AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Har ikke så mange venner, samboeren min gidder ikke. Det er flere filmer og konserter jeg har lyst til å gå på. Skal jeg bare gå alene? Er det noen som gjør det? Anonymkode: 12b36...62b
AnyonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Har vært på både kino og konsert alene før. Kino er jo ikke noe problem. På konsert er det litt gøyere å dra med andre, men jeg drakk meg bare opp litt og møtte noen randoms jeg kunne være med. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg gjør det i blant, trives like godt i eget selskap. Og vet flere andre som gjør det. Hvor bor du? Anonymkode: 428f8...532
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjør det i blant, trives like godt i eget selskap. Og vet flere andre som gjør det. Hvor bor du? Anonymkode: 428f8...532 Jeg og trives egentlig godt i eget selskap. Hvor jeg bor er ikke relevant. Anonymkode: 12b36...62b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Min mor gjør det Og jeg hadde gjort det selv om det var noe jeg virkelig ville se og ingen ble med. Skulle gjerne vært med deg jeg forresten! Anonymkode: 5ccd0...d62 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke så mange venner, samboeren min gidder ikke. Det er flere filmer og konserter jeg har lyst til å gå på. Skal jeg bare gå alene? Er det noen som gjør det? Anonymkode: 12b36...62b Ikke gå alene. Folk kan tro du er Viggo Venneløs. Anonymkode: f45d3...f03 2
KjøttOPP Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Begynner med en vennegjeng, som dernest forlater meg fordi jeg sier alskens ræl
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke gå alene. Folk kan tro du er Viggo Venneløs. Anonymkode: f45d3...f03 Selvfølgelig kan hun det. Hva folk tror er ikke viktig. Er hun voksen så tenker hun nok ikke over at det er ille å være Viggo Venneløs. Det er barneskole-mentalitet det. Anonymkode: fb951...40f 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg har ikke vært på kino alene, med ett unntak, da det var en spesialvisning av yndlingsfilmene mine. Men ellers har jeg vært på konsert flere ganger alene (i Oslo). Hvis samboer og venner ikke liker artisten skal ikke det stoppe meg fra å dra. Har stort sett endt med å møte nye venner foran scenen fordi man har denne store fellesinteressen. Jeg legger ikke merke til på en negativ måte om andre er alene, og det er viktigere for meg å få med meg arrangementet enn det er å gå med noen. Gidder virkelig ikke gå glipp av noe gøy bare fordi ingen vil være med eller jeg ikke har noen å spørre. Det er livet for kort til! Anonymkode: c183c...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke gå alene. Folk kan tro du er Viggo Venneløs. Anonymkode: f45d3...f03 Herregud 😂 Helt motsatt her. Når jeg ser folk som kommer alene på kino, konsert eller hva enn så tenker jeg "så modig!!". Siste jeg tenker er at vedkommende er venneløs. Jeg tenker at personer som det der er fargerike og nysgjerrige open mindre mennesker. Som dama på min alder vi traff på i Thailand. Vi spurte om hun kunne ta et bilde av oss (vi satt på nabobordet). Selvsagt kunne hun det. Vi spurte henne hvorfor hun satt der alene og hun fortalte at hun reiser rundt i verden alene, og koste seg glugg med det!! Jeg lærte mye av det møtet der, for i hennes sko hadde jeg sikkert ligget i fosterstilling og grått og syntes synd i meg selv. Så ts, de menneskene som ser deg og tenker du er venneløs er idiotiske folk som har et trist liv selv. Anonymkode: b0f7e...f81 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 OPEN MINDED*skulle det seff stå :) Anonymkode: b0f7e...f81 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud 😂 Helt motsatt her. Når jeg ser folk som kommer alene på kino, konsert eller hva enn så tenker jeg "så modig!!". Siste jeg tenker er at vedkommende er venneløs. Jeg tenker at personer som det der er fargerike og nysgjerrige open mindre mennesker. Som dama på min alder vi traff på i Thailand. Vi spurte om hun kunne ta et bilde av oss (vi satt på nabobordet). Selvsagt kunne hun det. Vi spurte henne hvorfor hun satt der alene og hun fortalte at hun reiser rundt i verden alene, og koste seg glugg med det!! Jeg lærte mye av det møtet der, for i hennes sko hadde jeg sikkert ligget i fosterstilling og grått og syntes synd i meg selv. Så ts, de menneskene som ser deg og tenker du er venneløs er idiotiske folk som har et trist liv selv. Anonymkode: b0f7e...f81 Hvorfor er det modig? Jeg går på konsert og kino om det er noe jeg virkelig liker og er interessert i, om det så er alene. Anonymkode: 02ec3...2c9 1
Cata Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 Kino går jeg lett på alene. Skal uansett sitte og se film og ikke skravle. Hyggeligere med selskap på konsert men har vært både på vanlig konsert og i operaen alene. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig kan hun det. Hva folk tror er ikke viktig. Er hun voksen så tenker hun nok ikke over at det er ille å være Viggo Venneløs. Det er barneskole-mentalitet det. Anonymkode: fb951...40f Ikke enig. Det viktig å ha en ålreit fasade. Kommer du alene på kino ødelegger man den fasaden. Ingen vil da være Viggo? Anonymkode: f45d3...f03
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke enig. Det viktig å ha en ålreit fasade. Kommer du alene på kino ødelegger man den fasaden. Ingen vil da være Viggo? Anonymkode: f45d3...f03 Hva? Man har jo en lekker fasade selv om man er alene? Jeg er alene i offentlighet hele tiden. Betyr dette at jeg ikke bør gå ut med mindre jeg har noen med meg? Anonymkode: 02ec3...2c9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg FORETREKKER å gå på kino / konsert alene Anonymkode: 13f4d...aba
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke gå alene. Folk kan tro du er Viggo Venneløs. Anonymkode: f45d3...f03 Cool. Og jeg skal tenke at de er stakkars codependent Anonymkode: 13f4d...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå