AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg går forbi flere narkomane hver eneste dag, og har lagt merke til at mange har tykke hender og fingre, akkurat som de er hovne. Men jeg har også sett på tv at folk som er eks-narkomane og ikke har ruset seg på mange år, også har disse karakteristiske hendene/ fingrene. Kan noen fortelle meg hvorfor? Anonymkode: 479c1...e63
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Det har jeg aldri sett før. Snarere tvert imot, de narkomane jeg går forbi har beinete tynne fingre hvor knoklene synes godt. Anonymkode: 65515...770
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 De har vel grove hender fordi de ikke sitter på et kontor dagen lang, men er ute? de fryser vel mer på hendene og huden herdes. Anonymkode: 65192...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Aldri sett før. Jeg har ruset meg i 15 år og aldri opplevd det du har. Er nå rusfri. Er du sikker på at du ikke bare har bestemt deg for at det er et tegn du mener er riktig? Som at noen mener at folk som tidligere har ruset seg har et eksakt blikk. Mye rart jeg hører fra de som trur de veit mer enn de som faktisk ruser seg. De er mest sannsynlig hovne fordi de får i seg for lite mat og væske. Kroppen blir utsatt for et press hver dag og det gjør at ting kan hovne opp. Men dette gjelder forsåvidt de som også ikke ruser seg. Tenker du dømmer mer enn du faktisk lurer. Anonymkode: a2da4...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går forbi flere narkomane hver eneste dag, og har lagt merke til at mange har tykke hender og fingre, akkurat som de er hovne. Men jeg har også sett på tv at folk som er eks-narkomane og ikke har ruset seg på mange år, også har disse karakteristiske hendene/ fingrene. Kan noen fortelle meg hvorfor? Anonymkode: 479c1...e63 Tror det er en ønsketenkning fra din side. Anonymkode: fe98d...a7b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Slå opp "confirmation bias". Anonymkode: e340a...112
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Gi dere da. Puffy hand syndrome develops after long-term intravenous drug addiction. It is characterized by a nonpitting edema, affecting the dorsal side of fingers and hands with puffy aspect. Frequency and severity of the complications of this syndrome are rarely reported. Puffy Hand Syndrome Revealed by a Severe Staphylococcal ... https://www.hindawi.com › journals › cridm fra google Anonymkode: 65192...6f9 2
Gjest Jon Are Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gi dere da. Puffy hand syndrome develops after long-term intravenous drug addiction. It is characterized by a nonpitting edema, affecting the dorsal side of fingers and hands with puffy aspect. Frequency and severity of the complications of this syndrome are rarely reported. Puffy Hand Syndrome Revealed by a Severe Staphylococcal ... https://www.hindawi.com › journals › cridm fra google Anonymkode: 65192...6f9 Det er sant. Har sett det selv.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gi dere da. Puffy hand syndrome develops after long-term intravenous drug addiction. Anonymkode: 65192...6f9 Greit, jeg gir meg. Anonymkode: e340a...112
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Det lurer jeg også på. Anonymkode: 0e769...425
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri sett før. Jeg har ruset meg i 15 år og aldri opplevd det du har. Er nå rusfri. Er du sikker på at du ikke bare har bestemt deg for at det er et tegn du mener er riktig? Som at noen mener at folk som tidligere har ruset seg har et eksakt blikk. Mye rart jeg hører fra de som trur de veit mer enn de som faktisk ruser seg. De er mest sannsynlig hovne fordi de får i seg for lite mat og væske. Kroppen blir utsatt for et press hver dag og det gjør at ting kan hovne opp. Men dette gjelder forsåvidt de som også ikke ruser seg. Tenker du dømmer mer enn du faktisk lurer. Anonymkode: a2da4...ca8 I de 15 årene du har ruset deg så er jo ikke sikkert du har vært så til stede at du har studert hendene til dine rusbrødre/søstre Ts Anonymkode: 479c1...e63 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå