AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 «Går det bra?» 🙄 Får lyst til å svare at det gikk bra helt til han spurte. Og nei, jeg har ikke lyst til å bli med ham inn, eller at han skal følge etter meg. Sa jeg har mann, og er tydelig på at jeg ikke vil snakke med ham. Ville bare handle varene mine, og gå hjem i fred. Makan til ekkel oppførsel! Måtte gå bort til ei fremmed dame, og late som hun var venninnen min, for at han skulle gå vekk. At de kan oppføre seg sånn, og sirkle rundt hjørnet i flere minutter i tillegg, også på høylys dag til og med. Ikke var jeg utfordrende kledd heller, men godt pakket inn. Slik oppførsel får meg til å lure på hva sånne griser kan finne på når det er mørkt. Dette er ikke første gangen heller. Syns rett og slett det er ekkelt å gå ut, når mannegriser oppfører seg sånn. Anonymkode: 057ae...db8 8
Gjest Jmcclane Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Litt off topic, men hvor går grensen for å spør noen om det går bra eller ikke? Skjønner at det du opplevde ikke er greit bare for å understreke det.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Se skikkelig sur og sint ut. Det hjelper ganske mye. Anonymkode: 59bc6...ba6 3
norw Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se skikkelig sur og sint ut. Det hjelper ganske mye. Anonymkode: 59bc6...ba6 Hvis man ikke får rynker av det. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Sa han mer enn "Går det bra?" Anonymkode: 6e267...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sa han mer enn "Går det bra?" Anonymkode: 6e267...1a9 Ville at jeg skulle bli med ham inn. Jeg sa nei, og gikk videre, og han gikk etter 🤦♀️ Anonymkode: 057ae...db8 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville at jeg skulle bli med ham inn. Jeg sa nei, og gikk videre, og han gikk etter 🤦♀️ Ikke mye greit det! Føler ofte at når folk starter med sånne enkle spørsmål så er det bare for å få folk på kroken så de kan mase videre! Var det inn til der han bodde han ville ha deg? Anonymkode: 6e267...1a9 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Når dette har skjedd meg så er det alltid menn fra Midtøsten Nord-afrika eller andre afrikanske land Anonymkode: 7c86a...cd2 25
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når dette har skjedd meg så er det alltid menn fra Midtøsten Nord-afrika eller andre afrikanske land Anonymkode: 7c86a...cd2 Veldig ekkelt i hvert fall. Hva pleier du å gjøre? Anonymkode: 057ae...db8 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 Nordmenn blir bare merkeligere og merkeligere, både av utseende og oppførsel. Skjønner ingen ting jeg. Kjenner snart ikke igjen oss nordmenn lenger. Store grupper med så mange rare typer der ute. Hva har skjedd egentlig? Merkelige ansikt, klær og hårfrisyrer, og språk. Se bare på bussholdeplassene, skal de virkelig til en plass i Norge alle sammen? 🤔 Anonymkode: 958c9...3aa 13
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når dette har skjedd meg så er det alltid menn fra Midtøsten Nord-afrika eller andre afrikanske land Anonymkode: 7c86a...cd2 De er ofte pågående og aggressive ja. Anonymkode: 72a6f...09b 16
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 Jmcclane skrev (1 time siden): Litt off topic, men hvor går grensen for å spør noen om det går bra eller ikke? Skjønner at det du opplevde ikke er greit bare for å understreke det. Hvorfor skal menn spørre helt ukjente kvinner om det går bra?? Det er en merkelig oppførsel, syns du ikke? Stopper du tilfeldige folk på gata for å spørre om de har det bra? 11
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 Herregud da, han spurte bare om det gikk bra. Stress ned litt. Du kunne bare sagt ja og gått videre. Er vel ingenting grisete ved dette. Anonymkode: 9fdc5...77b 1
herremann Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 Vi norske menn får jo konstant pepper for at vi ikke er som sør-europeiske/sør-amerikanske menn. At vi ikke sjekker opp på gata osv. Men er tydeligvis pokker så feil når vi gjør det også. Damned if we do damned if we don't. 7
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 herremann skrev (1 minutt siden): Vi norske menn får jo konstant pepper for at vi ikke er som sør-europeiske/sør-amerikanske menn. At vi ikke sjekker opp på gata osv. Men er tydeligvis pokker så feil når vi gjør det også. Damned if we do damned if we don't. Er det ikke en forskjell på italienske menn og menn fra Afganistan? 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Er det ikke en forskjell på italienske menn og menn fra Afganistan? Ganske diger forskjell. Anonymkode: 72a6f...09b 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 Herregud, hvordan kan dere reagere så unisont på et innlegg som gir så lite informasjon? Jeg sitter her og aner null og niks om hva som skjedde her, utover at en fyr spurte en kg-bruker om det går bra. Anonymkode: 06bc3...c49 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Skrevet 25. oktober 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud da, han spurte bare om det gikk bra. Stress ned litt. Du kunne bare sagt ja og gått videre. Er vel ingenting grisete ved dette. Anonymkode: 9fdc5...77b Det var en av flere ting, det var vel ikke det som var hovedproblemet... Anonymkode: 61f26...d14 3
Gjest Jmcclane Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 Peonjenta skrev (23 minutter siden): Hvorfor skal menn spørre helt ukjente kvinner om det går bra?? Det er en merkelig oppførsel, syns du ikke? Stopper du tilfeldige folk på gata for å spørre om de har det bra? Nei, men hvor går grensa mellom nestekjærlighet og creepy. Hører jo mange historier om når fremmede "redder" livet til suicidale folk fordi de ser dem...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud, hvordan kan dere reagere så unisont på et innlegg som gir så lite informasjon? Jeg sitter her og aner null og niks om hva som skjedde her, utover at en fyr spurte en kg-bruker om det går bra. Anonymkode: 06bc3...c49 Antagelig fordi vi/de Har blitt utsatt for det samme selv og vet hvem som gjør det og hvor ubehagelig det er. Anonymkode: 764bf...80e 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå