AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #21 Del Skrevet 25. oktober 2021 Toalettveske eller en kul veske. Hårbånd. Anonymkode: 81f49...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #22 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ganske nybegynner på å sy, men har sydd meg noe mer avansert som fleecegenser og holder på med en jakke nå. Jeg har lyst til å sy julegaver til familien i år. Men jeg vil jo faktisk sy noe som blir brukt. Tenker å sy til mor, far (ca 60 år) og bror (ca 20 år) Idéer jeg har kommet på er toalettmappe, PC-mappe, Brillemappe, handlenett. Egentlig hadde det vært utrolig kult å gi alle en høstjakke, men da er det litt dumt om de ikke liker mønsteret eller om det ikke passer og så har jeg brukt så mye tid og penger på å lage den. Noen som kommer på idéer til hva jeg kan lage som faktisk blir brukt? Anonymkode: 7509e...e03 Matchende grytelapper, forkle og kjøkkenduk Putetrekk Teppe med navn (i fleece eller noe mykt) Anonymkode: 4aa31...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #23 Del Skrevet 25. oktober 2021 Oj, det hadde jeg virkelig ikke blitt noe glad for! Kanskje foreldrene dine blir det, men du skal ha en ganske atypisk 20 år gammel bror for at han skal bli glad for den gaven. Det er bare ens egne foreldre som kan like en slik gave. Anonymkode: 06893...a0f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #24 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oj, det hadde jeg virkelig ikke blitt noe glad for! Kanskje foreldrene dine blir det, men du skal ha en ganske atypisk 20 år gammel bror for at han skal bli glad for den gaven. Det er bare ens egne foreldre som kan like en slik gave. Anonymkode: 06893...a0f Enig Anonymkode: 6acaf...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #25 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hadde spurt mottakeren først om det er behov og interesse for tingen du skal sy. Jeg liker veldig godt hjemmestrikk, men skal endel til at jeg liker hjemmesøm. Pene tøyservietter kunne jeg likt om jeg fikk bestemme farge :) Anonymkode: 241a2...9aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #26 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spisebrikker. Anonymkode: 5137c...cdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 25. oktober 2021 #27 Del Skrevet 25. oktober 2021 Handlenett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 25. oktober 2021 #28 Del Skrevet 25. oktober 2021 Pulsvarmere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #29 Del Skrevet 25. oktober 2021 Faderullan så mange det er som sier de absolutt ikke hadde likt det😆 Jeg er glad jeg ikke er en sånn person. Men godt dere er ærlige da, greit å vite at ikke alle er like. Jeg hadde syntes det var fantastisk koselig! Og moro å få noe så uventet. Uansett om det var noe jeg hadde brukt eller ikke. Jeg hadde satt pris på å få noe du hadde laget selv. Anonymkode: d357d...45e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #30 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Faderullan så mange det er som sier de absolutt ikke hadde likt det😆 Jeg er glad jeg ikke er en sånn person. Men godt dere er ærlige da, greit å vite at ikke alle er like. Jeg hadde syntes det var fantastisk koselig! Og moro å få noe så uventet. Uansett om det var noe jeg hadde brukt eller ikke. Jeg hadde satt pris på å få noe du hadde laget selv. Anonymkode: d357d...45e Ja, så hvorfor klager du? Jeg har fått kasta etter meg både myntpunger og toalettmapper som folk har "vært så snille " å sydd til meg, og alt har vært ræl som blir ødelagt med en gang, ting rakner, glidelåsen henger og slenger og slurvete arbeid. Jeg ba aldri om disse tingene. Og uansett så vil jeg heller ha en kjøpt toalettmappe enn en toalettmappe noen har sydd til meg. Derfor sier jeg min mening her Anonymkode: 9c3af...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #31 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ikke prøv på noe avansert siden du er nybegynner. Tøyservietter kan være en ide til de gamle, du kan jo sy inn monogram på dem, det er litt stas Kan også sy et lommetørkle med monogram på til lillebror - HVIS han går i dress og bruker tørkle da! Ellers hadde jeg blitt glad for silkeputetrekk, jeg har noen fra før og det er helt fantastisk å sove på og skal være bra for hud og hår, gir mindre slitasje. Det kan jo kanskje føles litt som gave til kvinne 35, men selv en 20 år gammel mann liker vel å sove som en baby. Det er sånn ting du ikke visste du trengte før du får det. Men kan bli dyrt da, hele poenget er å ha den aller beste kvaliteten på stoffet. Pengepunger og toalettmapper og drit og lort hadde jeg nok ikke brukt. Jeg har hundre tøyposer og handlenett. Kjøkkenforkle med personlig vri på kanskje? Anonymkode: 2af59...e4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #32 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, så hvorfor klager du? Jeg har fått kasta etter meg både myntpunger og toalettmapper som folk har "vært så snille " å sydd til meg, og alt har vært ræl som blir ødelagt med en gang, ting rakner, glidelåsen henger og slenger og slurvete arbeid. Jeg ba aldri om disse tingene. Og uansett så vil jeg heller ha en kjøpt toalettmappe enn en toalettmappe noen har sydd til meg. Derfor sier jeg min mening her Anonymkode: 9c3af...623 Fy fader til folk🤣 Fått gaver kastet etter deg? Herlighet for en ting å si😂 Hvordan blir man en slik person som tenker sånn? Jeg har liksom alltid bare vært glad for en gave. Kanskje bortsett fra som barn, da var jeg nok mer fokusert på hva jeg ville ha😆 Anonymkode: d357d...45e 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #33 Del Skrevet 25. oktober 2021 Akkurat i år hadde jeg blitt veldig glad for et litt stort penalhus til mine fargerike Sharpies, og en fin toalettmappe med god plass eller en mappe til strikkepinnene mine. Men så lenge det er noe som brukes er jeg superglad for hjemmelagde gaver. Får iblant sokker og badesalt og er kjempeglad. Anonymkode: c410d...afc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. oktober 2021 #34 Del Skrevet 25. oktober 2021 1 hour ago, Bingo Bongo said: Matchende forkle, gryteklut og grillvott. 😊 Dette! 🤩🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #35 Del Skrevet 25. oktober 2021 Helt ærlig så avhenger det VELDIG av hvor flink du er. Men noen skikkelig tjukke grytekluter i nøytral farge, som tåler å vaskes i vaskemaskin, er jo sjeldent feil. Personlig hadde jeg også blitt glad for brødpose med snor (igjen, i en nøytral farge), men for de som oppbevarer brødet i plastpose blir det jo en meningsløs gave. Syns også det var en god idè med tøyservietter, det er jo supernyttig og fint. Er generelt veldig glad i hjemmelagde gaver, men jeg må innrømme at jeg ikke ønsker meg det av de som ikke har realistisk syn på eget ferdighetsnivå 😬 Vil heller få ingenting enn noe skikkelig støgt jeg ikke har samvittighet til å kaste 🙈 Anonymkode: 5623a...7de 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #36 Del Skrevet 25. oktober 2021 Linservietter i en nøytral farge hadde jeg blitt glad for. Anonymkode: 7d583...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #37 Del Skrevet 25. oktober 2021 Liker å få hjemmelagde gaver hvis giveren er veldig flink og lager noe som ser kjøpt ut. Hater å få hjemmelagde gaver som ser hjemmelagde ut, det blir ikke brukt. Anonymkode: 70625...42e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #38 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg hadde også blitt glad for linservietter i en nøytral farge, 8 stk eller flere Ellers -Scrunchies -Brødkurv (i stoff selvsagt, og i en nøytral farge eller veldig nøytralt mønster) -Grytekluter (ikke vott, men kluter! Da kan jeg også sette varme ting oppå dem) Til referanse jeg er 23 år gammel Anonymkode: 9c8e8...1e0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #39 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kanskje litt kjerring, men jeg har sydd plastposesamlere til flere, og de ser jeg blir brukt, også av ungkarer. Jeg prøver å velge stoff som er så lite kjerring som mulig da. Har også sydd grytekluter, forklær og isskrapevotter, men de blir liggende i et skap. Har sydd kosedyr til små barn og til barnslige venninner. De har takka pent, men vet ikke om de var ærlige. Hvis jeg skal sy til noen prøver jeg å tilpasse til mottaker. F.eks. grytekluter syr jeg logoen til favorittfotballaget på, kosedyret er favorittfiguren til venninna mi, til søsken har jeg sydd ting av sengetøy eller gardiner vi hadde da vi var små. Jeg ser på det som "tanken som teller" og bonusgaver i tillegg til den egentlige gaven. Har ikke så lyst på hjemmesydde gaver selv, hvis det ikke er skikkelig fint eller noe personlig til meg. Anonymkode: beb70...80f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #40 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig enig med deg! Da hadde jeg nok heller valgt å stå over hele julegaven. Anonymkode: fb11b...413 Er ikke julegaver noe som skal gis med hjerte og omtanke? Det er jo ikke akkurat barn som får disse gavene, men voksne folk... Jeg er voksen og kjøper det jeg ønsker meg selv, og krever ikke at andre skal kjøpe det til meg i gave! Hvis barna mine ønsker å lage noe eget til oss, er det bare koselig det! En gave er noe gitt med omtanke, og ikke noe som man skal forvente gull og grønne skoger av. Anonymkode: af0c2...8a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå