Gå til innhold

Sex på første date...er det virkelig så ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det egentlig så ille? Hva er så "ille" egentlig?

Er det ikke en grei måte å luke ut de som BARE er intr i sex? De blir jo stille.. og forsvinner. 

Om ham vil ha mer av deg, så ser du jo han igjen uansett. 

Å ikke ha sex på første date er jo bare å utsette den utlukingen på.

Anonymkode: 8ff42...def

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke en grei måte å luke ut de som BARE er intr i sex? De blir jo stille.. og forsvinner. 

Sex på første date er topp. Er gift med han nå 

Anonymkode: 30b60...2db

• Liker 5
Skrevet

Ha sex når du vil. 

Hvorfor skulle det være ille? 

Anonymkode: 4a73e...91e

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke folk bare gjøre som har lyst til da? Er det egentlig noe fasit?

• Liker 6
Skrevet

Det finnes ingen fasit. 
Ligg når dere vil ligge, uansett om det er første date eller tiende. 

Blir man forelska så blir man forelska, hvis ikke var det bare en hyggelig natt. 

Anonymkode: c2380...ff2

• Liker 1
Skrevet

Om du har sex på første eller tiende date spiller ingen rolle. De som har fått dette i hodet sitt har vært frynsete i kantene hele livet, ikke bare fordi en eller annen eks behandlet de dårlig. 

Har selv hatt sex på første date med 9 av 10 kvinner, hvor to endte som langvarige kjærester/samboere. Hun siste jeg hadde sex på første date med har jeg nå vært sammen med i 17 år. 

Anonymkode: 7cc1c...adb

• Liker 4
Skrevet

Gjør det som føles rett for deg. De som kun er ute etter sex forsvinner når de har fått det, uansett hvor kort eller lang tid det tar. 😊

• Liker 1
Skrevet

Det kan være ganske greit. Man luker ut de som bare er ute etter en ting OG menn med dårlig og dobbeltmoralsk kvinnesyn. Som regel blir jeg bedt ut igjen og behandlet bra etterpå (og hadde sex på første date med han som ble min samboer). Opplevde en med hundre hakk i sengestolpen som sa han ikke ville noe seriøst når jeg lå med han første date, var glad for å finne ut hvordan han var så raskt og før det ble seriøst :) 

Tenker det må være mye verre å vente i lang tid og bli skikkelig knyttet og deretter oppleve at han forsvinner etter sex 

Anonymkode: 947ae...55a

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke ille. Problemet er at du ikke vet om personen blir værende etter sexen, men det skjer nå fra tid til annen at de blir værende i laaang tid, og det er bare stas. :) her er det både et drøss av negative og positive erfaringer, så det er jo en risk så klart. 

Anonymkode: 0f41d...b50

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ille avhenger jo om hvordan du vil ha dette da. Om det ikke gjør deg noe å ha sex med vilt fremmede menn så gjør du det. Er det bare sexfronten det skal klaffe på så er det jo greit, alt ut over dette tar det uansett tid å finne ut av. Er jo like mye dritt at når det går lang tid så kommer de negative sidene frem, og du må starte på nytt uansett. Tipper det er få menn som nekter å ha sex på første date om du vil dette. Det kan klaffe med føreste eller du må ligge med 20 stykker først. Veldig mange menn vil stikke av etter første gang. Om du ikke er veldig heldig på første date da. Er vel akkurat det samme som ONS egentlig. Noen liker det, andre ikke. Ingen av damene jeg har datet som engang har hintet frempå om noe slikt, og det tar jeg som en god verdi de viser i starten. Har man ikke slike verdier så betyr det jo ikke noe. Er vel bare en av datene som jeg har hatt som jeg ikke kunne fått til sengs om jeg hadde villet. Vi klaffet over hodet ikke i det hele tatt.

Dette med heldig kan du jo treffe på. En av de første datene jeg hadde som ung, var jo full klaff og endte i mange års ekteskap. Litt lettere som ung tror jeg fordi man da ikke har så mange krav med seg i bagasjen og begge er litt mer åpen på alt.

Endret av Antiviruset
Skrevet

Bare på kg at det er fælt. Noen her mener markedsverdien til kvinner faller eller noe. Mye sprøyt fra ende til annen. Nei, pul på. Noen ganger gjør jeg det, andre ganger ikke. Er man interessert så ødelegger sex ingenting. Hvis det blir ødelagt så var det noe annet som var galt, ikke sexen. Så må man jo tåle at personen man har sex med kanskje ikke vil bli kjæresten ens, da. Det gjelder for kvinner og menn. Hvis man vet med seg selv at man lett knytter sex til følelser så er det kanskje greit å være litt forsiktig eller i det minste prøve å holde en mental avstand, hvis det går.

Anonymkode: 6c29a...2f3

• Liker 1
Skrevet

La oss se det fra et evolusjonært ståsted:

tenk deg at p-piller ikke eksisterte. Da ville du ha vært forsiktig med sex frem til der var et tydelig forhold hvor han har vist at han kan forsørge, at han er interessert i, og at han vil leve sammen med deg.

Derfor er sex på første date ille. Det er ikke naturlig.

Anonymkode: 1e19f...825

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

tenk deg at p-piller ikke eksisterte. Da ville du ha vært forsiktig med sex frem til der var et tydelig forhold hvor han har vist at han kan forsørge, at han er interessert i, og at han vil leve sammen med deg.

Kvinner uten p-piller får fra naturens side en ravende sexlyst en uke i måneden (eggløsning) hvor man blir mer selvsikker, mer risikovillig og blir mer tiltrukket av alfahanner aka korttidspartnere. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har begge lyst så er det bare å ha sex når man ønsker. Selv liker jeg best å kjenne mannen først, iallefall at vi har hatt kontakt en stund. Men det er ikke fordi det anbefales og ikke ha sex på første date. Har aldri skjønt meg på disse reglene, da vi alle er forskjellige.

Anonymkode: c0cb7...313

• Liker 2
Skrevet

For min del ville det vært naturlig å vente. Blir en saktere tilnærming og bygger seg opp mere begjær. Ha sex med en gang blir litt som om lufta går ut av ballongen. 

Anonymkode: 16dfe...d1a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ha sex med en gang blir litt som om lufta går ut av ballongen. 

Anonymkode: 16dfe...d1a

Nei. Det er mer som å fylle luft i ballongen. 

Anonymkode: b5a42...71b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Stemmer!

Anonymkode: 68bdb...9b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du «utsetter ikke den utlukingen» ved å ikke ha sex på første date. De som kun er interessert i sex gidder ikke bruke tid på deg dersom det er tydelig at de ikke får seg noe uten å bruke masse tid og energi på det. Da bruker de heller tiden sin på noen som fremstår som et raskere og enklere ligg, så de forsvinner uansett. Så sex har du fordi du har lyst, ikke for å «luke ut» de som ikke er interessert i noe mer. Har du sex med noen med en gang så er også sannsynligheten større for at en som egentlig ikke er interessert opprettholder kontakten, fordi han vil ha deg tilgjengelig i tilfelle han får et akutt behov for å tømme seg.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kvinner uten p-piller får fra naturens side en ravende sexlyst en uke i måneden (eggløsning) hvor man blir mer selvsikker, mer risikovillig og blir mer tiltrukket av alfahanner aka korttidspartnere. 

Det er sant, men en forenkling. I historisk perspektiv så ville en kvinne unngått å få barn med en «tøm og røm» alfahann, da hun og barnet ikke ville overleve uten noen som ivaretok de og skaffet de/mor mat. Så da er oddsen større for at kvinnene ville ha skaffet seg en stabil mann som partner og så evt. hatt sex med denne alfahannen og latt som om den andre mannen var barnets far. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Det er mer som å fylle luft i ballongen. 

Da har du aldri ventet med å ha sex så lenge at dere begge er så forelska at dere holder på å eksplodere av lyst :ler: Det er faktisk noe helt annet. 

Anonymkode: 987a1...da2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jag har haft 4 seriösa förhållande . Hade ikke sex på första daten uten 2-6. Han jeg er med nå hade vi sex på 2 daten. Jag vet ikke men alla andra har jeg haft sex med på første date og da endte det opp som Kk eller ons. Jag vet ikke om det har så stor betydning. Men føles sån ja ☺️♥️

Anonymkode: fc8d3...4e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da har du aldri ventet med å ha sex så lenge at dere begge er så forelska at dere holder på å eksplodere av lyst :ler: Det er faktisk noe helt annet. 

Anonymkode: 987a1...da2

Jeg blir kjapt forelska, så har opplevd det både på første date hvor alt er nytt og spennende og seinere etter år sammen når kjennskap og økt kjærlighet til hverandre gjør sexen bedre og "dypere". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...