AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Skal selge vogna og kjøper lurer på modell. Hvor ser jeg det? Takk for svar! Anonymkode: 757fa...5e9
Kicki_90 Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 På undersiden av understellet finner du nok en klistrelapp som forteller årsmodell, jeg husker ikke om den også angir modellnavn. Men legg evt. ut bilde for å få hjelp til å finne det ut om du vil det. Hvis du da har årsmodell også burde det være ganske greit å finne ut av. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Kicki_90 skrev (46 minutter siden): På undersiden av understellet finner du nok en klistrelapp som forteller årsmodell, jeg husker ikke om den også angir modellnavn. Men legg evt. ut bilde for å få hjelp til å finne det ut om du vil det. Hvis du da har årsmodell også burde det være ganske greit å finne ut av. Jeg skal ta bilde etterpå, men jeg vet at vogna er fra 2018! Anonymkode: 757fa...5e9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Ved siden av model står det: Edge bassinet Anonymkode: 757fa...5e9
Kicki_90 Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ved siden av model står det: Edge bassinet Anonymkode: 757fa...5e9 Da vil jeg tippe at det er en duo edge du har. Separat sportsdel og bagdel. Søk opp modellen så kan du sammenligne. De kom med ulike understell, men ellers likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå