Gå til innhold

Lærer opp 8 åringen til å slå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mor jeg kjenner lærer, helt åpenlyst , opp sin åtte år gamle sønn til å slå, sparke, bite, vise fingeren og å være sint på andre barn. Hun fikk sin sønn gjennom assistert befruktning  og det eneste nettverket hun har er søsteren og moren sin. Det er helt tydelig at hun kompenserer for å ikke ha noen mannlig forbilde for gutten sin, ved å lære ham opp, i mine øyne, helt feil. Jeg har også en sønn, men aldri om jeg oppfordrer han til å gjøre slike ting. Én ting er å lære barna å forsvare seg, men denne gutten går til angrep bare noen ser på han omtrent. Flere har sagt at jeg bør melde til barnevernet fordi hun forteller meg om alt dette, hun er tydelig stolt over sin oppdragelse. Men jeg vet ikke, barnevernet virker så drastisk. Jeg har prøvd å snakke med henne, det hjalp ikke, hun ble forbanna på meg. Gutten gpr rundt og er sint på alle barn fordi moren hans er livredd for at han skal være en "pingle" som hun sier. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 85f9c...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha...du får jo bare melde da men hvis barnet oppfører seg slik så regner jeg jo at det allerede er meldt inn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...