Gå til innhold

Hvem av dere tok kontakt først?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du og partneren din, hvem var den første til å ta kontakt? Er det usjarmerende av en jente og vise interesse til en mann?😊

Anonymkode: 7b725...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er veldig sjarmerende😍

mvh mann

Anonymkode: 786e2...382

• Liker 4
Skrevet

Vi tok kontakt så og si samtidig. Elsker at damene tar kontakt. 

Skrevet

Jeg sa først hei på Tinder. Hvorfor i ALLE DAGER skal det være usjarmerende..? Altså folk har så mye rart for seg...

Anonymkode: dd596...650

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sa først hei på Tinder. Hvorfor i ALLE DAGER skal det være usjarmerende..? Altså folk har så mye rart for seg...

Tenker liksom at mannen er den som

bør ta første steget :) mulig jeg er litt gammeldags…

• Liker 1
Skrevet

Hvis man går og venter på at mannen skal ta initiativet kan man vente lenge. Ikke usjarmerende at kvinnen tar kontakt i det hele tatt. De aller fleste liker positiv oppmerksomhet :)

Her var det vel han som la merke til meg først, men vi var venner en god stund før det ble noe mer. Visste ikke at han likte meg før jeg gikk ut av et annet forhold, da sa han det og vips ble det oss.

Anonymkode: f392e...56c

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok du får sitte å vente da.

Så slipper du å ta sjanser og risikere noe

Anonymkode: bf54e...275

• Liker 5
Skrevet

Jeg, kvinne, tok kontakt først. Han har funnet det sjarmerende nok i 9 år så langt.. 😛 

Anonymkode: c6ee6...01e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg, kvinne, tok kontakt først. Han har funnet det sjarmerende nok i 9 år så langt.. 😛 

Anonymkode: c6ee6...01e

Koselig :)

Skrevet

Har alltid vært menn som har tatt initiativ først, også samboer. Når jeg har måtte tatt kontakt først har de ikke vært interessert, og det er logisk for da hadde de jo tatt kontakt. Samboer ventet klassisk 3 dager etter første date og ba meg ut på middag. Hører du ikke noe innen en uke både før og etter første date er han ikke interessert

Anonymkode: e0d86...c90

• Liker 2
Skrevet

Rakk så vidt å registrere meg på tinder å sveipe noen til høyre før jeg fikk mld av ham 🥰 

Anonymkode: 06234...933

• Liker 2
Skrevet

Han tok kontakt først. Husker ikke hva han skreiv, men jeg husker at jeg tenkte, "wow, en normal mann på en sjekkeapp" 😄 Og profilen hans var mye det jeg så etter. Det var som om vi allerede kjente hverandre. 2 dager seinere møttes vi og har vært sammen siden (dvs. snart 2,5 år så langt). Da vi møttes, hadde jeg vært (ufrivillig) singel i under 3 mnd. Han sa han måtte snappe meg opp før noen andre tok meg 🥰 

Anonymkode: 79a49...fed

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev til ham først, rett etter match, og han svarte med én gang. Siden har det gått slag i slag 🥰

Jeg hadde nok egentlig råflaks, for han rakk knapt å være registrert et døgn før jeg snappet ham opp. 😅

Skrevet

Ts! Denne fyren er ikke på Tinder, det er han for sjenert til. Vi vet hvem hverandre er, og vi er venner på face. Så jeg må ta kontakt med han via messenger i såfall. 

Skrevet

Om han er sjenert i tillegg er det ingenting å tenke på - du må ta kontakt og sette noe i gang. Det er bedre å se om det kan bli noe enn å satse på at han skal ta kontakt pga. at man er gammeldags. Det er mye jeg mener man kan være gammeldags på, men likestilling og initiativ synes jeg ikke er en av dem.

• Liker 1
Skrevet

Her var det mannen min som tok kontakt først - på IRC den gang for over 20 år siden. 

Synes vel det er det samme hvem som tar kontakt :)

Skrevet

Vi ble kjent naturlig på jobb, men hun tok første steget (strøk meg på låret, så meg inn i øynene og sa noe jeg ikke skal skrive her). Desidert mest sjarmerende jeg har opplevd noen gang. Så nei, jeg synes ikke at det er usjarmerende med kvinner som viser interesse.

Anonymkode: 4c018...710

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt gammeldags..?

Du får sitte der og vente da 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt gammeldags..?

Du får sitte der og vente da 😂

Ja, det er det jeg gjør å 🙈😂

Skrevet

Er jeg interessert i noen, tar jeg kontakt, helst i møte med personen, sitter ikke og venter, da skjer jo ingenting. 

Anonymkode: e2500...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...