Gå til innhold

Da har kattene mine flyttet til sitt nye hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag leverte vi de to søte pusene våre til de nye eierne sine. Vi måtte gi de bort pga av allergi.

Det var helt forferdelig å komme hjem til tom leilighet etterpå. Jeg hadde bare så vidt kommet meg hjem igjen på fredags kvelden da jeg begynte å storgrine. :grine: Har bare fortsatt hele helgen. Klarer ikke å tenke på de eller snakke om de uten å begynne å grine eller få en kjempestor klump i halsen.

Jeg savner de så mye! Selv om jeg vet at de kommer til å få det bra der de er nå, så er det forferdelig å ikke ha de her hos oss lenger.

Tenkte spesielt mye på de i går, for da hadde de bursdag. :gratulerer: De ble tre år i går, og vi ba de nye eierne om å gi de litt ekstra kos den dagen. Og det skulle de få. :)

Måtte bare dele dette med dere. Til dere som fremdeles har kjæledyr, kos dere så godt dere kan for dere vet aldri hvor lenge det varer. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg....

Gjest Madeline
Skrevet
:klem: Det var trist og jeg føler med deg. Jeg har nettopp fått påvist allergi mot katter selv og jeg har to katter. Men her kommer kattene til å bli og så får jeg ta en del forholdsregler. Jeg orker rett og slett ikke å gi slipp på pusene mine.
Gjest metoyou
Skrevet

Her går det i astmamedisin og allergi piller...dyrene er alt for meg så jeg skal holde ut...med allergitabelettene så merker jeg heldigvis lite :)

Trist at du måtte gi slipp på dem, men så lenge du vet at de har det bra og at de er lykkelige, så er det nok en lettere overgang for deg!

Hang in there!

*Trøsteklem* :klem:

Skrevet

Sønnen vår tok også allergimedisin så lenge vi hadde kattene, men det er jo ikke bra å ta slik medisin for lenge. Da kan en utvikle astma. Sønnen vår er atopiker som også gjør at han er i faresonen for å få astma. Vi turde rett og slett ikke å ta sjansen. Vi kunne aldri tilgitt oss selv hvis vi beholdt kattene og det førte til at han fikk astma. Da måtte vi bare velge. Han eller kattene.

Synest forresten at det går litt bedre for hver dag som går. Savner de fælt men jeg skal vel komme over denne kneiken også. Takk for støtten. :)

Skrevet

Du får heller tenke på at du var heldig som fant et godt hjem til begge to også får du stikke innom på besøk av og til.

• 1 måned senere...
Skrevet

Syns så synd på deg, vet hovordan du har det for tiden. Jeg har nettopp hentet en kattunge og tar veldig godt vare på den. Regner med at du har fått nye gode hjem til dem og at de har det godt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...