Søtpotita Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Las artikkelen om hausten sine nye kåper i Det Nye. Veldig mange fine fristande variantar! Sjølv skal eg ikkje kjøpa ny i år. Har 3 stk frå ifjor og året før. Den eine er frå Bikbok og er er rutete der fargane går mest i brun, raud/rosa og kvit. Med store lommar, store svarte knappar og bånd rundt livet. Dei to andre er frå VO (trur eg), dei er enkle og med hette. Den eine er lysgrøn og den andre er mørk med glitter i. Har sett ei lys brun frå HM også som eg kunne hatt lyst på...men skal ikkje Vero moda har også mange fine i år. Korleis har du? Og piffar du den opp med pels, nåler og eventuelle belter/bånd? Sjølv har eg lyst å bruka pels (uekte sjølvsagt!) og nåler
vtollef Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Er jo utrolig mye lekre kåper om dagen da! Jeg skal ha en fra voice of europe. Den er i brun med en stor krage som man kan ha på forskjellige måter. Dessutten er det -30% denne uken
Gjest Gitte Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 vtollef: IKKE SI SÅNN!! *prøve å glemme kåpe-salg* Jeg har en hvit kåpe i ull. Betalte 800 kr for den. Ville ikke ha svart, så jeg gikk for hvit
KathrineS Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har kjøpt meg ei kåpe, sort, lengde til kneet ca, med en fin brosje på. Kjøpt på popin 998,- . Kjøpte meg også en grønn jakke der, lengde til hoften, litt sånn uniformsinspirerte knapper o.l. 699,- Veldig fornøyd med begge 2 ;o)
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Har en i svart ull/kasjmirblanding. Den er fotsid, smal oppe og skrår ganske mye utover fra hoftene og ned.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skal ikke ha kåpe i år, er ikke noe gøy når alle har like. Har en jeg fikk for noen år siden av faren min fra Laura Ashley, den er nydelig, flott snitt og alt, men den er lang, så bruker den bare til "pent". Har en grå til "vanlig" og har akkurat fått tak i en hel haug gamle kåper som bare må syes inn litt, så har jeg plutselig ti "ny-gamle" kåper
Miss Marple Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 JEG VIL OGSÅ HA NY KÅPE! Jeg er jo gravid, så jeg gidder ikke å kjøpe ny i år, men har så fryktelgi lyst. ER utrolig mange fin kåper for første gang på lenge synes jeg. Men har fått lånt ei av min søster som har plass til magen, den er knelang, sort i cordfløyel med belte rundt livet. Ikke kjempespennende, men grei nok.
smil Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg skal ikke ha kåpe i år, er ikke noe gøy når alle har like. Har en jeg fikk for noen år siden av faren min fra Laura Ashley, den er nydelig, flott snitt og alt, men den er lang, så bruker den bare til "pent". Har en grå til "vanlig" og har akkurat fått tak i en hel haug gamle kåper som bare må syes inn litt, så har jeg plutselig ti "ny-gamle" kåper ← Så heldig du er da! Hvor i all verden fikk du tak i så mange "ny-gamle" kåper? Hilsen meg som drømmer om å bli skikkelig flink til å sy
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #9 Skrevet 5. oktober 2005 Fra et dødsbo. Kan ikke sy jeg heller, så må nok til farmor og få henne til å bidra på den fronten
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Er jo utrolig mye lekre kåper om dagen da! Jeg skal ha en fra voice of europe. Den er i brun med en stor krage som man kan ha på forskjellige måter. Dessutten er det -30% denne uken ← Gjett hvem som løper dit i dag
Frida Frosk Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 Kunne tenkt meg en med det snittet her: http://www.elle.no/elle/november/girl_in_oslo/oslo3.shtml
smil Skrevet 5. oktober 2005 #12 Skrevet 5. oktober 2005 Ikke så aller verst pris heller på den. 998,- på H&M.
smil Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Finnes den bare i lyserosa? Kunne godt tenkt meg en annen farge jeg. Brun eller beige kanskje, evt. grå.
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #15 Skrevet 5. oktober 2005 Den lyserosa kåpa fra H&M med pelskrage var jo fra i fjor, og fantes også i sort med brun pelskrage så vidt jeg kan huske.. Cubus hadde også en lignende i fjor, og den hadde de i rosa med hvit pelskrage og mansjetter, og kamel med lysere pelskrage og mansjetter Selv har jeg: - En svart enkel en til lårene med ganske spesielt stoff fra Spania - En lyserosa tweedkåpe med hvit pelskrage - Rød kashmir-kåpe med høy hals - Rød "tovet" ullkåpe med stooor krave - Svart enkel lang ullkåpe - Svart lang kåpe i tynt stoff
Gjest Tristessa Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kjøpte vaffelmønstret svart kåpe med stor krage på Voice of Europe i går. Knæsj rosa for - me like!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #17 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kjøpte vaffelmønstret svart kåpe med stor krage på Voice of Europe i går. Knæsj rosa for - me like! ← Den har jeg kjøpt i brun!! god smak du Tristessa:)
Rio Skrevet 6. oktober 2005 #18 Skrevet 6. oktober 2005 Kåpe er ikke noe for meg. Kanskje når jeg blir voksen.
blå Skrevet 6. oktober 2005 #19 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg elsker kåper, begynner å glede meg til vinteren. Har kjøpt en sort kåpe i ull fra Benetton, men knytebelte i livet. Kosta 1 500,-
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #20 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg også elsker kåper.... I fjor tok jeg til å med i bruk ei etter bestemoen min. Den er i kne lengde og i klokkeform. Jeg har fått utrolig mye skryt for den Den er grå og svart. Har også ei lang grå i ull og ei svart pels kåpe som går til rett under knærne. Dette er alle "fine/pene" kåper, har derfor lyst på ei litt røff ei Ei som ikke er svart eller grå. Men i år da.... jeg har jo tre uker til termin - så det kan jo være jeg kan kjøpe meg ei på nyåret? Har lyst på ei ruta ei denne gangen, det har jeg ikke fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå