Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har vært utbrent, hva var årsaken til det for deg? Var det flere på jobben som hadde det like tungt, eller som også viste tegn på at de ikke syns det var ok å gå på jobb? Jeg kjenner stemningen på avdelingen min suger energi utav meg, og lurer på om det bare er meg, eller om vi er flere. Men fordi stemningen er så dårlig og det er noen betente saker som foregår, våger jeg ikke å spør noen av de andre om hvordan de har det. 

Anonymkode: c2a8a...16b

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du som har vært utbrent, hva var årsaken til det for deg? Var det flere på jobben som hadde det like tungt, eller som også viste tegn på at de ikke syns det var ok å gå på jobb? Jeg kjenner stemningen på avdelingen min suger energi utav meg, og lurer på om det bare er meg, eller om vi er flere. Men fordi stemningen er så dårlig og det er noen betente saker som foregår, våger jeg ikke å spør noen av de andre om hvordan de har det. 

Anonymkode: c2a8a...16b

Jeg drev som selvstendig næringsdrivende, jobbet veldig lange dager nesten 6 dager i uka.  Sluttet med det jeg drev med før jeg gikk helt i stå. Begynte på vanlig arbeide og nå er jeg ganske ok. Blir fortere sliten eller før, er 14 år siden jeg skiftet jobb.

Finn deg en jobb du trives i.

Skrevet

Mangelfull opplæring, for bredt ansvar, og ingen kolleger å samarbeide med.

Funket i 8 måneder i stillingen, før jeg var sykemeldt 2,5 år, og så sa jeg opp.

Anonymkode: f03a7...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...