Gå til innhold

ALKOHOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hva som kan være godt å blande med iste? Må være under 22%

Er utrolig kresen på alkohol og kan ikke fordra alkoholsmaken. Liker heller ikke kullsyre så derfor har jeg lyst på noe man kan blande med iste. Har selv tenkt litt på vikingfjord, noen tips?

Anonymkode: eab40...f76

Skrevet

Iste er nok vanskelig å blande med uten å kjenne alkholsmaken tror jeg, synes nesten bare den fremhever den. Ville anbefalt noe med bobler og ikke noe daff drikke, men ser det ikke er aktuelt. Min go to er ginger ale, vil anbefale å teste det iallfall.. kjenner ingen som ikke liker en drink med det i.

Skal du ha iste så tilsett masse sitron eller lime, kanskje noe sukkerlake, en haug med isbiter og gjerne noe knust mynte eller noe. Disse tingene kan du bruke en del av og det døyver alkoholsmaken en del. Du kan også lage frosne drinker, da smaker det nesten ingenting. Kjør frosne jordbær eller lignende i blender og bland, gjerne med noen av lime og sukker.

Husker i gamle dager så kunne man kjøpe sånn bøtte med frozen marguerita eller daiquirimix som man helte sprit oppi og la i fryseren. Oppskrift på at alle lå og spøy til slutt da, for man merker jo ikke hvor mye alkohol man drikker.

Tenker hvit rom kanskje er det mest smakløse, synes billig vodka smaker for mye alkohol selv. 

Anonymkode: 8c80d...c28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...