Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gulltopp
Skrevet

Tittelen sier vel det meste. Jeg vasker håret annenhver dag, og den første dagen er det veldig fint og mykt. Dagen etterpå begynner det å bli seigt og ekkelt å ta på, og det ser naturlig nok ikke pent ut heller. Det blir verre utover dagen, og neste dag er det nesten i "stå-av-seg-selv"-modus. Jeg bruker aldri stylingprodukter. For tiden bruker jeg shampo og balsam fra TIGI, men har også brukt Biotherm, Redken, Lancôme og Kanebo tidligere. Jeg har ikke lyst til å begynne å vaske håret daglig, ettersom jeg har hørt at det bare kan forverre tilstanden. Hva gjør jeg? Jeg har også nokså uren hud, som ingenting biter på, kan dette ha en sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det produkter for fett hår du har brukt tidligere da? Du kan jo gå inn på lookfantastic.com, så på "shampoo" og så på "greasy & oily hair" og bare sjekke hvilke produkter som har fått gode anmeldelser!

Skrevet

Jeg har nettopp hatt sammen problem og kjøpte Kerastase shampoo fra lookfantastic.com. Type: KERASTASE SPECIFIQUE BAIN CLARIFIANT (CLARIFYING SHAMPOO FOR OILY HAIR)

Jeg er veldig fornøyd med den, men det tok faktisk 10 dager å få den.. Kanskje bedre å kjøpe hos frisør? Nå er håret mitt silkemykt - og ikke fett..

Lykke til!

Skrevet

Har samme problem selv.

Håret mitt blir faktisk mindre fett om jeg har i litt hårspray når det er nyvasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...