AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Da er han 100% klar over at måten han behandler deg på er uakseptabel, og han velger å skjuke de sidene overfor andre, samme hva han forteller og unnskylder seg med overfor deg. Jeg leste dette en gang og det var med på å vekke meg opp i mitt dårlige forhold. Han var helt jævlig mot meg, men aldri foran andre. Så det var ikke min feil og det var ikke rett. Anonymkode: 686cb...e30 5
Lovis Fenja Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Hadde han vært stygg med meg i det hele tatt, så hadde vi ikke vært kjærester. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Spiller ikke noen rolle om han hadde vært stygg med meg ute, hjemme eller på toppen av et fjell.. Dumpet hadde han blitt uansett Anonymkode: 1a1fb...445 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Det er flott å se at det er noen her som ikke ville godtatt slikt. Denne tråden var nok ikke adressert til dere. Mange lever "fanget" i voldelige forhold av traumebånd. Fysisk og/eller psykisk vold. Voldspersonen hevder gjerne at han/hun ikke har kontroll over sine handlinger pga sin sykdom/lidelse, og offeret godtar mishandlingen for å være støttende partner. Men hadde ikke Voldspersonen hatt kontroll over oppførselen sin, så hadde han/hun heller ikke hatt kontroll når andre hadde vært tilstede. Det betyr at volden er målrettet mot partneren, og ikke et symptom av sykdommen/lidelsen. Anonymkode: c1ef8...414 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå