Gå til innhold

Finne ut om partner er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slut skrev (5 timer siden):

Klarte du å komme deg inn på den mobilen? Har du konfrontert hun? Hvordan går det med deg? 

Nei klarte ikke å komme meg inn på mobilen og har ikke konfrontert henne ennå, ellers er det slitsomt  TS

Anonymkode: 3225a...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei klarte ikke å komme meg inn på mobilen og har ikke konfrontert henne ennå, ellers er det slitsomt  TS

Skjønner godt at det er slitsomt...håper du finner ut av ting og at det ordner seg på et vis for deg. Du fortjener å ha det bra

Men du bør kanskje bare ta den mobilen du fann og beholde den til du er klar til å konfrontere hun? Og når du er klar så "ber" du hun om å logge inn på den. Trur at jeg ville ha gjort det slik.

Vet også om en som hadde en dårlig følelse angåande kona, ham fulgte etter hun en gang og fann hun på restaurant med en annen mann.. vet ikke om det er noe du kan kanskje prøve?

Endret av Slut
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Basert på det du har fortalt i denne tråden, vil jeg si at sjansen er 99% for at hun er utro.

Hadde jeg vært deg hadde jeg planlagt hva jeg gjør ut fra tanken om at det er hun, og deretter ville jeg sagt hun skulle vise frem alt som er på denne hemmelige mobilen - her og nå.

Kommer det frem at hun er utro, eller nekter hun å vise denne frem til deg, så ville jeg gjennomført min plan. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...