AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er ganske nybegynner på å sy, men har sydd meg noe mer avansert som fleecegenser og holder på med en jakke nå. Jeg har lyst til å sy julegaver til familien i år. Men jeg vil jo faktisk sy noe som blir brukt. Tenker å sy til mor, far (ca 60 år) og bror (ca 20 år) Idéer jeg har kommet på er toalettmappe, PC-mappe, Brillemappe, handlenett. Egentlig hadde det vært utrolig kult å gi alle en høstjakke, men da er det litt dumt om de ikke liker mønsteret eller om det ikke passer og så har jeg brukt så mye tid og penger på å lage den. Noen som kommer på idéer til hva jeg kan lage som faktisk blir brukt? Anonymkode: 7509e...e03 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. oktober 2021 #2 Del Skrevet 25. oktober 2021 Toalettmappe, sminkepung, en sånn liten pung til å samle småsaker i vesken. Putetrekk til pyntepyte, enten sofa/soverom. Bestikkmappe - til penbestikk som ellers kanskje ligger i eske, Handlenett 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2021 #3 Del Skrevet 25. oktober 2021 Grytekluter 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. oktober 2021 #4 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg kunne godt hatt handlenett og grytekluter ☺️ Sitteunderlag er også kjekt å ha☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tøyservietter hadde jeg blitt glad for 🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 25. oktober 2021 #6 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg hadde blitt glad for alt, men kanskje en brødpose, handlenett eller kjøkkenforkle. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…