Gå til innhold

Sønnen til Jonas Gahr Støre deler veldig personlige historier, hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne podcasten deler Magnus Støre veldig personlige historier om bruk av Psykedelika. Hva tenker dere om det? Jeg syntes det er spennende at sønnen går ut og deler dette fra sitt eget liv. Han har guts. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dop er vel ganske alminnelig blant overklassens barn, særlig i Oslo-området...

Vet ikke, jeg mener vel ikke så mye den ene eller den andre veien om ham.

• Liker 1
Skrevet

Ganske uvesentlig. Han er for alle praktiske formål bare en fyr som har prøvd dop.

At han er sønnen til statsministeren gjør ikke noen forskjell.

• Liker 4
Skrevet
merlz skrev (2 minutter siden):

Ganske uvesentlig. Han er for alle praktiske formål bare en fyr som har prøvd dop.

At han er sønnen til statsministeren gjør ikke noen forskjell.

Enig. Bryr meg like mye om dette som hvilken som helst annen kjendis.

Eneste forskjell er at nå kan man spørre Støre om han vil at sønnen skal bli straffeforfulgt og om han tror det ville hjulpet noen.

• Liker 4
Skrevet
Nicathv skrev (1 minutt siden):

Eneste forskjell er at nå kan man spørre Støre om han vil at sønnen skal bli straffeforfulgt og om han tror det ville hjulpet noen.

Dette!

Når andre som ikke er i en like privilegert posisjon forteller om tilsvarende opplevelser, risikerer de å miste jobb og sertifikat. Kanskje barna også. Kanskje statsminister Støre burde reflektere litt over det? 

• Liker 5
Skrevet

På en måtte bør jo også barn av kjente personer få gjøre som de vill, men den eneste grunnen til at noen vill høre på han er vel at han er sønnen til statsministeren. Så synes han kunne holdt seg for god til og spre slike historier, spesielt nå nor Støre sikkert har andre ting og tenke på. Når AP endelig har roet seg og sluttet og lage "bråk" så står sønnen hans frem og reklamerer for narkotika, Støre får aldri fred. 

Gjest havrekaffe
Skrevet

Han burde forblitt anonym om han ikke har noe annet å formidle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...