AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Nå sikter jeg til dem som prøver å innlede noe med en gift eller samboende mann eller dame, gjerne de som også har barn. Hva vil dere med det? Se om dere kan lykkes med å ødelegge en familie? Eller hva vil dere, som har gjort det? Er dere forelsket i en opptatt mann/dame, og hva fikk dere til å bli det? Er det en sjarmerende mann eller dame på trening eller deres fritidsinteresser, eller er det en fin dame/mann på jobb som dere ble forelsket i, og som dere ikke kunne la være selv om han/hun var opptatt? Og hvem tok det første steget til en romanse, sex eller forhold? Var det du eller han/hun? Tenker dere i så fall på den dama/mannen, og de barna som får kjenne konsekvensene av din interesse? Anonymkode: 8fd9a...7e2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Fordi jeg var forelsket. Var aldri i tvil om at det måtte bli oss. Hun tok de første små skrittene, men jeg tok det første store. Ja, har selvfølgelig tenkt mye på konsekvensene, men jeg synes at hun og de og vi har håndtert det godt. Jeg lever bare én gang. Men: Når mitt livs kjærlighet er innenfor rekkevidde så tenker jeg til syvende og sist mest på meg selv. Og det er jeg virkelig sjeleglad for nå, tolv år senere. Anonymkode: b7da8...8b3 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi jeg var forelsket. Var aldri i tvil om at det måtte bli oss. Hun tok de første små skrittene, men jeg tok det første store. Ja, har selvfølgelig tenkt mye på konsekvensene, men jeg synes at hun og de og vi har håndtert det godt. Jeg lever bare én gang. Men: Når mitt livs kjærlighet er innenfor rekkevidde så tenker jeg til syvende og sist mest på meg selv. Og det er jeg virkelig sjeleglad for nå, tolv år senere. Anonymkode: b7da8...8b3 🖕 Anonymkode: 7e579...470 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 For det første så er det veldig skjelden at noen gidder å «legge» seg etter de som er opptatt. Men, det er svært ofte at de opptatte legger seg etter andre. Jeg som kvinne opplever dette mye. Både på datingsider og generellt på nettet og sosiale medier. Anonymkode: 6612e...931 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi jeg var forelsket. Var aldri i tvil om at det måtte bli oss. Hun tok de første små skrittene, men jeg tok det første store. Ja, har selvfølgelig tenkt mye på konsekvensene, men jeg synes at hun og de og vi har håndtert det godt. Jeg lever bare én gang. Men: Når mitt livs kjærlighet er innenfor rekkevidde så tenker jeg til syvende og sist mest på meg selv. Og det er jeg virkelig sjeleglad for nå, tolv år senere. Anonymkode: b7da8...8b3 Så du synes at din lykke er mer verdt enn at barn får vokse opp med begge sine foreldre i samme hus? Du var forelsket. Du vet at det å være forelsket går over. Men din forelskelse var altså så mye verdt at familien ble brutt og at barna måtte vokse opp i to hjem? Jeg vet at dama også hadde et valg, og hun var ikke uten skyld i det. Men du lever bare en gang, og du tenker mest på deg selv. Hvordan har barna hatt det oppi dette? Og jeg håper at du nå er fornøyd, og ikke igjen føler at du lever bare en gang, og at din lykke igjen er verdt andres ulykke, og kan unne deg enda en forelskelse. Med alt det innebærer. Anonymkode: 8fd9a...7e2 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så du synes at din lykke er mer verdt enn at barn får vokse opp med begge sine foreldre i samme hus? Du var forelsket. Du vet at det å være forelsket går over. Men din forelskelse var altså så mye verdt at familien ble brutt og at barna måtte vokse opp i to hjem? Jeg vet at dama også hadde et valg, og hun var ikke uten skyld i det. Men du lever bare en gang, og du tenker mest på deg selv. Hvordan har barna hatt det oppi dette? Og jeg håper at du nå er fornøyd, og ikke igjen føler at du lever bare en gang, og at din lykke igjen er verdt andres ulykke, og kan unne deg enda en forelskelse. Med alt det innebærer. Anonymkode: 8fd9a...7e2 Dette bruker ikke jeg tid på. Ha en god dag 😘 Anonymkode: b7da8...8b3 7
Gjest Smeltemann Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nå sikter jeg til dem som prøver å innlede noe med en gift eller samboende mann eller dame, gjerne de som også har barn. Hva vil dere med det? Se om dere kan lykkes med å ødelegge en familie? Eller hva vil dere, som har gjort det? Er dere forelsket i en opptatt mann/dame, og hva fikk dere til å bli det? Er det en sjarmerende mann eller dame på trening eller deres fritidsinteresser, eller er det en fin dame/mann på jobb som dere ble forelsket i, og som dere ikke kunne la være selv om han/hun var opptatt? Og hvem tok det første steget til en romanse, sex eller forhold? Var det du eller han/hun? Tenker dere i så fall på den dama/mannen, og de barna som får kjenne konsekvensene av din interesse? Anonymkode: 8fd9a...7e2 For min del trenger jeg ikke piske krem etter andre mannfolk. Synes det er best med de som ikke er gift eller i forhold. En må jo kunne finne noe uten å ødelegge for andre.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Nå har jeg aldri gått etter menn i forhold. Jeg har selv mistet mannen min til elskerinnen hans. Men tror dere virkelig at partneren deres ikke ga noen som helst hint om at de var åpne for å "bli stjålet"? Tror dere virkelig at de hadde god moral helt til disse umoralske kvinnene nærmest tvang dem til å bli forelsket/utro i/med dem? Anonymkode: 5dcd8...021 9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så du synes at din lykke er mer verdt enn at barn får vokse opp med begge sine foreldre i samme hus? Du var forelsket. Du vet at det å være forelsket går over. Men din forelskelse var altså så mye verdt at familien ble brutt og at barna måtte vokse opp i to hjem? Jeg vet at dama også hadde et valg, og hun var ikke uten skyld i det. Men du lever bare en gang, og du tenker mest på deg selv. Hvordan har barna hatt det oppi dette? Og jeg håper at du nå er fornøyd, og ikke igjen føler at du lever bare en gang, og at din lykke igjen er verdt andres ulykke, og kan unne deg enda en forelskelse. Med alt det innebærer. Anonymkode: 8fd9a...7e2 En ofrer da ikke livet sitt for barna! Dummeste jeg har lest. Anonymkode: 6612e...931 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette bruker ikke jeg tid på. Ha en god dag 😘 Anonymkode: b7da8...8b3 Jeg skjønner godt at du ikke bruker tid til å tenke på det. Det blir nok litt mer ubehagelig enn du liker å ha det. Anonymkode: 8fd9a...7e2 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En ofrer da ikke livet sitt for barna! Dummeste jeg har lest. Anonymkode: 6612e...931 De fleste ofrer ikke livet sitt for barna lenger. Det er lenge siden noen gjorde det. Men at man tenker på barna når man inngår et nytt forhold, det er noe mange heldigvis tenker på, og tar hensyn til. Nå ville jeg høre fra de som innledet forhold til menn/kvinner som de visste var gift eller samboer, og høre hva de tenkte om det. Anonymkode: 8fd9a...7e2 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 De som er med en gift person er det vel ganske ofte fordi de vil være med akkurat den personen. De beste er jo gjerne opptatt når man når en viss alder, og det er ingen automatikk i at man bare faller for single eller at det bare er single som er en god match for en. Det er også ofte den gifte som tar initiativ og er pådriver. Den kvinnen som bare prøver og prøver og prøver etter gjentatte nei og avvisninger fra en mann finnes knapt, jeg har aldri sett henne. Hun kan gi han et blunk, men det er han som må åpne døra, hun står ikke der som en innpåsliten bibelselger og presser foten inn i døra til han ikke klarer å stå imot lengre. Og så kan man godt si at ekteskap er hellig, men alle er faktisk ikke ment til å vare. Vi har kjempet lenge for retten til skilsmisse, den retten er like hellig. Selv når man har barn, de skal ikke være en tvangstrøye for et dritt-ekteskap. Anonymkode: 6179d...e60 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 Fordi de er misunnelige, eller lei av sin egen partner. Og fordi det er vanlig og akseptabelt, fordi så mange andre har gjort det før dem. Ingen gode grunner altså. Det startet med tiltak for å hjelpe kvinner vekk fra dårlige ektemenn. Resultatet ble større frihet til kvinner og enda flere dårlige ektemenn. Anonymkode: 2bacc...b06 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner godt at du ikke bruker tid til å tenke på det. Det blir nok litt mer ubehagelig enn du liker å ha det. Anonymkode: 8fd9a...7e2 Ja, jo, det er jo noe ubehagelig når man svarer på et innlegg, og forteller om sin erfaring i forhold til trådens tema, for så å bli angrepet i en rimelig aggressiv tone i etterkant. Du var egentlig ikke ute etter svar på spørsmålet, du ville bare ha noen å ta, ikke sant? Anonymkode: 2e3a1...7b5 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som er med en gift person er det vel ganske ofte fordi de vil være med akkurat den personen. De beste er jo gjerne opptatt når man når en viss alder, og det er ingen automatikk i at man bare faller for single eller at det bare er single som er en god match for en. Det er også ofte den gifte som tar initiativ og er pådriver. Den kvinnen som bare prøver og prøver og prøver etter gjentatte nei og avvisninger fra en mann finnes knapt, jeg har aldri sett henne. Hun kan gi han et blunk, men det er han som må åpne døra, hun står ikke der som en innpåsliten bibelselger og presser foten inn i døra til han ikke klarer å stå imot lengre. Og så kan man godt si at ekteskap er hellig, men alle er faktisk ikke ment til å vare. Vi har kjempet lenge for retten til skilsmisse, den retten er like hellig. Selv når man har barn, de skal ikke være en tvangstrøye for et dritt-ekteskap. Anonymkode: 6179d...e60 De fleste ekteskap er vel mellom to som har lovet hverandre å holde sammen i gode og onde dager, og i sykdom og helse. De fleste ekteskap består av at man jobber begge to, for å få inn lønn nok til å betale boliglån og evt billån, pluss annet. Barnehage, sfo og sånt. Så kommer strøm, streaming, kommunale avgifter, og alt det kjedelige på toppen, Begge skal jobbe, begge skal ta vare på barn, begge skal bidra. Hvis den ene unnlater å bidra, så blir det mer på den andre, enten det gjelder penger eller husarbeid. Da blir det lett uenigheter og krangel hvis den ene gjør sitt, mens den andre ikke gjør det, enten det gjelder økonomi, jobb eller husarbeid. Det jeg har sett så mye av de siste årene er at kun en bidrar med husarbeid og barn, mens begge er i full jobb. Sånt blir det ikke godt samarbeid utav! Anonymkode: 8fd9a...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jo, det er jo noe ubehagelig når man svarer på et innlegg, og forteller om sin erfaring i forhold til trådens tema, for så å bli angrepet i en rimelig aggressiv tone i etterkant. Du var egentlig ikke ute etter svar på spørsmålet, du ville bare ha noen å ta, ikke sant? Anonymkode: 2e3a1...7b5 Enig! Ts virker bitter. Ts sin partner har nok vert utro. Og skal «ta» de slemme elskerinnene/elskerene. Anonymkode: 6612e...931 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 Fordi han ikke fortalte før det hadde gått mange måneder. Hvorfor holdt han på sånn, var ikke kona bra nok, ga han faan i ungene sine...? Anonymkode: 2bfa1...f69
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De som er med en gift person er det vel ganske ofte fordi de vil være med akkurat den personen. De beste er jo gjerne opptatt når man når en viss alder, og det er ingen automatikk i at man bare faller for single eller at det bare er single som er en god match for en. Det er også ofte den gifte som tar initiativ og er pådriver. Den kvinnen som bare prøver og prøver og prøver etter gjentatte nei og avvisninger fra en mann finnes knapt, jeg har aldri sett henne. Hun kan gi han et blunk, men det er han som må åpne døra, hun står ikke der som en innpåsliten bibelselger og presser foten inn i døra til han ikke klarer å stå imot lengre. Og så kan man godt si at ekteskap er hellig, men alle er faktisk ikke ment til å vare. Vi har kjempet lenge for retten til skilsmisse, den retten er like hellig. Selv når man har barn, de skal ikke være en tvangstrøye for et dritt-ekteskap. Anonymkode: 6179d...e60 Men det skal være en tvangstrøye for barna å flytte hit og dit? Ta skolebuss til det ene eller andre hjemmet utfra hvor de oppholder seg denne uka. Anonymkode: 8fd9a...7e2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det skal være en tvangstrøye for barna å flytte hit og dit? Ta skolebuss til det ene eller andre hjemmet utfra hvor de oppholder seg denne uka. Anonymkode: 8fd9a...7e2 Barn aksepterer alltid, viss du skiller deg når barna er i riktig alder, dvs bhg og barneskole Anonymkode: 6612e...931 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 Ts, skylda er den som er gift sin. Ingen klarer å presse seg inn et sted en ikke er velkommen. Du får legge skylden der den hører hjemme, og om du da får problemer med å fortsette ekteskapet er det faktisk Ektemaken din sin skyld. Anonymkode: 2bfa1...f69 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå