AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Ok, først av alt… ikke stygg, men ikke helt min smak. (Klick bait tittel 😆) Case: Jeg har truffet ei jente som nesten på alle måter utseendemessig er motsatt av det jeg ser etter. Ikke et utseende jeg snur meg etter for å si det sånn.. Men etter å ha vært lit med hu så har jeg merkelig nokk fått lit følelser. Hun har en helt guddommelig personlighet. Blir på en måte lykkelig bare av å se på hu. men syns ikke hu er fin å se på allikevel. Hvis vi går videre til forhold så føler jeg meg falsk på en måte… Er dette unormalt?? Å forelske seg i noen som ikke er den standard man ser etter? Anonymkode: ceee5...044
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Sett det mange ganger. Kompiser som er sammen med strøkne damer, men ender opp med ei jente som absolutt ikke er noe fruktfat. Alle har langvarige forhold og er lykkelig. Du bør gå for den du liker best, det finnes ikke falskt å være mindre overfladisk. Anonymkode: c13bf...f77 33
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sett det mange ganger. Kompiser som er sammen med strøkne damer, men ender opp med ei jente som absolutt ikke er noe fruktfat. Alle har langvarige forhold og er lykkelig. Du bør gå for den du liker best, det finnes ikke falskt å være mindre overfladisk. Anonymkode: c13bf...f77 Så da er det ikke bare meg altså! Det jeg mener med falsk er at man må jo si fine ting om utseendet til den man er sammen med. Hvis hun stelt seg og spør om hva jeg syns… Skal jeg være falsk å si «Du ser helt nydelige ut», Eller ærlige å si «Du ser ut som en brokkoli noen har tygget på og spyttet ut igjen»… Det syke er jo at hun får meg til å føle så mye at jeg blir kvalm 😱 Anonymkode: ceee5...044
wandagirl Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Opplever selv at de jeg forelsker meg i ikke alltid er noen jeg umiddelbart er tiltrukket av. Men de blir og finere i mine øyne når jeg har falt. 18
Trolltunge Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 wandagirl skrev (1 minutt siden): Opplever selv at de jeg forelsker meg i ikke alltid er noen jeg umiddelbart er tiltrukket av. Men de blir og finere i mine øyne når jeg har falt. Trodde dette var helt vanlig jeg. 18
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Men føler du noe som helst tiltrekning rundt utseende? Jeg kan fint føle noen blir laaangt mer tiltrekkende etterhvert som jeg blir kjent med de og liker personligheten, men uten en slags basetiltrekning der så kommer aldri forelskelsen for fullt i mine tilfeller. Den trenger ikke være fremtredende fra starten, men en slags indre tanke om at "tja, du var jo ikke så gale" uten å nødvendigvis ha snakket med personen 🤷♀️ Anonymkode: 5c330...9f1 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Oi. Nå ble jeg redd for om du er min date 😞😞😞 Men han sier masse positivt om mitt utseende da. Bare lurer på om det er løgn. Gir du komplimenter du ikke mener? Det virker være vanskelig å være sammen med noen man ikke synes er attraktiv. Du er ikke direkte falsk - med mindre du sier usanne ting - men er det noe vits i det? Anonymkode: bff5d...c2b 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Har alltid falt for og vært sammen med billedskjønne menn, så traff jeg en jeg hadde fantastisk kjemi med som jeg ikke likte utseende til. Kjemien var helt sinnsyk rett og slett og akkurat slik personlighet jeg har drømt om. Men det føltes feil ut at jeg ikke egentlig likte å se på han, fikk dårlig samvittighet rett og slett, og synd han fortjente bedre. Så jeg endte det ut fra dårlig samvittighet over tankene jeg hadde om utseende hans, orket ikke føle meg slem. Anonymkode: 3b045...b3c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men føler du noe som helst tiltrekning rundt utseende? Jeg kan fint føle noen blir laaangt mer tiltrekkende etterhvert som jeg blir kjent med de og liker personligheten, men uten en slags basetiltrekning der så kommer aldri forelskelsen for fullt i mine tilfeller. Den trenger ikke være fremtredende fra starten, men en slags indre tanke om at "tja, du var jo ikke så gale" uten å nødvendigvis ha snakket med personen 🤷♀️ Anonymkode: 5c330...9f1 Øyene… Anonymkode: ceee5...044 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Oi. Nå ble jeg redd for om du er min date 😞😞😞 Men han sier masse positivt om mitt utseende da. Bare lurer på om det er løgn. Gir du komplimenter du ikke mener? Det virker være vanskelig å være sammen med noen man ikke synes er attraktiv. Du er ikke direkte falsk - med mindre du sier usanne ting - men er det noe vits i det? Anonymkode: bff5d...c2b Hvis han sier masse positivt så mener han det sikkert 😊 Anonymkode: ceee5...044 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg har opplevd å få følelser for en fyr som var litt stygg. Han ble kjekkere i mine øyne etter hvert. Om du tenner på henne så er det vel ikke noe problem, men om du tenker at du ikke vil kysse henne så er det selvfølgelig ikke forholdmateriale. Anonymkode: 9af5b...cef 9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har alltid falt for og vært sammen med billedskjønne menn, så traff jeg en jeg hadde fantastisk kjemi med som jeg ikke likte utseende til. Kjemien var helt sinnsyk rett og slett og akkurat slik personlighet jeg har drømt om. Men det føltes feil ut at jeg ikke egentlig likte å se på han, fikk dårlig samvittighet rett og slett, og synd han fortjente bedre. Så jeg endte det ut fra dårlig samvittighet over tankene jeg hadde om utseende hans, orket ikke føle meg slem. Anonymkode: 3b045...b3c Akkurat sånn jeg føler d Anonymkode: ceee5...044
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 Du er ikke forelsket når du snakker om henne på den måten. La henne slippe dette slik at hun kan finne noen som liker alt ved henne. Gå videre. Anonymkode: 9ac94...6a8 28
Firtina Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er gift med en mann som er helt stikk motsatt av det jeg vanligvis falt for. Men jeg er utrolig lykkelig og han behandler meg så vanvittig bra! Han er snill og trygg og en person jeg kan stole på og se megselv med resten av livet... (I motsetning til de jeg da eller pleide å falle for) Tror ikke utseende er alt i et forhold. Dersom hun gjør deg glad så er vel det viktigere enn at hun har et pent ansikt. Med mindre det er sånn at utseende hennes plager deg da... Da funker det selvsagt ikke. 13
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ikke forelsket når du snakker om henne på den måten. La henne slippe dette slik at hun kan finne noen som liker alt ved henne. Gå videre. Anonymkode: 9ac94...6a8 Jepp. Enig. La henne gå videre og bli sammen med en skikkelig fyr. 9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 Søskenbarnet mitt sa det rett ut her en dag: Mannen min er ikke noe å se på, men han er så utrolig snill, spontan og romantisk så jeg får helt hjertebank Anonymkode: 0d9de...360 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 Entern skrev (16 minutter siden): Jepp. Enig. La henne gå videre og bli sammen med en skikkelig fyr. Så jeg er ikke «skikkelig» fordi jeg ikke syns hun er hot, men elsker personligheten hennes? Anonymkode: ceee5...044 4
Vimsepims Skrevet 25. oktober 2021 #18 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så jeg er ikke «skikkelig» fordi jeg ikke syns hun er hot, men elsker personligheten hennes? Anonymkode: ceee5...044 Jepo. Du fremstår som umoden og usikker. 16
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så jeg er ikke «skikkelig» fordi jeg ikke syns hun er hot, men elsker personligheten hennes? Anonymkode: ceee5...044 Du er fryktelig opptatt av at hennes utseende ikke matcher dine standarder for hvordan ei jente skal se ut. Hadde du faktisk elsket henne hadde du ikke snakket nedsettende om utseendet hennes på KG. 23
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Så jeg er ikke «skikkelig» fordi jeg ikke syns hun er hot, men elsker personligheten hennes? Anonymkode: ceee5...044 Jeg syns ikke det er noe feil med deg, du er jo bare ærlig og bestemmer ikke over egne preferanser. Men er ikke særlig pk å innrømme slikt. Anonymkode: 3b045...b3c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå