AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Lurer på om sugebevegelser. Trenger h*n å bevege seg fort eller sakte når dere er klare å komme og på tidspunktet dere kommer? Hvilken stilling foretrekker dere best for BJ: sitte, ligge eller stå? Anonymkode: cf946...cad 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Deepthroat akkurat i det man kommer kanskje Anonymkode: 0659a...a53 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Lurer på om sugebevegelser. Trenger h*n å bevege seg fort eller sakte når dere er klare å komme og på tidspunktet dere kommer? Hvilken stilling foretrekker dere best for BJ: sitte, ligge eller stå? Anonymkode: cf946...cad Alt det der er ikke så viktig. Så lenge den som suger stønner. Anonymkode: df0ba...24a 2
Doktor Dyregod Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Der er nok svaret vanskelig. Ingen er like. Men for min egen del er nok det viktigste, at hu liker det hu gjør. Skal merke at hu har lyst. Og at hu bytter på teknikker. Så det ikke blir langtekkelig og statisk. 4
Østkantgutt1913 Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Litt innlevelse i fra dama er ålreit
Gjest Jmcclane Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Ho må ha lyst og like det, ellers er det turn off for min del...
OxBall Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Stillingen er ikke så viktig. Liker at hun fortsetter å suge, og runker meg samtidig som jeg kommer. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Gjerne litt sakte, fortsett gjerne sagte en stund til. Bare fortsett å sug sagte eller bare ha den i munnen til han prøver å dytte deg bort. Vis du vil kan du jo si får jeg ikke suge mer. Veldig digg med øyekontakt når han kommer. Ganske digg med sædkyss etterpå. Du må nyte det. Anonymkode: 099c8...a73 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Min ultimate opplevelse var med ei jeg hadde et kort forhold til for noen år siden. Hvis hun lå på rygg i senga med hodet over kanten, klarte hun å ta pikken helt ned i svelget og kunne holde pikken der mens jeg kom. Enormt opphissende….. Anonymkode: 7fdcb...1be 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min ultimate opplevelse var med ei jeg hadde et kort forhold til for noen år siden. Hvis hun lå på rygg i senga med hodet over kanten, klarte hun å ta pikken helt ned i svelget og kunne holde pikken der mens jeg kom. Enormt opphissende….. Anonymkode: 7fdcb...1be Veldig flink eks en din, kunne hun noen andre triks? Anonymkode: e05d0...f8c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Aner ikke. 😞 Anonymkode: a616b...41d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Deepthroat akkurat i det man kommer kanskje Anonymkode: 0659a...a53 7 minutter siden, AnonymBruker said: Min ultimate opplevelse var med ei jeg hadde et kort forhold til for noen år siden. Hvis hun lå på rygg i senga med hodet over kanten, klarte hun å ta pikken helt ned i svelget og kunne holde pikken der mens jeg kom. Enormt opphissende….. Anonymkode: 7fdcb...1be Støtter disse to 😍 Anonymkode: 927e5...bed 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veldig flink eks en din, kunne hun noen andre triks? Anonymkode: e05d0...f8c Ja hun kunne mange. Men nå svarte jeg på det som var temaet i denne tråden. Anonymkode: 7fdcb...1be 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 At hun liker å gjøre det hun gjør, og viser det. Men ikke noe overdrevent, det blir bare kleint. Anonymkode: a4941...867
ToMan Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 Stillingen er ikke så viktig men liker også variasjon. Det viktigste er at hun viser at hun liker det, viser innlevelse og nyter det hun gjør. Herlig om hun viser at hun nyter min nytelse, kan ta seg tid og ikke rucher på som om at det skal være unna fortest mulig. Flørter med meg og flørter med blikket mens hun suger. Holder meg på bristepunktet. Min ultimate opplevelse var med en ex som fortsatte å stimulere og suge etter at jeg kom. Orgasme nr 2 under samme situasjon "satt litt lengre inne" men var ufattelig kraftig. 1
Voksenmann Skrevet 26. oktober 2021 #16 Skrevet 26. oktober 2021 Hun må like det eller gi inntrykk av å like det. Øyekontakt og et sexy blikk gjør susen.
Gjest Paramount Skrevet 26. oktober 2021 #17 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg foretrekker å sitte i en stol. Hvor hun sitter på huk mellom lårene mine og klemmer mykt på ballene med en hånd, runker lange drag fram og tilbake med den andre, mens hun suger seg fast med stramme lepper rundt penishodet. Med en liten tungespiss leker hun rundt det lille hullet på tuppen av penis. Slik holder hun på rolig og selvsikkert, mens jeg stryker henne takknemlig over det glatte håret. Da lurer hun meg til å tro at hun er en skikkelig vamp som rett og slett vet hva hun holder på med, og elsker det.
ArneAnd Skrevet 26. oktober 2021 #18 Skrevet 26. oktober 2021 Det viktigste er å få komme i munnen, og at hun liker det. Men aller best er det i 69, og jeg har ved noen anledninger vært så heldig å få oppleve at vi kommer samtidig i denne stillingen, og det er altså helt vidunderlig. 1
Master1 Skrevet 26. oktober 2021 #19 Skrevet 26. oktober 2021 Og se henne virkelig nyte at jeg nyter det.... Og hun viser frem sæden min i munnen leker med den før hun svelger den M@ster
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #20 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg var sammen med ei helt uerfaren en sommer, som hunutforska sugeteknikker, som en annen skriver her lå hun med hodet over sengekanten, tok pikken i munnen før jeg fikk stå og lot den bli stiv etter fem seks ganger begynte hun å klare å ta den dypt i halsen Anonymkode: 0c09f...6a6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå