikke maleren sin feil, han ville ikke fått et godt resultat uansett hvor god han er. Anonymkode: 99d26...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #19 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har spaklet for mye og ikke pusset godt mellom hver runde. Er gode grunner til at murer er et eget fag 😊 Ts, dette er ikke maleren sin feil, han ville ikke fått et godt resultat uansett hvor god han er. Anonymkode: 99d26...cc6 Må le. Klart de hadde fått et bedre resultat med dyktige profesjonelle malere! Anonymkode: ab3d9...f74 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #20 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må le. Klart de hadde fått et bedre resultat med dyktige profesjonelle malere! Anonymkode: ab3d9...f74 Nei, det hadde de faktisk ikke fordi det er malt på elendig forarbeid. Det ville kanskje sett bedre ut med feks matt maling, men det ville bare vært et synsbedrag og med ordentlig lyskilde ville det sett like ille ut. Hilsen murer med 50 års erfaring. Dette har jeg sett mange ganger. Anonymkode: 99d26...cc6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå