Gå til innhold

Menn, pleier dere å se vagina åpningen? Skal den være synlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å forstå underlivet mitt, om det er veldig unormalt. Føler det ser veldig rart ut, og stygt hvis jeg står, sprer beina og bruker speil. Ved å sprike beina, skal selve hullet vises? Synes vagina/skjede åpningen min ser rar ut. Som en klump, som er på vei ut. En slags slimpropp. Skal det være slik? 

Menn, ser denne åpningen veldig forskjellig ut på alle damer? Noen som pleier å se på når penis går inn og ut? Lurer på hvordan det da ser ut. 

Har utseendet på åpningen noe å si hvor trang/vid en er? 

Anonymkode: 08079...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mann, men min skjedeåpning ser også sånn ut, litt sånn klumpete rett på innsiden på en måte. Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men det vil jeg tro. Men det synes ikke når penis går inn og ut (har tatt flere videoer av oss).

Anonymkode: b56d3...f05

Skrevet

Spør heller kvinner. Og da under kropp og helse. Da vil du få mer seriøse svar.

Du virker veldig ung og usikker. Og det er ingenting uvanlig med underlivet ditt.

Anonymkode: 47a9a...728

• Liker 18
Skrevet

I alle dager. 

Anonymkode: 988b5...2b2

• Liker 1
Skrevet

Rundt selve vaginaåpningen er skjedekransen. Det som ble kalt jomfruhinne tidligere. Den kan godt være litt klumpete, ja. Det er helt normalt.

Anonymkode: a97e5...0fa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Prøver å forstå underlivet mitt, om det er veldig unormalt. Føler det ser veldig rart ut, og stygt hvis jeg står, sprer beina og bruker speil. Ved å sprike beina, skal selve hullet vises? Synes vagina/skjede åpningen min ser rar ut. Som en klump, som er på vei ut. En slags slimpropp. Skal det være slik? 

Menn, ser denne åpningen veldig forskjellig ut på alle damer? Noen som pleier å se på når penis går inn og ut? Lurer på hvordan det da ser ut. 

Har utseendet på åpningen noe å si hvor trang/vid en er? 

Anonymkode: 08079...6ea

Veldig vanskelig å vite noe utifra det du skriver men alle skjeder/vaginaer ser forskjellige ut. Noen har en ganske tydelig åpning når man står/ligger, andre har mange folder som ligger foran åpningen. Det sier ingenting om hvor trang eller vid man er som regel. Du skriver noe om en klump som henger ut av åpningen. Det kan være normalt, men det kan også høres ut som om du har en underlivsprolaps. Det høres skumlere ut enn det er, men det kan ha forskjellige grunner. Normalt sett skal det ikke henge en klump ut av vaginaen. 

Skrevet
mintgrønn skrev (5 minutter siden):

Veldig vanskelig å vite noe utifra det du skriver men alle skjeder/vaginaer ser forskjellige ut. Noen har en ganske tydelig åpning når man står/ligger, andre har mange folder som ligger foran åpningen. Det sier ingenting om hvor trang eller vid man er som regel. Du skriver noe om en klump som henger ut av åpningen. Det kan være normalt, men det kan også høres ut som om du har en underlivsprolaps. Det høres skumlere ut enn det er, men det kan ha forskjellige grunner. Normalt sett skal det ikke henge en klump ut av vaginaen. 

Ikke ut nei - men at det er synlig er normalt. 

Anonymkode: f15f8...21d

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke ut nei - men at det er synlig er normalt. 

Anonymkode: f15f8...21d

Min «krans» er synlig hvis man ser inn med speil og lommelykt, men kun da og ingenting som stikker ut. Likevel var det en mann som sa det var noe galt med underlivet mitt når han kikket opp der. Spurte nye kjæresten og han sa alle damer han har sett har sett sånn ut 🤷‍♀️

Anonymkode: afb01...460

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener, og det ser sånn ut hos meg også. Når jeg sprer leppene er det altså ikke noe synlig "hull" men åpningen er heller dekket til av en slags "propp" som du beskriver. Helt vanlig. 

Anonymkode: 86528...025

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror jeg skjønner hva du mener, og det ser sånn ut hos meg også. Når jeg sprer leppene er det altså ikke noe synlig "hull" men åpningen er heller dekket til av en slags "propp" som du beskriver. Helt vanlig. 

Samme her. 
Ikke fått noen kommentarer på det så da regner jeg med at det er normalt 😅

Anonymkode: 63b83...5a9

• Liker 1
Skrevet

http://www.labialibrary.org.au/photo-gallery/#

Her kan du se mange forskjellige normale underliv og kanskje finner du noen som ligner ditt eget.

Anonymkode: bd495...d87

Her ser man jo ikke skjedeåpningen da, så det hjelper ikke TS med spørsmålet hennes. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Rundt selve vaginaåpningen er skjedekransen. Det som ble kalt jomfruhinne tidligere. Den kan godt være litt klumpete, ja. Det er helt normalt.

Anonymkode: a97e5...0fa

Eh, nei. Skjedekransen, jomfruhinnen som den het før sitter lenger opp i vaginaen, den er ikke en del av kjønnsleppene om det er det du tenker. 

Anonymkode: b2311...28f

• Liker 3
Skrevet

Spiller ingen rolle. Et hull er et hull

Anonymkode: 8fc5f...065

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Samme her. 
Ikke fått noen kommentarer på det så da regner jeg med at det er normalt 😅

Ja, da er det bare å kjøre på. Vær så god neste! 😇

Anonymkode: 282bf...b0a

Skrevet

Når jeg spriker med bena er vaginaåpningen helt åpen. Flere som er sånn?? Slik ble det etter fødsler med klipping. Heldigvis har ingen menn synes noe annet enn at jeg er deilig. Men selv synes jeg det er litt flaut og ser slapt ut..🙄. Men, er trang nok og elsker sex og det er det viktigste!

Anonymkode: c7fc7...8df

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som noe jeg vil stikke penisen min i nei.

Anonymkode: e4d26...154

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som noe jeg vil stikke penisen min i nei.

Anonymkode: e4d26...154

Det trenger du ikke heller. La heller noen med mer utviklet hjerne få slippe til.
Underlivet hennes er normalt, og svært mange jenter og kvinner ser sånn ut nedentil. Hvis du blir frastøtt av noe så normalt, blir det ikke stort med sex på deg uansett.

Anonymkode: 2fbae...607

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, da er det bare å kjøre på. Vær så god neste! 😇

Anonymkode: 282bf...b0a

🙄 Har kjæreste jeg så ikke planer om flere akkurat nå. 

Skrevet

Kunne ts ta bilde så vi kunne vurdert?

Anonymkode: 8fc5f...065

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...