Gå til innhold

Hva er din beste sexopplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I jakten på å forsøke noe nytt og spennende. 

Hva er din beste seksuelle opplevelse? Har du en episode du lengter tilbake til som var magisk og knallbra? 

Anonymkode: 2dc84...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og en kamerat var på fest i nedre setesdal i 2004 tror jeg. Vi ble invitert hjem til ei dame og venninna ho si. De var ganske frisky kan en si og vi delte seng sammen alle 4😉 Det er en opplevelse jeg og kameraten min aldri kommer til å glemme😅

Anonymkode: 6ab61...598

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Meg og en kamerat var på fest i nedre setesdal i 2004 tror jeg. Vi ble invitert hjem til ei dame og venninna ho si. De var ganske frisky kan en si og vi delte seng sammen alle 4😉 Det er en opplevelse jeg og kameraten min aldri kommer til å glemme😅

Skikkelig helaften😅 må ha vært ei stor seng😅

Skrevet

Skille mellom deiligste og mest spennende. Deiligste var med han jeg var sammen med i studietiden, hadde netter sammen der jeg aldri sluttet å komme 🤣 Mest spennende var sex under terapitime 😋

Anonymkode: c3569...248

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kor i setesdalen og hugsar du namnet deira?

Endret av Setesdøl
  • Liker 1
Skrevet
Setesdøl skrev (5 minutter siden):

Kor i setesdalen og hugsar du namnet deira?

En plass som heter Byglandsfjord, men er altfor lenge suden til at jeg husker navnet dems. Men ville ikke sagt det om jeg husket det heller😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En plass som heter Byglandsfjord, men er altfor lenge suden til at jeg husker navnet dems. Men ville ikke sagt det om jeg husket det heller😅

Kan du sende meg ein pm?

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet

He he, nå sitte vel alle setesdøler og lurer på hvem de to damene er😅

Skrevet
Jmcclane skrev (10 minutter siden):

Hmmm.. Kan det være kona mi eller naboen sin? 😂

Anonymkode: cc15a...dfa

• Liker 1
Skrevet

Da jeg knulla faren til venninne på fylla. Det var så forbudt og deilig.

Det kan dessverre aldri skje igjen da..

Anonymkode: 774c6...1a1

• Liker 7
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hmmm.. Kan det være kona mi eller naboen sin? 😂

Anonymkode: cc15a...dfa

Aldri godt å vite😅 måtte google byglandsfjord. Var ikke store plassen😅

Skrevet

Den beste og mest lidenskapelige var med min gifte elsker.

Anonymkode: 07fae...598

• Liker 3
Skrevet

Jeg var 29, han 53. Det var min første orgasme ved oralsex. Han slikket meg samtidig som han fingret meg både i fitta og i rumpa. Jeg kom sterkere enn noen gang. Jeg er nå over 40. 

Han var mye eldre enn meg, veldig shabby og ingen skulle vite om oss. Jeg var egentlig flau over ham, og sa det ikke til noen venninner at vi møttes. Men han var fantastisk i senga og vi møttes flere ganger. 

Anonymkode: a908a...715

• Liker 3
Skrevet

Min nåværende elsker, som jeg har truffet 7-8 ganger. Vi har en helt fantastisk kjemi i senga, og han får meg til å komme igjen og igjen. Tror det handler om at vi deler en hel del fetisjer og fantasier, vi klikker på alle plan seksuelt, samtidig som vi også går godt sammen mentalt. Vi kan knulle sammen, igjen og igjen. Det er helt fantastisk. :) 

Anonymkode: e58c3...bd8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da jeg knulla faren til venninne på fylla. Det var så forbudt og deilig.

Det kan dessverre aldri skje igjen da..

Anonymkode: 774c6...1a1

Samme her, bare omvendt. Mora til kompisen i fylla.  28 år eldre enn meg, og helt magisk. Hun hadde heller ikke hatt en steinhard energisk en på årevis, så hennes nytelse tente meg enda mer. Bare rå og dyrisk knulling. Tok henne 3 ganger på samme ståkuken, var i hvertfall ikke ute av henne. Hun "melket" meg klar igjen etter en mikropause med den deilige fitta si. At hun hadde født 4 barn, var bare helt utrolig.

Det var som å komme fra 5.div,. å flytte direkte opp i sexlivets elitedivisjon. Helt ubeskrivelig, og jeg glemmer det aldri så lenge jeg lever. 

Jmcclane skrev (17 timer siden):

Aldri godt å vite😅 måtte google byglandsfjord. Var ikke store plassen😅

Hehe, ja at en sånn tørr og kjedelig plass skal ha to "villdyr" er ganske utrolig.  Setesdalen er jo det kjedeligste dalføret i hele landet, å Byglandsfjord er jo det kjedeligste stedet i hele dalen,

Anonymkode: 959d6...f4a

• Liker 5
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, bare omvendt. Mora til kompisen i fylla.  28 år eldre enn meg, og helt magisk. Hun hadde heller ikke hatt en steinhard energisk en på årevis, så hennes nytelse tente meg enda mer. Bare rå og dyrisk knulling. Tok henne 3 ganger på samme ståkuken, var i hvertfall ikke ute av henne. Hun "melket" meg klar igjen etter en mikropause med den deilige fitta si. At hun hadde født 4 barn, var bare helt utrolig.

Det var som å komme fra 5.div,. å flytte direkte opp i sexlivets elitedivisjon. Helt ubeskrivelig, og jeg glemmer det aldri så lenge jeg lever. 

Hehe, ja at en sånn tørr og kjedelig plass skal ha to "villdyr" er ganske utrolig.  Setesdalen er jo det kjedeligste dalføret i hele landet, å Byglandsfjord er jo det kjedeligste stedet i hele dalen,

Er jo fint i Setesdalen i det minste😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Setesdal er jo ikkje kjedeleg...

Skrevet

Bundet fast og penetrert sakte. Jeg vet ikke helt hva som skjedde mentalt der, men det var som å bli født på ny.

Anonymkode: 26fca...9a0

• Liker 5
Skrevet
Jmcclane skrev (På 26.10.2021 den 18.03):

Jeg vet hvem de er😉 Har festa mye med ho ene. Ho var veldig flørtete med gutta. Ho andre var litt mer sjenert helt til ho drakk. Tror ho hadde type når det skjedde som ho giftet seg med senere og flyttet til nabokommunen. Spørs om typen vet om det😅 Ho andre er også gift nå, men ho har flyttet lengre vekk😅

Anonymkode: b01f8...d58

Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet hvem de er😉 Har festa mye med ho ene. Ho var veldig flørtete med gutta. Ho andre var litt mer sjenert helt til ho drakk. Tror ho hadde type når det skjedde som ho giftet seg med senere og flyttet til nabokommunen. Spørs om typen vet om det😅 Ho andre er også gift nå, men ho har flyttet lengre vekk😅

Anonymkode: b01f8...d58

På en så liten plass, så var det vel dømt til å være noen som visste noe😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...