AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Gjorde det i fjor da det ikke ble knask eller knep. Kledde oss ut alle mann og spiste Halloween-inspirert mat og snop, også så vi en skummel film sammen. I år er det ut å tigge godteri igjen, så da gidder jeg ikke gjøre noe spesielt. Liker ikke den dagen noe særlig, synes det er en uting å tigge godteri😅 Anonymkode: 66d4a...c40
Strange Doll Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Ja, halloweenparty med venner så knask eller knep :)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Vi starta i fjor. Inviterte klassen til eldste på gresskarsuppe og halloweenverksted. Ungene lagde seg en skummel lykt hver og så sendte vi de ut i mørket. Far i huset snek seg så ut og skremte «livskiten» ut av de. 😂 så fikk de gå på skattejakt etter godis. Ingen naboer her, så lite knask og knepgåing. I år er det en annen i klassen som inviterer. Litt mer «klassisk» dette året med utkledning og runde i nabolaget. Foreldre er invitert på grilling i hagen etterpå. Jeg var lenge imot Halloween fordi jeg anser det som en kommersiell feiring uten rot i vår kultur, men det har blitt en etablert barnekultur så jeg har sluppet opp. Men hvis jeg holder festen, blir det ikke noe godterigging. Det er det jeg liker minst av hele greia. Anonymkode: 6c7aa...84f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Ja! Inviterer jentene i klassen til 10åringen hjem til oss, også har vi gresskar-verksted, godterijakt i spøkelsekjeller og skrekkfilm med pizza. De synes det er morsommere enn å gå knask eller knep. Anonymkode: 283b0...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå