AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er ganske nybegynner på å sy, men har sydd meg noe mer avansert som fleecegenser og holder på med en jakke nå. Jeg har lyst til å sy julegaver til familien i år. Men jeg vil jo faktisk sy noe som blir brukt. Tenker å sy til mor, far (ca 60 år) og bror (ca 20 år) Idéer jeg har kommet på er toalettmappe, PC-mappe, Brillemappe, handlenett. Egentlig hadde det vært utrolig kult å gi alle en høstjakke, men da er det litt dumt om de ikke liker mønsteret eller om det ikke passer og så har jeg brukt så mye tid og penger på å lage den. Noen som kommer på idéer til hva jeg kan lage som faktisk blir brukt? Anonymkode: 7509e...e03 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. oktober 2021 #2 Del Skrevet 25. oktober 2021 Toalettmappe, sminkepung, en sånn liten pung til å samle småsaker i vesken. Putetrekk til pyntepyte, enten sofa/soverom. Bestikkmappe - til penbestikk som ellers kanskje ligger i eske, Handlenett 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2021 #3 Del Skrevet 25. oktober 2021 Grytekluter 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. oktober 2021 #4 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg kunne godt hatt handlenett og grytekluter ☺️ Sitteunderlag er også kjekt å ha☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tøyservietter hadde jeg blitt glad for 🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 25. oktober 2021 #6 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg hadde blitt glad for alt, men kanskje en brødpose, handlenett eller kjøkkenforkle. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 25. oktober 2021 #7 Del Skrevet 25. oktober 2021 Såpestykke skrev (Akkurat nå): Jeg hadde blitt glad for alt, men kanskje en brødpose, handlenett eller kjøkkenforkle. En slik brødpose med snor i, mener jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 25. oktober 2021 #8 Del Skrevet 25. oktober 2021 Sovemaske, handlenett, kjøkkenhåndkle, munnbind, skjerf. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 25. oktober 2021 #9 Del Skrevet 25. oktober 2021 Matchende forkle, gryteklut og grillvott. 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 25. oktober 2021 #10 Del Skrevet 25. oktober 2021 Handlenett, kjøkkenhåndklær, grytekluter, en brødpose eller to med snor i, sitteunderlag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 25. oktober 2021 #11 Del Skrevet 25. oktober 2021 Duftpose med feks lavendel i til å ha på hodeputa. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hadde ikke blitt glad for det. Det meste sånn hjemmesydde ting ser forjævlig ut og jeg kjøper meg heller ting selv i ordentlig kvalitet. Sorry men det er min mening. Anonymkode: 9c3af...623 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ville spurt mottaker hva han/hun ønsker og bedt vedkommende ta ut stoff og velge mønster. Ta mål av vedkommende og prøv på etter at du har tråklet. Ikke sy på måfå etter øyemål, du må måle på personen. Anonymkode: 4c038...43f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke blitt glad for det. Det meste sånn hjemmesydde ting ser forjævlig ut og jeg kjøper meg heller ting selv i ordentlig kvalitet. Sorry men det er min mening. Anonymkode: 9c3af...623 Haha jeg skjønner hva du mener 😂 Men jeg synes ikke det jeg lager ser såå hjemmesydd ut + uansett om det gjør det så vet jeg at familien min er veeeldig takknemlige og blir egentlig bare rørt fordi de vet at jeg har brukt tid på det Anonymkode: 7509e...e03 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Del Skrevet 25. oktober 2021 46 minutter siden, lurker said: Tøyservietter hadde jeg blitt glad for 🙂 Jeg husker en kollega sydde tøyservietter med knappehull slik at man kunne feste dem på skjorta om man spiste kreps ol. De ble godt tatt imot i en familie som holdt en del selskaper. Anonymkode: 79200...747 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg sydde risposer til å varme i mikroen til noen et år. De har blitt godt mottatt og mye brukt. Jeg ville forhørt meg litt med mottagere. Det er så kjedelig å lage noe som ikke blir brukt. Anonymkode: 421eb...5e7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hadde blitt utrolig glad for raggsokker! Ønsker meg alltid det til jul av min strikkeglade stemor 😂 Nå er jeg en frysepinne da 🥶 Anonymkode: 99846...df0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Del Skrevet 25. oktober 2021 Forkle og grytevotter hadde vært kjærkomment her 😊 Anonymkode: a8d09...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hadde ikke blitt glad for det. Det meste sånn hjemmesydde ting ser forjævlig ut og jeg kjøper meg heller ting selv i ordentlig kvalitet. Sorry men det er min mening. Anonymkode: 9c3af...623 Veldig enig med deg! Da hadde jeg nok heller valgt å stå over hele julegaven. Anonymkode: fb11b...413 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Del Skrevet 25. oktober 2021 Om du er helt nybegynner, så vil det virkelig ikke se særlig pent ut. Tar tid og øvelse for å bli flink til å sy. Ikke noe man gir vekk, sånn med det første. Anonymkode: 8acf5...633 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå