Gå til innhold

Har dere menn noe forståelse for kvinner blir needy etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor stenger dere av etter dere har tømt dere og holder kvinner på gress? Også når det er snakk om ff.

Anonymkode: 11ed6...6dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror alle dere kvinner at alle vi menn er like?

Anonymkode: e61c8...356

• Liker 6
Skrevet

Her har du åpenbart nettopp opplevd noe. Føler med deg! Du fortjener noen som viser omsorg, spesielt når du føler deg mest sårbar.

Bare husk at ikke alle vi menn er sånn.

Anonymkode: 30fd2...7eb

• Liker 1
Skrevet

Mange som ikke har det. Jeg hørte ikke noe fra han jeg dater på en hel uke etter sex (datet 3 måneder med hyppige møter og ventet en stund med sex), så jeg følte meg skikkelig sårbar og trist etterpå. Han mente da at jeg var en dramaqueen når jeg ikke ville møtes igjen pga det. Også vært åpen med andre jeg har datet at jeg trenger litt nærhet etterpå for å føle meg trygg og likevel har de snudd seg med ryggen til og ikke pratet etterpå. Ironisk nok er det en ff som jeg IKKE dater som har vist forståelse og holder rundt meg hele natten og sender koselig melding når jeg kommer hjem. Og siden han gjør de små tingene er jeg helt avslappet og han ville aldri beskrevet meg som needy. 

Anonymkode: f74af...baf

• Liker 3
Skrevet

enig, har aldri møtt en mann som ikke gjorde det. alle menn forlater meg om jeg ikke vil ha sex med dem og jeg sier jeg vil vente. 

Anonymkode: 0a1b5...423

Skrevet

Jeg er kvinne og blir ikke needy etter sex, vi er forskjellige. Det er menn også, mange vil gjerne kose, jeg vil bare være i fred litt rett etterpå, betyr ikke at jeg ikke liker han, men liker best å kose før sex som innledning til sex.

Anonymkode: 7d5d2...d7c

Skrevet

Da tror jeg dere går etter feil type mann dessverre. Vi er like forskjellige som dere er. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor tror alle dere kvinner at alle vi menn er like?

Det er veldig mange som er sånn og det er vanskelig å forholde seg til. Desverre finner en jo ikke ut av dette før etter en har liggi med dem og de er så hyggelig sånn ellers, så da går en jo på limpinnen. Det er så rart når man opplever ting som uthevet under og menn liksom klør seg i hodet og vinkler det over på kvinnen at de er så vanskelig. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange som ikke har det. Jeg hørte ikke noe fra han jeg dater på en hel uke etter sex (datet 3 måneder med hyppige møter og ventet en stund med sex), så jeg følte meg skikkelig sårbar og trist etterpå. Han mente da at jeg var en dramaqueen når jeg ikke ville møtes igjen pga det. Også vært åpen med andre jeg har datet at jeg trenger litt nærhet etterpå for å føle meg trygg og likevel har de snudd seg med ryggen til og ikke pratet etterpå. Ironisk nok er det en ff som jeg IKKE dater som har vist forståelse og holder rundt meg hele natten og sender koselig melding når jeg kommer hjem. Og siden han gjør de små tingene er jeg helt avslappet og han ville aldri beskrevet meg som needy. 

Anonymkode: f74af...baf

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er veldig mange som er sånn og det er vanskelig å forholde seg til. Desverre finner en jo ikke ut av dette før etter en har liggi med dem og de er så hyggelig sånn ellers, så da går en jo på limpinnen. Det er så rart når man opplever ting som uthevet under og menn liksom klør seg i hodet og vinkler det over på kvinnen at de er så vanskelig. 

Det sier mer om hvilken type menn som får mest sex enn om hvordan alle menn er. 

Skrevet

Da har du sex med menn som ikke er interessert i deg. Løsningen er enten å ha sex med menn som er interessert i deg, la være å ha sex, eller fortsette som før. Det er ikke de mennene du ligger med du kan få for forhold eller omsorg av.

Anonymkode: 9e525...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...