AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Av kjedsomhet laga jeg profil på møteplassen igår. Det gikk ikke lange tiden før første mld tikka inn. Det kom litt meldinger jevnt og trutt i løpetav kvelden, hvor kanskje 2 var aktuell å svare. Men jeg får dårlig samvittighet over å ikke svare folk som sender mld. Er det best å bare ignorere/slette, eller skrive en kort "takk for mld, men jeg er ikke intr i bekjentskap"? 🤔 Hva gjør andre der ute i dateing verden? Anonymkode: 60537...508
Antiviruset Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av kjedsomhet laga jeg profil på møteplassen igår. Det gikk ikke lange tiden før første mld tikka inn. Det kom litt meldinger jevnt og trutt i løpetav kvelden, hvor kanskje 2 var aktuell å svare. Men jeg får dårlig samvittighet over å ikke svare folk som sender mld. Er det best å bare ignorere/slette, eller skrive en kort "takk for mld, men jeg er ikke intr i bekjentskap"? 🤔 Hva gjør andre der ute i dateing verden? Anonymkode: 60537...508 Nei du trenger ikke svare på meldinger du får, når du ikke gjør det så er det jo et svar i seg selv. Jeg er ikke interessert sier du da Om du er kvinne så tikker det sikkert inn mange meldinger i uken, og du får ikke annet å drive på med. Utsortering er jo litt av poenget med en slik profil. Mange menn er jo desperate og sender stygge meldinger om du ikke svarer, de blokkerer du da uten noen videre kommunikasjon. Verre er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå