Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Har fått uventet barnefri i helgen og har veldig lyst til å ta med kjæresten min på en liten tur. Nødlsningen hvis vi ikke finner på noe annet blir å ta inn på hotell her i Oslo, for poenget er jo først og fremst at vi skal være sammen borte fra husarbeid og hverdag. Men jeg har veldig lyst til å reise litt lenger vekk. Vi har bare fra fredag formiddag til søndag kveld og det kan heller ikke koste for mye (ca max 2000,-?). Er det noen som har noen gode, helst konkrete forslag? Da hadde jeg blitt kjempeglad!
liv Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Det er tilbud med buss til københavn med swebuss(?) og turen tar ikke så lang tid faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Oj, det var billig. Tusen takk for tipset! Hva med billig overnatting da? Tips?
miss77 Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Selv om reisa er billig, så går det fort mye (snakker av erfaring) lommepenger i Køben . Er imidlertid absolutt verdt det Har dessverre ingen tips om rimelige hotell, da jobben til sambo har dekket utgiftene de gangene vi har overnattet. Kan jo søke på hotels.com. Dersom dere har bil så kan dere jo leie hytte/hotellrom på fjellet. Er mange fine fjellområder i 2-3 timers avstand fra Oslo, og er kjempenydelige farger på fjellet nå! Hytte fra fredag til søndag ligger på ca. 1200,- +- litt avhengig av hvor.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Har du sjekket hva det koster å fly til f.eks Stockholm? Nordic Air kan ha en del billige billetter (www.flynordic.com) og Stockholm er en fantastisk by. men når det er sagt kan det fort koste litt å bo på hotell der. Hva med å kjøre f.eks til Kragerø? Koselig og sikkert ikke alt for mye turister der nå om høsten.
Catlin Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Vi reiste faktisk inn til oslo og tok inn på plaza. Vi hadde en helt super kjærestehelg. Vi hadde bare fredag ettermiddag til søndag formiddag, så vi ville ikke bruke mye tid på reising. Så vi reiste 6 mil inn til Oslo i steden - og angret ikke på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå