Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan?

Anonymkode: d8cbf...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det i fjor da det ikke ble knask eller knep. Kledde oss ut alle mann og spiste Halloween-inspirert mat og snop, også så vi en skummel film sammen.

I år er det ut å tigge godteri igjen, så da gidder jeg ikke gjøre noe spesielt. Liker ikke den dagen noe særlig, synes det er en uting å tigge godteri😅

Anonymkode: 66d4a...c40

Skrevet

Ja, halloweenparty med venner så knask eller knep :)

Skrevet

Vi starta i fjor. Inviterte klassen til eldste på gresskarsuppe og halloweenverksted. Ungene lagde seg en skummel lykt hver og så sendte vi de ut i mørket. Far i huset snek seg så ut og skremte «livskiten» ut av de. 😂 så fikk de gå på skattejakt etter godis. Ingen naboer her, så lite knask og knepgåing. 
I år er det en annen i klassen som inviterer. Litt mer «klassisk» dette året med utkledning og runde i nabolaget. Foreldre er invitert på grilling i hagen etterpå. 
Jeg var lenge imot Halloween fordi jeg anser det som en kommersiell feiring uten rot i vår kultur, men det har blitt en etablert barnekultur så jeg har sluppet opp. Men hvis jeg holder festen, blir det ikke noe godterigging. Det er det jeg liker minst av hele greia.

Anonymkode: 6c7aa...84f

Skrevet

Ja!

Inviterer jentene i klassen til 10åringen hjem til oss, også har vi gresskar-verksted, godterijakt i spøkelsekjeller og skrekkfilm med pizza. De synes det er morsommere enn å gå knask eller knep.

Anonymkode: 283b0...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...