AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Kort sagt: Jeg er morgenkåt av meg og skulle gjerne startet hver eneste dag med sex 😄 Samboer er morgentrøtt og helt uinteressert. Om kvelden er rollene snudd. Han vil ha sex hver eneste kveld, mens jeg stort sett bare vil sove. Som med de fleste andre seksuelle problemer merket vi ikke noe til dette i den første perioden. Det er først nå som vi har flyttet sammen og hverdagen post-korona har slått inn at forskjellen i rytme har blitt så tydelig. Flere som har erfaring med å leve med én med helt ulik rytme? Anonymkode: 121c6...bfc 1
wandagirl Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Dere må kalibrere dere Det finnes jo andre tidspunkt dere begge er opplagte, som ettermiddag/tidlig kveld? Trenger ikke skje i forbindelse med at man skal sove/våkne. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Samme her. Legg til tre barn i alderen 4-15 år, så er det nesten umulig å ha sex uten å planlegge. Men også sex som planlegges er deilig 😊. Av og til tar jeg en middaghvil for å klare å holde meg våken til sex kl 23. eller han blir med i senga når jeg legger meg kl 22 selv om han ikke er trøtt. Anonymkode: 5a821...b80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå