AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #21 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er jo helt absurd hvordan folk på dette forumet aldri tar innover seg at kvinner er like mye utro som menn! 🤣 Anonymkode: 458e4...154 Skrev jo at jeg kan ta feil. Vi vet at kvinner er utro og😂 Anonymkode: 5b666...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #22 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har enda til gode å bli tatt for mine utroskap. Tenker de som blir "tatt" har ønsket det innerst inne. Så slipper de å legge kortene på bordet på eget initiativ for å gjøre det slutt. Anonymkode: ff9e5...c2a Å joda de aller fleste damer merker det på en eller annen måte, så bare forberede deg til du blir oppdaget Anonymkode: 769ed...940 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #23 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg merket det også på at han plutselig begynte å komme så raskt når vi hadde sex. Det var akkurat som han bare ville ha det overstått i full fart, og det var en veldig stor kontrast i forhold til slik det har vært de siste årene . Han har sagt at han alltid har likt å bruke lang tid på sex og ofte har det gått så lang tid før han har kommet at jeg har gått lei, og nå var det det motsatte. Dette var etter at jeg hadde vært borte fra han i 7 måneder på jobb, og vi kunne besøke hverandre pga Corona. Da jeg kommenterte at han plutselig hadde begynt å bli så kjapp i sengen, så sa han at han skjønte ikke hva jeg mente Anonymkode: 769ed...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #24 Del Skrevet 25. oktober 2021 TS Her, jeg er mann Anonymkode: 3225a...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #25 Del Skrevet 25. oktober 2021 Passer på mobilen som en skatt kjøper nye klær og fiffer seg opp Begynner og trene sånn plutselig Er sur og tverr samt avvisende angående sex( fordi hos et menneske med litt samvittighet vil dette gnage på vedkommende) om ikke my men nok til at en observant partner snapper det opp. Er plutselig mye mer sammen med venninner. Sannheten er at det er elskeren hun er sammen med. Avsløre det er faktisk lett i dag med masse teknologi. Bruke litt penger på de rette tingene og du nailer fanskapet lett, over litt tid er det lett å se mønster. Uten noen store forpliktelser sammen er det om slike ting dukker opp! Det aller letteste er å bare kutte vedkommende ut og dumpe. For et av de sterkeste tegnene på utroskap er mangel på intimitet og sex, når dette blir fraværende er det noe som er galt. Det trenger ikke være utroskap, men ved utroskap er det alltid en bombesikkert tegn. Anonymkode: 3eee7...076 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #26 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Passer på mobilen som en skatt kjøper nye klær og fiffer seg opp Begynner og trene sånn plutselig Er sur og tverr samt avvisende angående sex( fordi hos et menneske med litt samvittighet vil dette gnage på vedkommende) om ikke my men nok til at en observant partner snapper det opp. Er plutselig mye mer sammen med venninner. Sannheten er at det er elskeren hun er sammen med. Avsløre det er faktisk lett i dag med masse teknologi. Bruke litt penger på de rette tingene og du nailer fanskapet lett, over litt tid er det lett å se mønster. Uten noen store forpliktelser sammen er det om slike ting dukker opp! Det aller letteste er å bare kutte vedkommende ut og dumpe. For et av de sterkeste tegnene på utroskap er mangel på intimitet og sex, når dette blir fraværende er det noe som er galt. Det trenger ikke være utroskap, men ved utroskap er det alltid en bombesikkert tegn. Anonymkode: 3eee7...076 Hoda men det er de som har ekstra telefoner og slikt som de gjemmer vekk. Da vil jo ikke partner finne noen hemmeligheter på telefonen de bruker i det daglige. Noen utro er veldig utspekulert. De mest notoriske drar sikkert nytte av sex i alle relasjoner også hos egen partner. For det handler kanskje mer om bekreftelse enn mangel på intimitet hjemme. Anonymkode: 5b666...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #27 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hoda men det er de som har ekstra telefoner og slikt som de gjemmer vekk. Da vil jo ikke partner finne noen hemmeligheter på telefonen de bruker i det daglige. Noen utro er veldig utspekulert. De mest notoriske drar sikkert nytte av sex i alle relasjoner også hos egen partner. For det handler kanskje mer om bekreftelse enn mangel på intimitet hjemme. Anonymkode: 5b666...5ff Det med ekstra telefon, jeg har sjekka på nettet hun er bare registrert med en Anonymkode: 3225a...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #28 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det med ekstra telefon, jeg har sjekka på nettet hun er bare registrert med en Anonymkode: 3225a...eba Kan ha ekstra telefon uten sim og. Just saying Anonymkode: 5b666...5ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #29 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Å joda de aller fleste damer merker det på en eller annen måte, så bare forberede deg til du blir oppdaget Anonymkode: 769ed...940 Vi får se på det. Anonymkode: ff9e5...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. oktober 2021 #30 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det med ekstra telefon, jeg har sjekka på nettet hun er bare registrert med en Anonymkode: 3225a...eba Jeg har flere telefoner (er ikke utro eller noe slikt), men to av mine abb er skjult fra søk. Så det er kun mitt hovednummer som er søkbart. Så dette er ikke vanntett som bevis. Dessverre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #31 Del Skrevet 26. oktober 2021 miss summers skrev (5 minutter siden): Jeg har flere telefoner (er ikke utro eller noe slikt), men to av mine abb er skjult fra søk. Så det er kun mitt hovednummer som er søkbart. Så dette er ikke vanntett som bevis. Dessverre. Det tenkte jeg ikke på, hvis noen sitter med erfaring, hvor er som regel gjemmestedet Anonymkode: 3225a...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. oktober 2021 #32 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tenkte jeg ikke på, hvis noen sitter med erfaring, hvor er som regel gjemmestedet Anonymkode: 3225a...eba Mine telefoner ligger fremme, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Har aldri bedratt noen og har null erfaring på feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #33 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tenkte jeg ikke på, hvis noen sitter med erfaring, hvor er som regel gjemmestedet Anonymkode: 3225a...eba Ville sjekket steder du aldri er på. Bil, skuff i kommode, klesskap… Anonymkode: 5b666...5ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #34 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville sjekket steder du aldri er på. Bil, skuff i kommode, klesskap… Anonymkode: 5b666...5ff Det tryggeste stedet å gjemme sånt på, må jo være i vaskeskapet/vaskerommet, hvis mannen aldri vasker. Eller i garasjen/hobbyrommet, hvis kona aldri gjør handy stuff Anonymkode: fd403...ff7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #35 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hoda men det er de som har ekstra telefoner og slikt som de gjemmer vekk. Da vil jo ikke partner finne noen hemmeligheter på telefonen de bruker i det daglige. Noen utro er veldig utspekulert. De mest notoriske drar sikkert nytte av sex i alle relasjoner også hos egen partner. For det handler kanskje mer om bekreftelse enn mangel på intimitet hjemme. Anonymkode: 5b666...5ff Heldigvis så hadde jeg kamerater som min daværende kone ikke kjente, men hadde ett bilde av meg og min kone på FB og fikk en melding på messenger om at han så kona mi kysse med en mann på ett utested, etter hvordan han beskrev ham så viste jeg at mannen som kona kyssa på var en felles venn. Konfronterte kona som blånekta men jeg tok en hvit løgn og sa jeg viste om utroskapen hadde 50/50 sjanse for å ha rett og da kom alt fram. Jeg ba om skillsmisse samme kvelden hun trygla og ba, ville gå i parterapi osv osv jeg sa bare nei skillsmisse. Møkkakjerring men karma slo tilbake på henne hun ble sammen med den hun var utro med, så var hun utro mot ham også og det ble ett drama uten like. Fatter ikke at jeg en gang trodde jeg skulle være sammen med henne resten av livet. Anonymkode: 25fb4...a70 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #36 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi får se på det. Anonymkode: ff9e5...c2a Du møter kjentfolk på de utroligste steder, det har vel alle opplevd. En bekjent var utro mot konen sin. De dro til et sted langt unna, og var ute og spiste sammen, da en nabo plutselig tok ham på skulderen og skulle hilse på. Naboen hadde lagt merke til at de gikk arm i arm inn i restauranten, men hadde kun sett dama bakfra og trodde det var konen som satt der, og ikke elskerinnen. En kollega var på nattevakt i en større by, trodde mannen lå trygt og sov i senga hjemme, da hun helt tilfeldig kjørte forbi bilen hans som sto parkert i en fremmed oppkjørsel. Det er kun et tidsspørsmål. Anonymkode: c6cf0...9b4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #37 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 19.44): Passer på mobilen som en skatt kjøper nye klær og fiffer seg opp Begynner og trene sånn plutselig Er sur og tverr samt avvisende angående sex( fordi hos et menneske med litt samvittighet vil dette gnage på vedkommende) om ikke my men nok til at en observant partner snapper det opp. Er plutselig mye mer sammen med venninner. Sannheten er at det er elskeren hun er sammen med. Avsløre det er faktisk lett i dag med masse teknologi. Bruke litt penger på de rette tingene og du nailer fanskapet lett, over litt tid er det lett å se mønster. Uten noen store forpliktelser sammen er det om slike ting dukker opp! Det aller letteste er å bare kutte vedkommende ut og dumpe. For et av de sterkeste tegnene på utroskap er mangel på intimitet og sex, når dette blir fraværende er det noe som er galt. Det trenger ikke være utroskap, men ved utroskap er det alltid en bombesikkert tegn. Anonymkode: 3eee7...076 Ehh, de fleste damer kjøpe nye klær i perioder og liker fiffe seg opp litt ekstra uten at det trenger være noe bak det. Og når det gjelder trening plutselig så trenger det ikke være pga utroskap, men fordi man finner ut man vil stramme opp litt og ellers prøve holde helsa enda mer vedlike. Anonymkode: 23d53...3b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #38 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 19.44): Passer på mobilen som en skatt kjøper nye klær og fiffer seg opp Begynner og trene sånn plutselig Er sur og tverr samt avvisende angående sex( fordi hos et menneske med litt samvittighet vil dette gnage på vedkommende) om ikke my men nok til at en observant partner snapper det opp. Er plutselig mye mer sammen med venninner. Sannheten er at det er elskeren hun er sammen med. Anonymkode: 3eee7...076 Eksen min var sånn de siste 6 mnd av vårt forhold, han var ikke utro, men planla å forlate meg. Ny dress, nye treningsklær, portrettbilder av seg hos fotograf. Sur på en fjern måte. Hele tida på masse trening eller bare utenfor huset. Jeg prøvde å si til meg selv at han trente for min skyld... Han var geniunt sammen med nye venner og trente/ny hobby, framfor altså våre felles gamle, alt skulle være nytt, etter bruddet vårt bytta han jobb og deretter jobb og by. Anonymkode: 344c0...b36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #39 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 14.48): Dere som har funnet ut at samboer eller ektefelle er utro, hva gjorde dere mistenksomme ? Anonymkode: 3225a...eba Første fyren jeg var sammen med skjulte alt fra tlf og pc hele tiden. Han kunne aldri ha meg med sine venner og skulle alltid dra alene på ting. Merket det var jo mystisk da han fortalte en historie før han dro hjemmefra og en helt annen da han kom hjem igjen. Og at han ble sint om jeg spurte ekstra. Sinne rundt spørsmål er veldig typisk. Han skulle heller legge skylden på mine problemer fremfor å få meg til å føle meg trygg. Anonymkode: c9593...2ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #40 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det tryggeste stedet å gjemme sånt på, må jo være i vaskeskapet/vaskerommet, hvis mannen aldri vasker. Eller i garasjen/hobbyrommet, hvis kona aldri gjør handy stuff Anonymkode: fd403...ff7 Når jeg skal gjemme ting så er det i noen sokker bakerst i skuffen og pakket sokkene sammen så det ikke syntes. Var sammen med en som brukte opp så mye penger og da han var tom så måtte jeg betale for alt mulig. Jeg hadde ikke sjans til å spare penger, men begynte å ta ut for å gjemme i de sokkene. Jeg solgte unna litt egne greier da jeg så at det nærmet seg brudd, pengene gjemte jeg i sokkene. Da jeg dro fra han hadde jeg 15k liggende for meg selv. Man kan bruke de utroligste steder for å gjemme unna ting man ikke vil at en samboer skal finne Anonymkode: c9593...2ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå