Gå til innhold

Hvor kjøpe pene kontor-klær? Gjerne link/bilde for inspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av denne tråden og for å unngå å kuppe den så starter jeg en gren hvor jeg lurer på hvor dere kjøper klær, halv pene jobbklær, gjerne med link og bilde.

Jeg trenger å oppdatere garderoben min etter hjemmekontor og nå tilbake på jobb. Har ingen dresskode på jobb, men alle kler seg litt pent. Jeg har kjørt meg fast i svarte molly highwaist bukser fra Gina, med en pen strikket bomull genser over, og føler jeg vil ut av det sporet. 

Anonymkode: 2acbf...4f1

• Liker 1
Skrevet

jeg kjøper mye på floyd. de har mange ulike bluser og topper i fine stoff.

Anonymkode: 8db7a...435

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått vekk fra BARE jeans, til å i tillegg bruke et par avslappede dressbukser. Har kjøpt mine på filippa k og arket. Blir plutselig noe helt annet og føler jeg har mer å spille på. Det dresser opp helt vanlig gensere. Også bruker jeg kanskje litt mer pynta bluser til jeansene mine. Har kjøpt noen bluser og en linskjorte på Lindex. 

Anonymkode: a994c...4a5

• Liker 1
Skrevet

Vic og Filippa K

Anonymkode: 01337...2e3

Skrevet

Filippa K, Second Female, Samsøe & Samsøe, Arket

Anonymkode: 22f17...f9d

• Liker 1
Skrevet

Filippa K er ikke et dumt tips 👍

Men du bør absolutt ut av Gina Tricot-buksene og bomullsgenserne! 🤪🙈

Pene dressbukser i ull og en pen overdel (i naturmateriale) er alltid en vinner. Evt. en pen genser i ull/alpakka/kashmir i de kjøligere månedene. En blazer (som IKKE er av polyester eller andre syntetiske materialer) er også tipp topp. 

Anonymkode: 892a1...ae2

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingen dresskode på jobb, men alle kler seg litt pent. Jeg har kjørt meg fast i svarte molly highwaist bukser fra Gina, med en pen strikket bomull genser over, og føler jeg vil ut av det sporet. 

Hva med skjorte/t-skjorte og blazer til?

Anonymkode: d0171...793

Skrevet

Link til bukser?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg lagt inn merkene dere foreslo, flere merker jeg ikke er kjent med. Kan dere hjelpe meg å plukke ut skjorte/bluse/overdel? Hverdagslig kontor jobbpent, ikke overpyntet dress-advokat/revisor stil. 

https://www.zalando.no/dameklaer-bluser-tunikaer/arket.by-second-female.filippa-k.lindex.samsoe-and-samsoe__storrelse-38.40.42.L.M/

Vesentlig er kanskje å si at jeg er 35år, høy, normal tynn mot tykk, litt komplekser for mage, men har egentlig en grei kropp. Men kan ikke ha pølseskinn trange klær over magen. 

Skrevet

Gjerne forslag til hele antrekk. Jeg trenger gjerne link og hva jeg kan kombinere sammen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Filippa K er ikke et dumt tips 👍

Men du bør absolutt ut av Gina Tricot-buksene og bomullsgenserne! 🤪🙈

Pene dressbukser i ull og en pen overdel (i naturmateriale) er alltid en vinner. Evt. en pen genser i ull/alpakka/kashmir i de kjøligere månedene. En blazer (som IKKE er av polyester eller andre syntetiske materialer) er også tipp topp. 

Anonymkode: 892a1...ae2

Genserne mine er en miks av bomull/viskose fra vic og de ser helt greie ut. Men kjørt meg litt fast i et veldig kjedelig spor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gjerne forslag til hele antrekk. Jeg trenger gjerne link og hva jeg kan kombinere sammen. 

Dette klarer du 💪

Anonymkode: f19c4...95e

• Liker 1
Skrevet

jeg selv er veldig lite mote-interessert, jeg tror ikke jeg har talent for slikt. Men har kontorjobb, der jeg må kle meg anstendig og virke "put together". Det jeg gjør, slags "triks", er å se etter antrekkene på Zalando, altså hele antrekk.

Se her, jeg søkte på svarte bukser, sorterer på dyrest først. Og når har jeg bilder jeg kan bruke som inspirasjon. Trenger ikke å kjøpe de samme klærne engang, det er bare at dyrere merker bruker mer penger i styling av sine bilder, så derfor kan de brukes for sammensatte antrekk. 

https://www.zalando.no/samsoee-samsoee-marion-trousers-bukse-black-sa321a03g-q11.html?selectedsizes=38,40,42,M,L 

image.png.89cb1e327101556eeb30a98b4a604e29.png

https://www.zalando.no/munthe-reymond-bukse-black-muo21a000-q11.html?selectedsizes=38,40,42,L,M 

image.png.4d939dacfae5ff288f2eb4deabbe0510.png

https://www.zalando.no/by-malene-birger-florentina-skinnbukser-black-by121a05m-q11.html?selectedsizes=38,40,42,M,L 

image.png.73fae217fc2c9d4dd966c9e3b2f7ddcd.png

https://www.zalando.no/victoria-victoria-beckham-flared-trouser-bukse-black-vit21a012-q11.html?selectedsizes=38,40,42,L,M

image.png.34752939312bf5632acf2b63b48e1a21.png

Anonymkode: 9a279...ff1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...