Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han roper mye, skriker, babler i ett sett og sutrer om han ligger på rygg eller mage.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få han fornøyd? har han for lite stimuli kanskje? flere som har erfaring med dette?

Anonymkode: 1d6fe...012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi måtte ut ut ut i den alderen. Opp i sittedelen og få litt inntrykk, eller ligge i babygymmen. 

Anonymkode: 9395f...815

• Liker 1
Skrevet

Er det tenner på gang? Min er eldre, men har (nye) tenner på gang og er misfornøyd konstant om dagen. 

Anonymkode: 381dc...edd

Skrevet

Rundt samme alderen var min også frustrert og det varte en stund. Det ble bedre når han fikk til å krype fremover, og enda bedre når han klarte å krabbe, og til slutt gå. Virket som om han rett og slett var frustrert av å være kroppslig begrenset og å "ikke få til".

• Liker 2
Skrevet
jaromei skrev (6 minutter siden):

Rundt samme alderen var min også frustrert og det varte en stund. Det ble bedre når han fikk til å krype fremover, og enda bedre når han klarte å krabbe, og til slutt gå. Virket som om han rett og slett var frustrert av å være kroppslig begrenset og å "ikke få til".

Samme her. Ville opp og frem, men kom seg ingen vei.

Anonymkode: 9ca23...b8a

Skrevet

Vi måtte ut og se på trær, i bæresele, det virket å hjelpe. Også byttet til sportsvogn etterhvert, da kunne vi også være ute og se på andre barn, hunder, ender, egentlig uansett noe som beveget på seg og var ikke bare mamma og leilighet. 🙈 Ellers  måtte vi endre på aktiviteter hele tiden.

Ungen min er i barneskole-alder nå, og han er i grunn fremdeles slik. Jeg skjønner ikke at jeg ikke skjønte der og da at mye av dette var faktisk hans personlighet som begynte å titte frem. 😅 altså, han er fortsatt veldig aktiv og sosial, trives mest med fysisk aktivitet og gjerne ute, og har temparement, og kan virke sutrete og masete, hvis han kjeder seg inne. 🤷

Anonymkode: 08cd8...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...