Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et tørkestativ av den vanlige typen. De som du kan brette sammen og legge flatt. Når det er utslått, synes jeg det tar så stor plass. Dette er upraktisk, da jeg bor trangt.

Noen som kjenner til noen andre typer tørkestativ? Finnes det noen som "bygger" i høyden? Fortell hvis du har noen andre forslag, og hvor en evt. kan få kjøpt slike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clas Ohlson har et tørkestativ som får plass i en vanlig dusj, kjempefint når du har dårlig plass.

Skrevet

Jeg er på desperat jakt etter et sånt du drar oppover, sånt med runde stenger. Hvis noen vet hvor de selger sånn, så si fra. De er kjempepraktiske.

Ja, tobo, et sånt anbefaler jeg deg - men må vente på andre til å hjelpe å få tak i det... har forsøkt på diverse butikker a la Maxbo, Jernia...

Skrevet
Jeg er på desperat jakt etter et sånt du drar oppover, sånt med runde stenger. Hvis noen vet hvor de selger sånn, så si fra. De er kjempepraktiske.

:icon_question:

Finnes slike tørkestativ? Runde stenger som dras oppover? Skjeve tårn i Piza??Har aldri sett noen runde som går oppover. Eller nedover for den saks skyld. Er du sikker på at du er helt edru Tusenfryden???

Og hvis du er, tips meg når du finner det!

;)

Skrevet
De har en type hos Ellos - hvis det er noe sånt dere mener.

disse er helt udugelig synes jeg. anbefales ikke.

Skrevet

Ja, tobo, et sånt anbefaler jeg deg - men må vente på andre til å hjelpe å få tak i det... har forsøkt på diverse butikker a la Maxbo, Jernia...

Jeg har sånn, og det er kjøpt på boligmesse. Husker ikke hva produsenten heter heller, men neste gang det kommer boligmesse i nærheten av deg får du løpe og kjøpe ;).

Kan forresten skrive under på at det er kjempepraktisk!

Skrevet

Nå fant jeg faktisk hjemmesida til produsenten via hjemmesida til boligmessa.

Skrevet

Er dere synske eller? logget meg på for å spørre etter tørkestativ som tar liten plass.

Tror jeg er på jakt etter det samme som tusenfryd nevner, kan slås sammen som et trekkspill, og bygger ca 40 cm i bredden og i høyden blir det fullt utslått ca 170cm, og lngde ca 1m.

Skal sjekke ut linkene ovenfor.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg er også på jakt etter plassbesparende tørkestativ, og googlet litt etter å ha lest denne tråden. Dette fra Spar Kjøp kan henges over f.eks dusjkabinettet og dette fra Ellos har tre etasjer i høyden.

Skrevet
Er dere synske eller? logget meg på for å spørre etter tørkestativ som tar liten plass.

Tror jeg er på jakt etter det samme som tusenfryd nevner,  kan slås sammen som et trekkspill, og bygger ca 40 cm i bredden og i høyden blir det fullt utslått ca 170cm, og lngde ca 1m.

Da tenker du ikke på det jeg har linka til, for det er stenger som heises opp i taket og blir "borte" når man ikke bruker dem. Når de er i bruk vises de jo litt bedre siden klærne henger der, men det er like vel ute av veien og tar ikke gulvplass. Bonusen er at det også er varmere under taket, så klærne tørker fortere.

Skrevet

Jeg er også på jakt etter et slik tørkestativ som Tusenfryd mener. Mamma har to og mormor har ett, men de ble kjøpt for leeenge siden.. Har ikke sett slike i butikken.

Gjest pulverheksa ii
Skrevet

Har kjøpt det stativet fra Chlas Ohlson, praktisk og og med god plass( fikk tre fulle maskiner på). Fikk akkurat plass på minibadet vårt.

Takk jenter

Gjest pulverheksa ii
Skrevet

Stativet kostet 298 NKR på chlas Ohlson.

Skrevet

Tror jeg er på jakt etter det samme som tusenfryd nevner, kan slås sammen som et trekkspill, og bygger ca 40 cm i bredden og i høyden blir det fullt utslått ca 170cm, og lngde ca 1m.

Skrevet

Nå har jeg sjekket nettsidene til både CO og Skeidar, ikke funnet. Men jeg skal svinge innom Skeidar i dag.

Hvis ikke må jeg fravriste min mor og min bror hvert sitt i helgen (ga dem bort da jeg flyttet sist... stupid stupid stupid!!!)

Skrevet

Det takhengte tørkestativet har jeg sett på boligmessen og prøvt hos andre, likte det kjempegodt.

Dessverre har vi ingen steder det passet med et slikt et.... :tristbla:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fant tilslutt det tørkestativet jeg ville ha og har lett etter på Stensbak/Jernia. Så om de ikke har det der, så kan de i hvert fall skaffe!

Og til gjesten over - det er det tørkestativet jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...